Guest Aarhuselsker Skrevet 4. Januar, 2014 Måske en af dagene når jeg får tid I aften er der SPORT i tv Åh er det ikke med Ulla overlækker Essendråbe? Så er et Color Climax unødvendigt ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 4. Januar, 2014 (edited) Undskyld, at jeg bliver lidt off topic. Men et suk over en kedelig fredag har sjovt nok udviklet sig til en erfaringsudveksling om drivremmes bedre funktionsdygtighed i det rette nærmiljø. Du har ret X. Engangang sammenlignede jeg en dejlig kvinde (Anne Q / Din Quinde) med en gammel bil, en Jaguer E-type Lang og slank Flotog elegant Smukke bløde kurver og mange mænds drøm. Redigeret 4. Januar, 2014 af gungner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 4. Januar, 2014 (edited) Åh er det ikke med Ulla overlækker Essendråbe? Så er et Color Climax unødvendigt Helt bestemt. Essendråbe får mundvandet til at dryppe. Redigeret 4. Januar, 2014 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 4. Januar, 2014 Ja suk. Men den - Jaguaren - var også upålidelig og utrolig dyr i drift. En firehjulet glædespige man var forpligtet til 24/7/365 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 4. Januar, 2014 Ja suk. Men den - Jaguaren - var også upålidelig og utrolig dyr i drift. En firehjulet glædespige man var forpligtet til 24/7/365 Så må du nøjes med en hjulbenet glædespige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 4. Januar, 2014 Åh er det ikke med Ulla overlækker Essendråbe? Så er et Color Climax unødvendigt Hmm.... Er der noget med hende som vært i aften ? Fodbold, håndbold, og NFL til mig :p Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 4. Januar, 2014 Helt bestemt. Essendråbe får mundvandet til at dryppe. Hvad er det nu hun bliver kaldt i den teaser for sport event på DR1 ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 4. Januar, 2014 Frk Essendrup kan få mig til at se hvilken som helst sport, sålænge hun er på skærmen i pausen. Og til dem der kender mig, så er det en voldsom bedrift. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 4. Januar, 2014 Frk Essendrup kan få mig til at se hvilken som helst sport, sålænge hun er på skærmen i pausen. Og til dem der kender mig, så er det en voldsom bedrift. Uden at analysere alt for meget så vil jeg tro at den lækreste skærmtrold efter min mening er Cecilie Bech Og hende som ikke vil kaldes vejrpige, hun er også højt på skalaen på tv2 ?? Maria et eller andet langt navn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 4. Januar, 2014 Jeg har et svagt punkt for Lisbeth Østergaard. Daaaamn de øjne. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 4. Januar, 2014 Divya Das. Det hele passer sammen, hår, øjne, mund og timeglasfiguren, vauw, siger jeg bare. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 4. Januar, 2014 Jeg så noget i tvmidtvest omkring nytår, om året der var gået. Deriblandt at HKH kronprins Frederik var ude og dykke ved et skibsvrag, og hans oppasser var så blevet interviewet om hvordan dykningen var gået, hvorefter oppasseren fortalte at det var spændende og kronprinsen var meget nysgerrig og penetrerede vraget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 4. Januar, 2014 Divya Das. Det hele passer sammen, hår, øjne, mund og timeglasfiguren, vauw, siger jeg bare. Ja, der er også en dejlig dame. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. Januar, 2014 Hva får I en fredag eftermiddag til at gå med ?? - nogen gode ideer ?? Jeg troede aldrig at jeg skulle sige det....men F**k jeg keder mig :S så det fredag igen og så tænkte jeg lige, at vi da ikke kunne have du skulle kede dig... Så jeg stiller en spand med sæbevand frem og så håber jeg du kommer og hjælper med at gøre fredags rent i pigekollektivet sf og griner... Mon ikke du finder på noget denne fredag hihi... God weekend knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 17. Januar, 2014 så det fredag igen og så tænkte jeg lige, at vi da ikke kunne have du skulle kede dig... Så jeg stiller en spand med sæbevand frem og så håber jeg du kommer og hjælper med at gøre fredags rent i pigekollektivet sf og griner... Mon ikke du finder på noget denne fredag hihi... God weekend knus Line rengøring er min ynglings beskæftigelse, høhø :p Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 17. Januar, 2014 (edited) rengøring er min ynglings beskæftigelse, høhø Line husk at han skal betale for at ligge med numsen i vejret ved gulvvask og i tilfælde af mangel på en pisk kan en paletkniv eller bøjle gøre meget... Pluselig kan de huske at komme ud i hjørnerne og tage panelerne med også hihihi Redigeret 17. Januar, 2014 af Lady Cherie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 17. Januar, 2014 Line husk at han skal betale for at ligge med numsen i vejret ved gulvvask og i tilfælde af mangel på en pisk kan en paletkniv eller bøjle gøre meget... Pluselig kan de huske at komme ud i hjørnerne og tage panelerne med også hihihi Avav! Det behøves ikke. Udsigten til en dejlig pige er skam rigelig motivation for mig :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 17. Januar, 2014 Åhhhhh jeg vil være lige som ladyen... har så mange ting jeg skal have lavet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. Januar, 2014 Åhhhhh jeg vil være lige som ladyen... har så mange ting jeg skal have lavet så det måske dig der skal have med bøjlen, så du kan komme igang hihi... Det kan vi også sagtens ordne smil ... God weekend knus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 17. Januar, 2014 Line husk at han skal betale for at ligge med numsen i vejret ved gulvvask og i tilfælde af mangel på en pisk kan en paletkniv eller bøjle gøre meget... Pluselig kan de huske at komme ud i hjørnerne og tage panelerne med også hihihi det har jeg også erfaring med, så ja det må så være ekstra bonus i pakken sf... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 17. Januar, 2014 så det måske dig der skal have med bøjlen, så du kan komme igang hihi... Det kan vi også sagtens ordne smil ... God weekend knus Altså, nu er det ligefør man skulle leje sig ud i weekenden.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 17. Januar, 2014 (edited) Line husk at han skal betale for at ligge med numsen i vejret ved gulvvask og i tilfælde af mangel på en pisk kan en paletkniv eller bøjle gøre meget... Pluselig kan de huske at komme ud i hjørnerne og tage panelerne med også hihihi Det mest bizare jeg mig kunne komme på da jeg læste Lines besked var, nøgen med en fjer mellem ballerne, head down ass up Redigeret 17. Januar, 2014 af holstebronx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 17. Januar, 2014 så det fredag igen og så tænkte jeg lige, at vi da ikke kunne have du skulle kede dig... Så jeg stiller en spand med sæbevand frem og så håber jeg du kommer og hjælper med at gøre fredags rent i pigekollektivet sf og griner... Mon ikke du finder på noget denne fredag hihi... God weekend knus Line Det blev en tur i motions center... Men der var ikke rigtigt nogle lækre damer :s Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 17. Januar, 2014 Det blev en tur i motions center... Men der var ikke rigtigt nogle lækre damer :s Såååå er der jo ingen grund til at blive i motions centeret.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13848 Skrevet 17. Januar, 2014 Line husk at han skal betale for at ligge med numsen i vejret ved gulvvask og i tilfælde af mangel på en pisk kan en paletkniv eller bøjle gøre meget... Pluselig kan de huske at komme ud i hjørnerne og tage panelerne med også hihihi Hehe, Jernlady - skal han ikke være iklædt dametøj samtidigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg