Hamderjyden 32 Skrevet 21. August, 2023 Hej Alle, Nogen der har erfaringer med hende her? https://annoncelight.dk/showad/378159 StøvringNEW HOT 2Day / Best Time /MobilPay possible/ Best blowjob Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 625 Skrevet 26. September, 2023 Hamderjyden skrev, den 21.8.2023 at 20:06: Hej Alle, Nogen der har erfaringer med hende her? https://annoncelight.dk/showad/378159 StøvringNEW HOT 2Day / Best Time /MobilPay possible/ Best blowjob Slet ingen der har afprøvet hende ? Hun ser ellers fin ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 795 Skrevet 15. December, 2023 Nu har jeg - desværre - besøgt hende. For det første er det IKKE hende på billedet. Hun er ganske vist blondine og hendes bryster er noget større end i annoncen . De er naturlige og hænger noget mere, men dét har jeg egentlig ikke noget imod - det er mere hendes attitude, jeg ikke bryder mig om. Jeg fik på SMS en pris på 800 kr for 30 minutter, som includerede superfransk , forskellige stillinger, 69 og kys. Fint nok tænkte jeg, men det første, hun spurgte om var om jeg ville ha' superfransk. Ja, dét ville jeg da, når det var med i prisen , men nu kostede det så 300 kr ekstra. Jeg viste hende SMS'en og så var det lige pludselig i orden med de 800 kr . Det var så hér, jeg burde ha' gået igen , men det var jeg desværre ikke konsekvent nok til. Hun startede på det mest hektiske blowjob , jeg længe har været udsat for, hvor hænderne blev brugt mere end munden. Efter et par minutter ville hun sætte gummiet på, men jeg ville lige slikke hende først. Der fandt jeg så ud af, at der absolut ingen kys var med i aftalen og jeg måtte heller ikke røre brystvorterne med munden. Jeg fortsatte ned til en i grunden fin og velsmagende fisse og slikkede den lidt, inden hun insisterede på at komme videre. Jeg nåede lidt doggystyle og missionær, mens hun opfordrede mig til at komme og dér vurderede jeg, at jeg næppe fik ret meget mere fornøjelse af det møde og jeg fik afsluttet. Hun nåede i øvrigt også at besvare en SMS, mens jeg slikkede hende og da jeg var færdig og var blevet tørret lidt af, havde hun også meget travlt med telefonen. Jeg tror ikke, at der gik meget mere end 15 minutter, inden jeg stod udenfor igen og der havde jeg allerede besluttet, at jeg ALDRIG skal besøge hende igen.. Det bliver ikke noget stort tab, når hun rejser hjem om få dage.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KJ735 113 Skrevet 15. December, 2023 Vendelboen skrev, 1 time siden: Nu har jeg - desværre - besøgt hende. For det første er det IKKE hende på billedet. Hun er ganske vist blondine og hendes bryster er noget større end i annoncen . De er naturlige og hænger noget mere, men dét har jeg egentlig ikke noget imod - det er mere hendes attitude, jeg ikke bryder mig om. Jeg fik på SMS en pris på 800 kr for 30 minutter, som includerede superfransk , forskellige stillinger, 69 og kys. Fint nok tænkte jeg, men det første, hun spurgte om var om jeg ville ha' superfransk. Ja, dét ville jeg da, når det var med i prisen , men nu kostede det så 300 kr ekstra. Jeg viste hende SMS'en og så var det lige pludselig i orden med de 800 kr . Det var så hér, jeg burde ha' gået igen , men det var jeg desværre ikke konsekvent nok til. Hun startede på det mest hektiske blowjob , jeg længe har været udsat for, hvor hænderne blev brugt mere end munden. Efter et par minutter ville hun sætte gummiet på, men jeg ville lige slikke hende først. Der fandt jeg så ud af, at der absolut ingen kys var med i aftalen og jeg måtte heller ikke røre brystvorterne med munden. Jeg fortsatte ned til en i grunden fin og velsmagende fisse og slikkede den lidt, inden hun insisterede på at komme videre. Jeg nåede lidt doggystyle og missionær, mens hun opfordrede mig til at komme og dér vurderede jeg, at jeg næppe fik ret meget mere fornøjelse af det møde og jeg fik afsluttet. Hun nåede i øvrigt også at besvare en SMS, mens jeg slikkede hende og da jeg var færdig og var blevet tørret lidt af, havde hun også meget travlt med telefonen. Jeg tror ikke, at der gik meget mere end 15 minutter, inden jeg stod udenfor igen og der havde jeg allerede besluttet, at jeg ALDRIG skal besøge hende igen.. Det bliver ikke noget stort tab, når hun rejser hjem om få dage.. Om jeg gad slikke en der sender sms’er imens. Det tyder på at du ikke fik hende helt på at ringe. :-)) men tak for advarslen. Hun er da ikke et besøg værd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg