PoulPik 340 Skrevet 22. August, 2023 AB455 skrev, for 3 timer siden: Ikke at jeg hverken har lyst eller råd til at lege cash cow, så har der faktisk været forespørgsler på netop sådanne ydelser her på EG, altså fra en der tændte på konceptet med at blive ydmyget økonomisk. Bare en heads up, om ikke at blive forarget over hinandens kinks. Jeg forarges ikke, jeg forundres 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 25. August, 2023 SiaUngQ skrev, den 22.8.2023 at 14:19: Nej, men at du mente ordet luder var nedværdigende - og jeg bruger ordet, men mener intet nedværdigende med det, Spørgsmålet er ikke så meget, om afsender mener det nedværdigende, men om modtager opfatter det sådan. Slår du ordet op, så er det nedsættende. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 25. August, 2023 Bullaarhus skrev, den 22.8.2023 at 08:36: håber sgu ikke nogle hopper på sådan en. Der er kunder til det hele, jeg har haft enkelte i lignende setups, over sms og med mindre beløb. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg