Hop til indhold

Recommended Posts

1955 skrev, den 22.8.2023 at 20:26:

Har set det igår, mon der er skiftet ud på ejerskabert? måske jeg tar forbi i morgen???

Besøgte stedet i onsdags.  Der er 2 nye kvinder. Det var åbenbart Bonkot som havde tur. Hun ser virkelig flot og fræk ud. valgte dog kun massage til 500, og hun dækkede af med håndklæde, så der var ingen berøringer. Jeg blev dog varm, og vi aftalte først HJ og siden BJ med kondom :-(  Det er vist samme ejer, blot 2 nye kvinder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
1955 skrev, for 8 timer siden:

Besøgte stedet i onsdags.  Der er 2 nye kvinder. Det var åbenbart Bonkot som havde tur. Hun ser virkelig flot og fræk ud. valgte dog kun massage til 500, og hun dækkede af med håndklæde, så der var ingen berøringer. Jeg blev dog varm, og vi aftalte først HJ og siden BJ med kondom :-(  Det er vist samme ejer, blot 2 nye kvinder.

Tak for anmeldelsen 

Jeg har fået en tid til i aften. Så din anmeldelse kom lige på det rigtige tidspunkt :-)  jeg har set på Google maps er der mulighed for at komme ind af bagdøren 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dillermand skrev, for 11 timer siden:

Tak for anmeldelsen 

Jeg har fået en tid til i aften. Så din anmeldelse kom lige på det rigtige tidspunkt :-)  jeg har set på Google maps er der mulighed for at komme ind af bagdøren 

Hvordan var din oplevrelse?

Del dette indlæg

Link til indlæg
1955 skrev, den 25.8.2023 at 23:42:

Hvad hedder pigen der har "WoW" over øjnene ? Er det Bongkot ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
swapswap skrev, den 28.8.2023 at 11:24:

Hvad hedder pigen der har "WoW" over øjnene ? Er det Bongkot ?

Nej det er Nam

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...