viborg 32 1 Skrevet 23. August, 2023 Nogen nye gode thai kvinder i viborg?. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stifmeister 86 Skrevet 23. August, 2023 Jeg kan i hvert fald ikke anbefale hende i Jernbanegade. Slap omgang massage og et håndjob som var så voldsomt at man skulle tro hun var oplært af Arne i Blinkende Lygter. Damn.. hun var vild og hård på en ufed måde. Som om det bare skulle afvikles lynhurtigt, med mere fart og hårde ryk på. Kommer ikke der igen! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HG Wells 400 Skrevet 23. August, 2023 Øv sucks, det er der ikke meget sjov ved. Var den en privat/diskret thai eller en ved en klinik? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stifmeister 86 Skrevet 23. August, 2023 HG Wells skrev, for 2 minutter siden: Øv sucks, det er der ikke meget sjov ved. Var den en privat/diskret thai eller en ved en klinik? En klinik. Tro kun der er en i den gade. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HG Wells 400 Skrevet 23. August, 2023 Så ved jeg nok hvor der er henne. Der er lang tid siden jeg har været der, og havde egentlig overvejet en tur snart… men måske man lige skulle vente 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Brysthår Skrevet 11. September, 2023 Har ellers altid kun fået den allerbedste behandling hos Suree i Jernbanegade. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bobler26 0 Skrevet 11. Januar, 2024 Ellers er der vel Nangs thaimassage. jeg har været der et par gange. Første gang fik jeg dybt og varmt BJ af en lille Thai med store silicone bryster. Anden gang var det FS. er der nogen der ved hvor hun er nu.? Det er ikke hende der er billeder af i annoncen. https://annoncelight.dk/showad/317253 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskpik 235 Skrevet 11. Januar, 2024 Bobler26 skrev, for 6 timer siden: Ellers er der vel Nangs thaimassage. jeg har været der et par gange. Første gang fik jeg dybt og varmt BJ af en lille Thai med store silicone bryster. Anden gang var det FS. er der nogen der ved hvor hun er nu.? Det er ikke hende der er billeder af i annoncen. https://annoncelight.dk/showad/317253 FS hvad betyder det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Napoleon69 210 Skrevet 11. Januar, 2024 Jyskpik skrev, for 35 minutter siden: FS hvad betyder det? Fodsex..? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg