Hop til indhold

Recommended Posts

Hej!

Jeg arbejder lige pt. i Emdrup. Hvem vil i anbefale for en fræk thai massage med fokus til ekstra (hj/FP) i gå afstand fra Ryparken st. ?

Udseendet/alder er ikke så vigtig, og gerne hvor mand kan bare "drop in".

På forhand tak. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
kasperM skrev, for 3 timer siden:

Hej!

Jeg arbejder lige pt. i Emdrup. Hvem vil i anbefale for en fræk thai massage med fokus til ekstra (hj/FP) i gå afstand fra Ryparken st. ?

Udseendet/alder er ikke så vigtig, og gerne hvor mand kan bare "drop in".

På forhand tak. 

Hvad der er godt ved jeg ikke, men fra Ryparken er der 4 steder med thai, i en radius af ca 500 M

Del dette indlæg

Link til indlæg

Genbesøgte Siam Elephant forleden efter flere års pause. Samme flotte pige. Ok massage og fremragende håmdtrold. Sikkert valg. Men hun er typisk alene, så der skal bestilles tid.
Ved ikke hvem der huserer på Kalasin for tiden. Har vel aldrig været drop in.
Phan oppe ved Vibenhus Runddel er drop in. Beebee er sød og med på den værste, men massagen er for blød. Nuud giver fin massage, men ikke mere end HJ.

Del dette indlæg

Link til indlæg
shiny skrev, for 9 timer siden:

Genbesøgte Siam Elephant forleden efter flere års pause. Samme flotte pige. Ok massage og fremragende håmdtrold. Sikkert valg. Men hun er typisk alene, så der skal bestilles tid.
Ved ikke hvem der huserer på Kalasin for tiden. Har vel aldrig været drop in.
Phan oppe ved Vibenhus Runddel er drop in. Beebee er sød og med på den værste, men massagen er for blød. Nuud giver fin massage, men ikke mere end HJ.

Tak! Beebee er hos Phan, ikke?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...