Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg havde lyst til noget frækt, det var fredag aften. Jeg har været kunde hos bla , Buddingepigerne og Hvidovrepigerne. Da Budding er tættest på mig, tjekkede jeg deres vagtplan ud. Fredag aften var der en der hed Minnie på, tænkte kort på om det var tegnefilmsfiguren. Jeg ankom til den blå dør, spændt på at se hvem lukkede op. Døren gik op , der stod en slank kvinde og inviterede mig indenfor. Inde i rummet kunne jeg se at , krop var dejlig fast . Hun virkede meget sød og reel , så jeg tog 30 min alt incl. Hun startede med at ligge sig på knæ, hive kalorius ud af bukserne. Så legede hun med tungen , meget pirrende. Pludselig forsvandt alt ind i munden, aner sku ikke hvor hun gjorde af den. Jeg fik et fantastisk blow , dybt til roden og meget vådt og dejligt. På sengen kan hun også sit kram, erfaring kan altid mærkes. Hun levede sig ind i seancen som ægte GFE. Der var heller ikke noget med ,at vi skulle skynde os. Jeg vil sige at det bliver ikke sidste gang, jeg besøger hende. Sød, god krop super sex. Kan kun anbefale hende , overvejer snuen tur til på Mandag

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lyder sgu som en supertur. Hende Minnie er lige røget på to do listen. Har selv haft gode oplevelser hos Buddingepigerne med Red Lillian. Uden at sige for meget, hun kan altså sutte så man tror det er en drøm. Og hvis man er til analsex så kan jeg bare sige wow.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...