Gerzelle999 156 Skrevet 25. August, 2023 hrolandj skrev, for 8 minutter siden: Dét kan læses både som "folk med selvværd og selvrespekt holder sig for gode til at sælge sex på grund af deres høje selvrespekt" og som "ingen har 'brug for' at sælge sig selv, men nogle vælger at gøre det alligevel"... Er du sød at fortælle, hvilken af dem det er, eller hvis der er en tredje udlægning? Der er ingen anden udlægning. gentager det en gang til for dem der ikke helt er med. piger med selvværd og selvrespekt sælger ikke sig selv. de vil hellere arbejde på et vaskeri eller hakke roer i roehakkistan end nedværdige sig selv. Og når de kommer hjem om aften kan de se sig selv i spejlet og med æren i behold. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest hrolandj Skrevet 25. August, 2023 Gerzelle999 skrev, for 54 minutter siden: piger med selvværd og selvrespekt sælger ikke sig selv. de vil hellere arbejde på et vaskeri eller hakke roer i roehakkistan end nedværdige sig selv. Og når de kommer hjem om aften kan de se sig selv i spejlet og med æren i behold. Jeg ved ikke helt om Jeg skal grine eller græde af din "indsigt" i andre mennesker. Når nu du véd så meget om psykologi, som dit meget bastante 'skriv' indeholder så må du også vide hvad Projicering er, og dét burde du måske bruge en lille tanke på inden du skriver videre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gerzelle999 156 Skrevet 25. August, 2023 hrolandj skrev, for 14 minutter siden: Jeg ved ikke helt om Jeg skal grine eller græde af din "indsigt" i andre mennesker. Når nu du véd så meget om psykologi, som dit meget bastante 'skriv' indeholder så må du også vide hvad Projicering er, og dét burde du måske bruge en lille tanke på inden du skriver videre. Græde ville være fint for mig. Så ved du nok hvad Nihilisme betyder. tænk over det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1251 Skrevet 25. August, 2023 Gerzelle999 skrev, 1 time siden: Hvis man har højt selvværd og selvrespekt har man slet ikke brug for at sælge sig selv. men lever fint både i fattidom og rigdom Først og fremmest så levet jeg fint i både fattigdom og rigdom. Har prøvet fattigdom. Og vil ikke kalde mig selv rig nu. Men som sagt med en indtægt der er nok til alle livets nødvendigheder. Jeg er til gengæld rig på gode oplevelser med en masse søde mennesker (mænd). Min baggrund for jobbet har jeg nævnt før dog under mit gamle brugernavn. Så du er lovligt undskyldt for at dømme uden at kende den. Jeg er en af de som ingen tror findes “den lykkelige luder”. Jeg har et kæmpe sexuelt behov som ikke kan dækkes af en mand. Det er afprøvet af mange omgange. Så jeg levede alligevel et liv i konstant søgen på sex. Primært på Scor.dk med ufatteligt meget spildtid og mænd som ville mere end engangs knald, så en forfærdelig stor mængde af følelsesmæssige komplikationer. Så med det marked der er for salg af sex valgte jeg at vende bøtten lade jer komme til mig. Og gøre et job ud af det. Et job jeg elsker. Selv de som kun skal have et blowjob eller hudkontakt er velkomne fordi jeg ved hvilken glæde det giver. Hvilket behov jeg dækker som jeg hidtil selv måtte søge vidt og bredt efter. Så jeg har masser af selvtillid for jeg ved hvad jeg kan og hvad jeg giver. Og masser selvværd fordi jeg ved jeg indeni blot er et helt almindeligt menneske som med mit eget behov gavner andre. Faktisk kræver det mere selvtillid, selvværd og styrke at end du aner at have et så overordnet set ildeset job og stadig hver dag ranke ryggen og gå ud i verden og være pisse ligeglad med hvad andre tænker. Jeg havde to valg. Være en billig tøs der alligevel gik fra mand til mand og fik sex. En rigtigt runde trunte. Eller være luder. For kvinder er begge dele lige ildeset. Nu kan jeg i det mindste grine hele vejen til banken. Ikke af jer dejlige kunder. Men af omverden, der kun tænker ondt om kvinder der er sammen med mange mænd. Hvor imod mænd der scorer meget er nogen rigtig seje gutter. Dit udsagn viser kun tydeligt, at du tænker om kvinder som de fleste andre. Selvom du sikkert selv flittig besøger os. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1251 Skrevet 25. August, 2023 (edited) @Gerzelle999 og med alt det sagt. Kan du jo så vende den rundt og spørge dig selv. Hvorfor det er ok mænd dækker deres behov hos os. Mange får ikke nok hjemme, (andre er singler) og det er helt ok at de så besøger et utal af forskellige piger. Men kvinder må ikke dække deres sexuelle behov. Det skal helst være tys tys. Og ja der er også mange kvinder der sælger sig selv af 1000 af årsager. Men du generaliserer og det skal man altid passe på med. Redigeret 25. August, 2023 af SweettieDK 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2590 Skrevet 25. August, 2023 Gerzelle999 skrev, for 2 timer siden: Der er ingen anden udlægning. gentager det en gang til for dem der ikke helt er med. piger med selvværd og selvrespekt sælger ikke sig selv. de vil hellere arbejde på et vaskeri eller hakke roer i roehakkistan end nedværdige sig selv. Og når de kommer hjem om aften kan de se sig selv i spejlet og med æren i behold. Er spændt på hvordan du vil karakterisere mænd der betalerfor sex? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest hrolandj Skrevet 25. August, 2023 Gerzelle999 skrev, for 1 time siden: Græde ville være fint for mig. Så ved du nok hvad Nihilisme betyder. tænk over det Hvad har afstandstagen fra religion og moral med din selvfede tro på, at alle tænker på samme måde som dig at gøre? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 26. August, 2023 pacer skrev, for 9 timer siden: Er spændt på hvordan du vil karakterisere mænd der betalerfor sex? Ja, og så alligevel ikke, for vi ved det jo godt. Som homofober, der går til pride kun for at sprede had. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naboen 614 Skrevet 26. August, 2023 SweettieDK skrev, for 14 timer siden: . Men tror ikke der findes andre fag hvor der så let tjenes så meget. Jeg tænker ikke jeg ville have ret mange kunder hvis jeg tog 2000 kr i timen plus materialer , så lige den der tror jeg du har så ganske ret i 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2175 Skrevet 26. August, 2023 (edited) SweettieDK skrev, for 13 timer siden: Primært på Scor.dk med ufatteligt meget spildtid og mænd som ville mere end engangs knald, så en forfærdelig stor mængde af følelsesmæssige komplikationer. Tror egentlig vi er nogle mænd - jeg selv inklusive - der gerne ville finde en slags 'mellemproportional' Mere end engangsknald, men mindre end parforhold. Jeg blev egentlig lidt glad, da jeg faldt over følgende artikel - der er osse kvinder, der gerne ville det: https://www.femina.dk/liv/kaerlighed-og-sex/jeg-vil-ikke-have-en-kaereste-men-jeg-har-brug-blive-roert-ved-og-kysse-nogen? Hun beskriver det godt, og nævner netop også det med de følelsesmæssige komplikationer. Problemet for os mænd er, at en mand skal være meget attraktiv for at komme i nærheden af såvel engangsknald som blot at afsøge mulighederne. I den almindelige daglige omgang voksne mænd og kvinder imellem - også singles - er sex meget langt væk ... Det er, for nogle af os, grunden til at vi besøger jer piger ... Redigeret 26. August, 2023 af sneræven 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 26. August, 2023 SweettieDK skrev, for 19 timer siden: Man kan sagtens have højt selvværd, uden at tage overpriser. Hvordan kan du vurderer at andre pigers pris er “overpriser”.? Mine priser ligger over dine en del.. Jeg føler på ingen måder jeg tager overpris men du få mig næsten til at lyde grådig.. Jeg har valgt kun at arbejde 5-7 dage i måneden og har vurderet at det er et passende prisleje for at jeg kan arbejde så lidt.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 26. August, 2023 (edited) Gerzelle999 skrev, for 20 timer siden: piger med selvværd og selvrespekt sælger ikke sig selv. de vil hellere arbejde på et vaskeri eller hakke roer i roehakkistan end nedværdige sig selv. Og når de kommer hjem om aften kan de se sig selv i spejlet og med æren i behold. Det er sikkert rigtigt. Men det kan være du og de har en forskellig indstilling til det at "sælge sig selv". Jeg selv kunne aldrig finde på at blive lønmodtager, for mig er det for meget at sælge mig selv, men jeg er klar over at der ér rigtigt mange lønmodtagere og mange af dem sikkert ikke ser det som at de sælger sig selv. De der kun har andres ting at sælge, de der helst skal ledes af andre. De der har brug for et "sikkerhedsnet", til at betale løn under sygdom osv. Kan jeg tillade mig at nedgøre dem? Selvfølgelig ikke. Jeg kan se mig selv i spejlet med æren i behold. Jeg har intet lavet som ikke er for mig selv, på mit eget initiativ, og jeg tager ikke ordrer fra nogen "bare fordi de betaler min løn". Men at vi er forskellige mennesker, med forskellige holdninger og forskellige behov, giver ingen ret til definere for andre hvad "selvværd" og "selvrespekt" er. Du behøver ikke hævde dig selv ved at nedgøre andre. Det viser faktisk mere om hvem der ingen selvrespekt har. Redigeret 26. August, 2023 af tvr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest hrolandj Skrevet 26. August, 2023 sneræven skrev, for 6 timer siden: Tror egentlig vi er nogle mænd - jeg selv inklusive - der gerne ville finde en slags 'mellemproportional' Mere end engangsknald, men mindre end parforhold. Det... er... så... well, lige præcis dét et rigtigt Sugarforhold går ud på..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1251 Skrevet 26. August, 2023 sneræven skrev, for 6 timer siden: Problemet for os mænd er, at en mand skal være meget attraktiv for at komme i nærheden af såvel engangsknald som blot at afsøge mulighederne. Det er bestemt heller ikke alle kvinder som bare lige kan score et engangs knald. Mændene ved da også godt hvem de kigger efter i baren og pifter efter på gaden. Det er vel egentligt den gode gamle “lige børn lever bedst” realistiske forventninger selvom det indre burde tælle mest, så er engangsknald og uforpligtende forhold nok et af de steder hvor det udsagn passer værst ind. Der skal være sexuel tiltrækning nærmest ved første øjekast. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den lille frøken 1402 Skrevet 26. August, 2023 (edited) Redigeret 26. August, 2023 af Den lille frøken 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2175 Skrevet 26. August, 2023 (edited) SweettieDK skrev, for 1 time siden: Det er vel egentligt den gode gamle “lige børn lever bedst” realistiske forventninger selvom det indre burde tælle mest, så er engangsknald og uforpligtende forhold nok et af de steder hvor det udsagn passer værst ind. Der skal være sexuel tiltrækning nærmest ved første øjekast. Præcist ... Det er derfor det er så svært med de 'uforpligtende forhold' ... Hvis ikke tiltrækningen er der spontant og gensidigt, er der et knivskarpt valg mellem 'rent venskab' og et fuldt forpligtende forhold ... Og i dag, tror jeg, vi er mange, der ikke rigtig orker et fuldt forpligtende forhold med een vi ikke er så tiltrukket af ... I 'gamle dage' havde man brug for hinanden, så da gik det mere efter devicen, "kan man ikke få den man elsker må man elske den man får" ... Og jeg kan helt ærligt ikke vurdere, om det var så forfærdelig meget bedre ... Forstået sådan, at et godt venskab uden sex kan være en del bedre end et lidenskabsløst parforhold ... (Det er i øvrigt et ultrafølsomt emne ... ) Redigeret 26. August, 2023 af sneræven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1251 Skrevet 26. August, 2023 JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden: Hvordan kan du vurderer at andre pigers pris er “overpriser”.? Det kan jeg ikke. Derfor kan jeg sagtens, som jeg også gør, argumentere for jeg ikke ser noget godt budskab i tråden og jeg ikke ser nogen grund til priserne skal være så høje (eller TS skal “bestemme” hvad andre skal gøre) Der er ingen fælles markedspris, intet gennemsnit at vurdere ud fra. Og så længe der er kunder nok i biksen. Har du jo ingen grund til at ændre på det. Men at der skule være noget godt argument for at priserne skal være så høje??. Vi prissætter hver i ser os selv og det er ud fra vidt forskellige kriterier, nogen mener deres service er så ekstraordinær go at de fortjener xxxx, andre at de er så smukke xxxx, nogen kigger måske hvad andre i samme by tager og sætter prisen ud fra det. Og ja der er nok forskel på hvad det koster i kbh kontra det mørke Jylland. Men hvorfor. Fordi prisen er startet et sted andre har fulgt trop. Reelt er det hele blot sex. Ikke så meget hokus pokus i det. Der er ingen reel måde at regne prisen ud på. Ingen materielle omkostninger, produktionsomkostninger, fragten til butikken osv de ting der fastsætter prisen på en reel fysisk vare. Derfor er det bedst at sammenligne med, andre serviceydelser f.eks psykolog. Og selv en psykolog er underlagt nogen retningslinjer i forhold til timepris. Hvilke uddannelser har vedkommende, hvilken arbejdserfaring osv. I vores verden er der intet reelt grundlag for prissætning, kun hvad den enkelte selv vurderer korrekt og hvad mændene er villige til at betale. Om mændene så er eller som TS skriver bliver nærige, eller om du/vi/andre er grådige. Begge ord er lige fornærmende. Tænker ikke de er nærige, men ingen kan bruge mere end de har. Så er vi tilbage til de må vælge mellem de piger som de har råd til. Og så kommer klassikeren jeg også har hørt læst herinde alt for ofte, priserne kan være for gode til at være sandt, at prisen er med i vurderingen af om pigen er ægte, og at pris og kvalitet hænger uhjælpeligt sammen. Hvilket langt fra heller altid er sandt. Den lækreste pige kan ha prissat sig højt på udseende og yde den værste service. Og omvendt nogen prissætter sig lavt af forskellige årsager. Så nogen mænd sværger til de er nødt til at betale en xxxx sum for at være sikret kvalitet og andre mænd ved af erfaring de sagtens kan finde kvalitet til mindre. Om du er grådig eller ej kan kun du selv vurdere, hvis jeg har bidraget til du og måske andre i hvertfald tænker over om det reelt er nødvendigt og ikke mindst retfærdigt overfor mændene at have høje priser. Så går jeg i seng med et smil på læben. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 26. August, 2023 JenniferRomantica skrev, den 25.8.2023 at 16:19: Men det ændre jo ikke på hvad brugerne på hjemmesiderne søger.. Samtalerne er startet op og når vi er kommet 2 beskeder ind bliver der spurgt om sex uden beskyttelse.. Når man så fortæller det ikke er muligt så stopper snakken der.. Dette skete med SAMTLIGE samtaler der blev startet.. Indenfor de første 5 beskeder efterspørges det.. Som regel bliver der også lagt ud i den første besked med en pris de ønsker at betale for sex uden beskyttelse.. Imponerende. Så kom det til at handle om sex uden kondom igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 27. August, 2023 underdog40 skrev, for 34 minutter siden: Imponerende. Så kom det til at handle om sex uden kondom igen. Jeg skriver om min personlige erfaring.. Jeg har ikke tænkt mig at lyve omkring det fordi det måske ikke passer dig at min erfaring er sådan men det er den nu engang.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 27. August, 2023 SweettieDK skrev, for 4 timer siden: Om du er grådig eller ej kan kun du selv vurdere, hvis jeg har bidraget til du og måske andre i hvertfald tænker over om det reelt er nødvendigt og ikke mindst retfærdigt overfor mændene at have høje priser. Så går jeg i seng med et smil på læben. Jeg tænker vi alle har vurderet det i takt med at vi arbejder.. Efter snart 9 år i branchen havde det faktisk været inde og vende længe før din påpegelse.. Mine gæster betaler f.eks for eksklusiviteten i at jeg arbejder få dage med få gæster og ikke har åbent hver dag.. Samtidig er der jo nogle udgifter der ligger nogenlunde på niveau for de fleste piger alt efter om de er privat diskret eller på klinik.. Jeg synes det er utrolig uretfærdigt at tandlægebesøg er så dyrt men at synes det er uretfærdigt at sex er dyrt at købe giver mig bare associationer til INCEL adfærd.. Det svært at ordne sine tænder selv men det er sjældent heeeelt umuligt at finde sex gratis hvis man bare sænker sin standard langt nok.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1251 Skrevet 27. August, 2023 JenniferRomantica skrev, for 6 timer siden: Mine gæster betaler f.eks for eksklusiviteten i at jeg arbejder få dage med få gæster og ikke har åbent hver dag Hvem er det er fordel for? Kun dig. Jeg vælger omvendt at have åbent næsten alle dage for at kunne fordele kunderne og stadig kun have det antal der er energi og lyst til pr dag så servicen altid er i top. Pudsigt jeg overvejer selv at trække sammenligningen til netop tandlæger ind i mit tidligere skriv. Da det netop også er privat praksis. Og priserne er stukket helt af, hvorfor? fordi de kan. Der hænger udgifter og pris også sjældent sammen. Men du kan også sagtens få ordnet dine tænder billigere hvis du vil køre langt nok efter det og sænke din standard langt nok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 27. August, 2023 SweettieDK skrev, for 2 timer siden: Hvem er det er fordel for? Kun dig. Jeg vælger omvendt at have åbent næsten alle dage for at kunne fordele kunderne og stadig kun have det antal der er energi og lyst til pr dag så servicen altid er i top. Pudsigt jeg overvejer selv at trække sammenligningen til netop tandlæger ind i mit tidligere skriv. Da det netop også er privat praksis. Og priserne er stukket helt af, hvorfor? fordi de kan. Der hænger udgifter og pris også sjældent sammen. Men du kan også sagtens få ordnet dine tænder billigere hvis du vil køre langt nok efter det og sænke din standard langt nok. Njargh jeg føler at det gør at jeg har et kæmpe overskud til mine gæster.. Dette føler mine gæster også siden de vælger mig til de priser jeg tager tænker jeg.. For mine gæster gør det en forskel at jeg kun arbejder så lidt.. Det er faktisk noget af det de nævner som værende tillokkende da det på den måde er tydeligt at jeg passer på mig selv.. Priserne gør at jeg kan have lige så få gæster som dig ca pr dag i de få dage jeg arbejder.. Billigt er altså ikke det samme som gratis.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 27. August, 2023 JenniferRomantica skrev, for 10 timer siden: Jeg skriver om min personlige erfaring.. Jeg har ikke tænkt mig at lyve omkring det fordi det måske ikke passer dig at min erfaring er sådan men det er den nu engang.. Jeg synes det er skønt at høre synspunkterne fra din og de andre pigers side. Men når opslagene får karakter af korstog, bliver det trættende imho. Den besserwissende tone bliver lige en tand for meget. Sådan opfatter jeg det nu bare. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 27. August, 2023 underdog40 skrev, for 1 minut siden: Jeg synes det er skønt at høre synspunkterne fra din og de andre pigers side. Men når opslagene får karakter af korstog, bliver det trættende imho. Den besserwissende tone bliver lige en tand for meget. Sådan opfatter jeg det nu bare. Og hvis alle havde spurgt om anal som dealbreaker så havde jeg skrevet det men nu var det altså sex uden beskyttelse, til billige penge, som 100% af henvendelserne drejede sig om.. Hvis i vil have et ærligt billede af os og vores oplevelser så må vi sku da kunne fortælle dem uden at skulle kaldes trættende.. Hele debatten handler om sugardating og der beskriver jeg min erfaring fordi det lidt blev insinueret at pigerne selv var skyld at begrebet sugardating er fordrejet i Danmark.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 27. August, 2023 JenniferRomantica skrev, 1 time siden: Hvis i vil have et ærligt billede af os og vores oplevelser så må vi sku da kunne fortælle dem uden at skulle kaldes trættende.. Hele debatten handler om sugardating og der beskriver jeg min erfaring fordi det lidt blev insinueret at pigerne selv var skyld at begrebet sugardating er fordrejet i Danmark.. Nuvel og hovhov. Trådstarter nævnte ikke kondomfri sex overhovedet. Ikke en lyd! Det er din lille kæphest. Fordi det er trættende for mig, kan det jo godt være interessant for andre. Jeg svarer kun for mig selv, på lige fod med dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg