SweettieDK 1258 Skrevet 28. August, 2023 (edited) Kan se mit ordvalg “overpris” sidder som en torn i øjet på nogen. Selv efter langt skriv om hvorfor priserne ikke kan vurderes høje eller lave, da der ikke er nogen reelle udgifter at basere sin pris på. Og undlader at citere yderligere i denne tråd for ikke ar lave “personangreb”. Alle mine svar er ment generelt. Har citeret for at folk ikke selv skulle lede efter hvor svaret hørte til. Helt optimalt så var denne debat lagt i lyserødt forum, som pt er næsten umuligt, at få adgang til. Og TS havde uanset valgt en forkert profil farve til det var muligt. Vi har ingen brancheorganisation, fagforeninger til lønforhandling eller nogen regler. Ikke desto mindre er der en der “rejser sig op” og siger hej vi bør hæve priserne. Beder andre piger støtte op. Min holdning er tydelig jeg hverken kan eller vil støtte op om højere priser. Har ikke tjekket en masse pigers priser ikke engang de andre piger der har deltaget her i tråden. Mine egne priser er på niveau med hvad TS udlægger som for lavt. Dog ikke for timelange knald (hvis det skal læses som flertal. Men timelangt. Så det har været mit udgangspunkt. At mit udsagn om højere end det, er overpris har medført nogen føler sig grådig, vil jeg ikke beklage, hvis en enkelt kommentar kan udløse den tanke er der måske netop grundlag for at genoverveje sin prissætning. Sætter normalt en stor ære i at tale pænt, være rummelig og se sager fra alle vinkler. Men er gået hårdt på i denne sammenhæng. Fordi jeg simpelthen ikke kan se et eneste godt argument for at hæve priserne. Og ingen har kunnet nævne nogen. Hvis nogen, enkelte, mange følger opfordringen. Vil “standarden” (den gennemsnitlige acceptable pris) måske med tiden rykke sig. Dette afhænger også af om mændenes blindt følger trop og betaler mere eller siger fra. Jo højere “standardprisen” bliver jo højere sættes baren også for hvornår det er for billigt til at være sandt. Og ja den “kategori findes”. Har læst det så mange gange herinde. Så skal vi virkelig derhen hvor det kun er de rige mænd der har råd. Hvordan skal man være for at være 2000kr værd (TS eget udsagn “dobbelt op piger”) skal man have en bestemt bmi, bryststørrelse, hårfarve. Skal det være forbeholdt de unge og smukke at sælge sex. Fordi mange andre ikke vil kunne møde forventningen til prisen. Og ja logisk nok højere pris højere forventning til “kvalitet” som også er udefinerbart begreb i denne verden. Hvis man ikke hæver prisen. Hvilket signal sender man så, at være mindre værd, ikke tro på sig selv eller føle sig pæn nok til prisen. At sortere i mændene og ikke tillade alt. Har intet med prisen at gøre. Det handler om at sige til og fra. Den indre respekt og styrke som er nødvendigt for at være i dette job. Og det er faktisk det eneste argument jeg tror jeg nogensinde har læst for højere pris. Det sorterer det værste ral fra. Og stadig nej. Direktøren med en millionløn som kan købe en pige til 10.000 kr i timen kan have lige så groteske ønsker til hvad der skal foregår under mødet. Faktisk er de måske mere forvent med at få ja til alt, fordi alt er til salg bare der er penge nok. Og den helt alm lønmodtager kan være nok så flink og blot ønske lidt omsorg. Jeg ved ikke hvad baggrunden var for det oprindelige indlæg og det bliver vi nok aldrig enige om. Men man kan ikke smide så stort et emne op og slet ikke sætte pris sammen med “hvad vi er værd”. Uden at se det store billede. At se det rammer både den ene og den anden vej. Og tilbage til mit første skriv. Skal man blande sig i den debat må man i det mindste stå ved at være gp / prostitueret, eller blot tage imod de “gaver” sugardaddy giver og efterfølgende finde en anden hvis han ikke var gavmild nok. Redigeret 28. August, 2023 af SweettieDK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
natja12 10 Skrevet 28. August, 2023 SweettieDK skrev, for 5 minutter siden: Kan se mit ordvalg “overpris” sidder som en torn i øjet på nogen. Selv efter langt skriv om hvorfor priserne ikke kan vurderes høje eller lave, da der ikke er nogen reelle udgifter at basere sin pris på. Og undlader at citere yderligere i denne tråd for ikke ar lave “personangreb”. Alle mine svar er ment generelt. Har citeret for at folk ikke selv skulle lede efter hvor svaret hørte til. Helt optimalt så var denne debat lagt i lyserødt forum, som pt er næsten umuligt, at få adgang til. Og TS havde uanset valgt en forkert profil farve til det var muligt. Vi har ingen brancheorganisation, fagforeninger til lønforhandling eller nogen regler. Ikke desto mindre er der en der “rejser sig op” og siger hej vi bør hæve priserne. Beder andre piger støtte op. Min holdning er tydelig jeg hverken kan eller vil støtte op om højere priser. Har ikke tjekket en masse pigers priser ikke engang de andre piger der har deltaget her i tråden. Mine egne priser er på niveau med hvad TS udlægger som for lavt. Dog ikke for timelange knald (hvis det skal læses som flertal. Men timelangt. Så det har været mit udgangspunkt. At mit udsagn om højere end det, er overpris har medført nogen føler sig grådig, vil jeg ikke beklage, hvis en enkelt kommentar kan udløse den tanke er der måske netop grundlag for at genoverveje sin prissætning. Sætter normalt en stor ære i at tale pænt, være rummelig og se sager fra alle vinkler. Men er gået hårdt på i denne sammenhæng. Fordi jeg simpelthen ikke kan se et eneste godt argument for at hæve priserne. Og ingen har kunnet nævne nogen. Hvis nogen, enkelte, mange følger opfordringen. Vil “standarden” (den gennemsnitlige acceptable pris) måske med tiden rykke sig. Dette afhænger også af om mændenes blindt følger trop og betaler mere eller siger fra. Jo højere “standardprisen” bliver jo højere sættes baren også for hvornår det er for billigt til at være sandt. Og ja den “kategori findes”. Har læst det så mange gange herinde. Så skal vi virkelig derhen hvor det kun er de rige mænd der har råd. Hvordan skal man være for at være 2000kr værd (TS eget udsagn “dobbelt op piger”) skal man have en bestemt bmi, bryststørrelse, hårfarve. Skal det være forbeholdt de unge og smukke at sælge sex. Fordi mange andre ikke vil kunne møde forventningen til prisen. Og ja logisk nok højere pris højere forventning til “kvalitet” som også er udefinerbart begreb i denne verden. Hvis man ikke hæver prisen. Hvilket signal sender man så, at være mindre værd, ikke tro på sig selv eller føle sig pæn nok til prisen. At sortere i mændene og ikke tillade alt. Har intet med prisen at gøre. Det handler om at sige til og fra. Den indre respekt og styrke som er nødvendigt for at være i dette job. Og det er faktisk det eneste argument jeg tror jeg nogensinde har læst for højere pris. Det sorterer det værste ral fra. Og stadig nej. Direktøren med en millionløn som kan købe en pige til 10.000 kr i timen kan have lige så groteske ønsker til hvad der skal foregår under mødet. Faktisk er de måske mere forvent med at få ja til alt, fordi alt er til salg bare der er penge nok. Og den helt alm lønmodtager kan være nok så flink og blot ønske lidt omsorg. Jeg ved ikke hvad baggrunden var for det oprindelige indlæg og det bliver vi nok aldrig enige om. Men man kan ikke smide så stort et emne op og slet ikke sætte pris sammen med “hvad vi er værd”. Uden at se det store billede. At se det rammer både den ene og den anden vej. Og tilbage til mit første skriv. Skal man blande sig i den debat må man i det mindste stå ved at være gp / prostitueret, eller blot tage imod de “gaver” sugardaddy og finde en anden hvis han ikke var gavmild nok. Det var ment som time lange knald. Og der er mange henvendelser om 3-4 timer for 1000 kr. Hvilket er et stort problem. Derfor blev det skrevet sådan. Som min veninde har skrevet i tidligere besked, er opslaget komplet misforstået. Det her opslag handler om at man skal passe på sig selv og at man er mere værd end at blive brugt i flere timer for et gram slik. Og hun skriver også at det hele skal tages med et smil på læben. Så jeg vil gerne refererer tilbage dertil. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1258 Skrevet 28. August, 2023 natja12 skrev, for 2 minutter siden: Det var ment som time lange knald. Og der er mange henvendelser om 3-4 timer for 1000 kr. Hvilket er et stort problem. Derfor blev det skrevet sådan. Som min veninde har skrevet i tidligere besked, er opslaget komplet misforstået. Det her opslag handler om at man skal passe på sig selv og at man er mere værd end at blive brugt i flere timer for et gram slik. Og hun skriver også at det hele skal tages med et smil på læben. Så jeg vil gerne refererer tilbage dertil. Problemet er ikke større end man tillader det at blive. Nej bloker videre. Hæfter mig ved ordet blive brugt. Hvis det er den følelse du / I står tilbage med efter et møde med en mand. Skal I nok virkelig overveje om I vil fortsætte ned af den sti eller ej. Smil på læben eller ej, er det er stort emne der er lagt op på en lettere uovervejet måde. Skrevet meget overordnet og uspecifikt. Hvilket tydeligt ses i de mange forskellige fortolkninger og misforståelser. Og ps med forkert profil farve kommer det let til at lugte af troll. (Ægte eller ej). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4842 Skrevet 28. August, 2023 (edited) "Sæt prisen op, så du elsker dig selv mere og er med i klubben" er da det dummeste indspark jeg har set herinde meget længe. Har været nogle dage om at skrive, fordi jeg på bedste lurepasser vis gerne lige ville se hvad andre tænkte om indlægget. Jeg kan desværre ikke nøjes med at like hvad andre har skrevet - ingen skribenter (han eller hun) har tilsyneladende sådan rigtigt haft samme reaktion og samme tanker som jeg. Så... here goes Det er sguda noget værre vrøvl at sætte lighedstegn mellem hvilken pris man tager og hvor meget man elsker sig selv! At træde på "de andre piger i spejderhytten" lige dér hvor nogle af dem måske allerede er ømme, og så liiiige drysse lidt "er du ikke med os er du imod os"-farvet glimmer udover samtidigt, er fandme også usympatisk. Ejmenaltsååårh... det handler jo bare om at de personlige valg vi træffer som sexarbejdere er konkurrenceforvridende uanset om det handler om prisen eller om noget som helst andet. Hvad F***** skal en konkurrent blande sig i det for? Pas din egen butik, og stop med at nedgøre dine kolleger fordi de passer deres. Det har jeg lyst til at skrive fordi det er det jeg tænker. Men ak... det kan tolkes som personangreb, så jeg må hellere drysse lidt glimmer på og tilføje: "i al respekt og kærligt ment" Folk der giver uopfordrede råd forklædt som omsorg har som regel en dagsorden der handler om at noget skal forherliges for DEM men det er DIG der skal gøre en indsats eller "betale prisen". Når nu nogen har skrevet sådan noget lort som start, på et sted som er befolket af sexsælgere og sexkøbere, vil jeg alligevel bidrage med mine tanker også og hermed sige til både unge og gamle sugarbabes, sexarbejdere i det hele taget og mennesker generelt af begge køn og alle erhverv: Elsk dig selv. Tilbyd det du ønsker og kan undvære til den pris du synes er rimelig og/eller realistisk. Det er din tid, din krop, din sjæl, din livsglæde, din egenkærlighed - din beslutning! Lyt til din egen indre stemme og lyt godt efter. Og til sexarbejderne: Der er ingen grund til "husregler og husets minimumspriser" når du ikke er en del af et hus. Gør dit sexarbejde til dit eget og hold fokus på din arbejdsglæde, så løser resten sig af sig selv i længden. Der er ingen rigtig og forkert måde at gøre det på. Lad ingen fortælle dig andet! Hrmpf... og kærligt ment som (næsten) altid, Eva "Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind." - Bernard Baruch (som ville få alt på menuen ad libitum i min butik for en Pepsi Max på dåse og en Hollybar... og en halv times sludder-sladder, dersom han skulle opstå fra de døde!) Redigeret 28. August, 2023 af Eva Nadine 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 28. August, 2023 Eva Nadine skrev, for 5 minutter siden: Når nu nogen har skrevet sådan noget lort som start, på et sted som er befolket af sexsælgere og sexkøbere, vil jeg alligevel bidrage med mine tanker også og hermed sige til både unge og gamle sugarbabes, sexarbejdere i det hele taget og mennesker generelt af begge køn og alle erhverv: Elsk dig selv. Tilbyd det du ønsker og kan undvære til den pris du synes er rimelig og/eller realistisk. Det er din tid, din krop, din sjæl, din livsglæde, din egenkærlighed - din beslutning! Lyt til din egen indre stemme og lyt godt efter. Sjovt, det er netop som dine fire sidste linjer, jeg læste det allerførste indlæg i denne tråd….. Jeg aner ikke, hvad I andre har læst, men nok ikke det samme. … 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4842 Skrevet 28. August, 2023 Liv skrev, for 3 minutter siden: Sjovt, det er netop som dine fire sidste linjer, jeg læste det allerførste indlæg i denne tråd….. Jeg aner ikke, hvad I andre har læst, men nok ikke det samme. … Ja, det kan jeg godt læse på dine indlæg her i tråden var din fortolkning... jeg er egentlig næsten altid rørende enig med dig, og synes du er det største hit blandt hunner på EG (som du vist allerede er klar over ) men ikke denne gang er vi enige hele vejen Vi er jo nok hver især farvet af hvem vi i øvrigt er og hvad vi har af erfaringer generelt, gætter jeg på? Jeg læser det allerførste indlæg som noget HELT andet, nærmere "sæt prisen op din billige tøjte - du ødelægger det for os andre og du hader altså dig selv! hvis du ikke gør hvad vi siger" sådan virkelig sat på spidsen. Det minder mig både lidt om et forsøg på karteldannelse, og meget om de piger på efterskolen der ikke brød sig om at jeg var glad for uforpligtende sex, havde større bryster og ikke gad det pjank med monogami. Det prellede af som vand på en gås, fordi jeg er så heldig at være født med en rygrad som en stålwire, en sjæl som en regnbue med jordbærduft og en egenkærlighed som var grundfæstet i livsglæde og selverkendelse. Sådan er det ikke mange unge kvinder forundt at være udstyret. Sexarbejdere eller ej. Derfor hammeren med plyds-håndtag herfra 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4651 Skrevet 28. August, 2023 Eva Nadine skrev, for 23 minutter siden: Folk der giver uopfordrede råd forklædt som omsorg har som regel en dagsorden der handler om at noget skal forherliges for DEM men det er DIG der skal gøre en indsats eller "betale prisen". Dagens citat. Måske endda månedens bedste. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 28. August, 2023 Eva Nadine skrev, for 14 minutter siden: Jeg læser det allerførste indlæg som noget HELT andet, nærmere "sæt prisen op din billige tøjte - du ødelægger det for os andre og du hader altså dig selv! hvis du ikke gør hvad vi siger" sådan virkelig sat på spidsen Ja, vi læser det helt modsat, sjovt…. Hvad TS intention var, får vi vist ikke at vide…. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 979 Skrevet 28. August, 2023 enya skrev, for 10 timer siden: Så det er irrelevant om jeg eller hun skriver fra denne eller den anden. Ikke ifølge retningslinjerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 28. August, 2023 Eva Nadine skrev, for 1 time siden: Hvad F***** skal en konkurrent blande sig i det for? Pas din egen butik, og stop med at nedgøre dine kolleger fordi de passer deres. Du kan ikke i samme åndedrag kalde os kollegaer og konkurrenter.. Det ene giver associationer til splid og konkurrence og det andet til noget sammenhold med samme spilleregler Og lige her er et ud af måske to punkter i livet hvor vi er dybt uenige så det behøver vi ikke diskuterer.. Jeg kan jo godt lide det strømlinede og ville ønske mindre forskel i branchen hvor du trives i forskelligheden.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1258 Skrevet 28. August, 2023 Eva Nadine skrev, for 3 timer siden: Jeg læser det allerførste indlæg som noget HELT andet, nærmere "sæt prisen op din billige tøjte - du ødelægger det for os andre og du hader altså dig selv! hvis du ikke gør hvad vi siger" sådan virkelig sat på spidsen. Ja også noget i den stil mine hjerne opfangede. Nok også derfor jeg har reageret så voldsomt. Og skrevet både mere og mindre kloge ting i denne tråd. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1258 Skrevet 28. August, 2023 Liv skrev, for 5 timer siden: Ja, vi læser det helt modsat, sjovt…. Hvad TS intention var, får vi vist ikke at vide…. Næ vist ikke. Skulle lige til sige hun har præciseret sig i en enkelt kommentarer. Men læste den så lige igen plus venindens kommentar, som hun læner sig op af. Og blev egentligt kun mere forvirret. På den ene side siger de begge mange har misforstået og pointen var som du har opfattet det. På den side pointerer de så lige igen at der er problem med priserne, kunderne, og især efter der er kommet flere nye piger til. Og så bliver der lige “groft” sagt trukket, “det var en joke kortet”. Helt ordret det skulle tages med et smil. Ser ikke noget at smile af. Hun/de har åbenbart massive problemer med kunderne, “trælse oplevelser hvor 500kr. bare ikke dækker.” Hvilket heller ikke løses ved andre priser, men ved at lære at sige fra. Og da slet ikke løses for dem, ved andre sætter priserne op. Hvad er høj nok pris for en træls oplevelse - ingen. Så personligt ser jeg nu kun et endnu mere rodet budskab, baseret på problemer de kun selv kan løse. Og hvis jeg så igen skal se det fra begge sider også kundernes. Så er argumentet for det pris niveau de foreslår at 500 / 1000 ikke er nok ved de trælse kunder. Hvilket så skal gå ud over alle de søde mænd, som skal betale mere fordi andre ikke opfører sig ordentligt. ??? Niks jeg forstår det stadig ikke og kan ikke overbevises til at støtte op om det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1258 Skrevet 28. August, 2023 (edited) natja12 skrev, for 14 timer siden: Og der er mange henvendelser om 3-4 timer for 1000 kr. Det kunne måske netop i jeres tilfælde hænge sammen med i sådan helt/halv er sugarbabes, har intentioner om at være det, men siger ja til andre henvendelser. Kender ingen der kan knalde 3-4 timer. Så mon ikke og gætter bare. Der menes hyggeligt samvær i 3-4 timer som også involverer noget sex. En sugardate uden garanti for om i bliver sugarpar på den lange bane. Tænker altså I seriøst skal gøre op med jer selv hvad I er, hvad I tilbyder, hvad I vil sige ja/nej til. Og hvad I signalerer i jeres datingprofil / annonce. Få præciseret hvad I søger, tilbyder, det fjerner ikke alle urelevante henvendelser men begrænser det. Og så er bloker funktion jeres ven til at sortere resten fra. I den periode jeg reelt var SB. Havde jeg en lille håndfuld SD’s og det blev kun til flere end end en fordi der i perioder var langt mellem svar på mine beskeder. Så fandt jeg en ny og pludselig genoptog en gammel kontakten. Dengang 8-9 år siden. Var det hele aftener, evt med overnatning, hvor vi hyggede som et uforpligtende par, jeg lavede mad han havde vinen med og en gave (alt fra smykker, parfume til køkkenudstyr ingen cool cash). Også sugardatede vi. Fik også de andre henvendelser men dem sorterede jeg blot fra. Grænsen mellem SB og GP er blevet mere udvisket og kan sagtens være det er som Jennifer beskriver, mest forespørgseler til reel sex for en pris og meget langt mellem reelle SD’s. Men derfor er I ikke tvunget til, at sige ja til prostitution på timebasis hvis det ikke er det I ønsker. Som jeg tror, kan forespørgsler til 3-4 timer til 1000kr kan være et forsøg på at opnå en Sugardate. Så lidt ærgerligt hvis det netop er dem i fravælger. Det er begrænset hvor mange parfumer og smykker man har brug for. Så derfor skiftede jeg til et beskedent beløb på 500kr for en Sugardate. Og langsomt blev der flere og flere forskellige gæster. Og jeg valgte til sidst at gøre en reel forretning ud af det. Men det var mit valg ikke fordi der ikke fandtes flere SD’s (kan have ændret sig). Og alle fra SB perioden valgte mig fra da der kom tidsbegrænsning på og jeg tog flere gæster pr dag i stedet for max 1 pr aften. Det var helt fair jeg havde skiftet koncept og det jeg tilbød var ikke længere det de ønskede. Til gengæld fik jeg en masse nye søde kunder til gp konceptet. Held og lykke med det hele. Redigeret 29. August, 2023 af SweettieDK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
natja12 10 Skrevet 30. August, 2023 SweettieDK skrev, den 29.8.2023 at 01:58: Det kunne måske netop i jeres tilfælde hænge sammen med i sådan helt/halv er sugarbabes, har intentioner om at være det, men siger ja til andre henvendelser. Kender ingen der kan knalde 3-4 timer. Så mon ikke og gætter bare. Der menes hyggeligt samvær i 3-4 timer som også involverer noget sex. En sugardate uden garanti for om i bliver sugarpar på den lange bane. Tænker altså I seriøst skal gøre op med jer selv hvad I er, hvad I tilbyder, hvad I vil sige ja/nej til. Og hvad I signalerer i jeres datingprofil / annonce. Få præciseret hvad I søger, tilbyder, det fjerner ikke alle urelevante henvendelser men begrænser det. Og så er bloker funktion jeres ven til at sortere resten fra. I den periode jeg reelt var SB. Havde jeg en lille håndfuld SD’s og det blev kun til flere end end en fordi der i perioder var langt mellem svar på mine beskeder. Så fandt jeg en ny og pludselig genoptog en gammel kontakten. Dengang 8-9 år siden. Var det hele aftener, evt med overnatning, hvor vi hyggede som et uforpligtende par, jeg lavede mad han havde vinen med og en gave (alt fra smykker, parfume til køkkenudstyr ingen cool cash). Også sugardatede vi. Fik også de andre henvendelser men dem sorterede jeg blot fra. Grænsen mellem SB og GP er blevet mere udvisket og kan sagtens være det er som Jennifer beskriver, mest forespørgseler til reel sex for en pris og meget langt mellem reelle SD’s. Men derfor er I ikke tvunget til, at sige ja til prostitution på timebasis hvis det ikke er det I ønsker. Som jeg tror, kan forespørgsler til 3-4 timer til 1000kr kan være et forsøg på at opnå en Sugardate. Så lidt ærgerligt hvis det netop er dem i fravælger. Det er begrænset hvor mange parfumer og smykker man har brug for. Så derfor skiftede jeg til et beskedent beløb på 500kr for en Sugardate. Og langsomt blev der flere og flere forskellige gæster. Og jeg valgte til sidst at gøre en reel forretning ud af det. Men det var mit valg ikke fordi der ikke fandtes flere SD’s (kan have ændret sig). Og alle fra SB perioden valgte mig fra da der kom tidsbegrænsning på og jeg tog flere gæster pr dag i stedet for max 1 pr aften. Det var helt fair jeg havde skiftet koncept og det jeg tilbød var ikke længere det de ønskede. Til gengæld fik jeg en masse nye søde kunder til gp konceptet. Held og lykke med det hele. Der er en del henvendelser som udelukkende ikke er SD derinde, hvor de vil kneppe i flere timer. Vi ved det er snak. Men sådan er det. Og de fleste bliver også sorteret fra. Og alt er uspecificeret på profilerne. Jeg forstår ikke hvorfor at opslaget bliver så misforstået. Eller hvordan man skal vælge profil farve. Intentionen var at man ikke skal gøre alt hvad de beder om og at man skal elske sig selv. Ja, opslaget er vældig forkert formuleret. Men det kan ske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
natja12 10 Skrevet 30. August, 2023 SweettieDK skrev, den 29.8.2023 at 01:45: Næ vist ikke. Skulle lige til sige hun har præciseret sig i en enkelt kommentarer. Men læste den så lige igen plus venindens kommentar, som hun læner sig op af. Og blev egentligt kun mere forvirret. På den ene side siger de begge mange har misforstået og pointen var som du har opfattet det. På den side pointerer de så lige igen at der er problem med priserne, kunderne, og især efter der er kommet flere nye piger til. Og så bliver der lige “groft” sagt trukket, “det var en joke kortet”. Helt ordret det skulle tages med et smil. Ser ikke noget at smile af. Hun/de har åbenbart massive problemer med kunderne, “trælse oplevelser hvor 500kr. bare ikke dækker.” Hvilket heller ikke løses ved andre priser, men ved at lære at sige fra. Og da slet ikke løses for dem, ved andre sætter priserne op. Hvad er høj nok pris for en træls oplevelse - ingen. Så personligt ser jeg nu kun et endnu mere rodet budskab, baseret på problemer de kun selv kan løse. Og hvis jeg så igen skal se det fra begge sider også kundernes. Så er argumentet for det pris niveau de foreslår at 500 / 1000 ikke er nok ved de trælse kunder. Hvilket så skal gå ud over alle de søde mænd, som skal betale mere fordi andre ikke opfører sig ordentligt. ??? Niks jeg forstår det stadig ikke og kan ikke overbevises til at støtte op om det. Jeg har aldrig sagt det var en joke. Det skulle forståes som at det var positivt ment, uden der skulle laves person angreb og debatten skulle blive negativ. Budskabet er helt reelt at man skal passe på sig selv og ikke gå med til hvad som helst. Fordi der er mange der gør det. Derfor lavede vi dette opslag. Der er også blevet understreget at penge og værdi IKKE er det samme gentagende gange. Der er kunder som er kommet til os og har fortalt hvad de har oplevet og har snakket om at der burde være et rum hvor man kunne lave sådan et opslag. At det misforståes gentagende gange, kan jeg ikke gøre noget ved. Jeg ved det er formuleret MEGET forkert, men det kan ikke rettes. Så sådan må det jo være. Jeg ved det er et stort emne, men pointen var at man skal passe på sig selv. Længere er den ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
natja12 10 Skrevet 30. August, 2023 Der skal virkelig ikke ligge mere i det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1258 Skrevet 30. August, 2023 natja12 skrev, for 21 minutter siden: Eller hvordan man skal vælge profil farve. I har begge ved oprettelsen valgt “alm bruger” = mand. Og ikke “escort” = kvinde. Kan ikke lige huske præcist hvad valgmulighederne hedder. Men I har i hvertfald ikke fået lyserøde brugernavne. Se her i tråden hvordan der er forskel på farven på navnet på den der kommenterer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1258 Skrevet 30. August, 2023 natja12 skrev, for 15 minutter siden: en joke Jeg skriver også “groft sagt”. Og citerer jeres præcise ord “tages med et smil” Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 30. August, 2023 SweettieDK skrev, for 34 minutter siden: I har begge ved oprettelsen valgt “alm bruger” = mand. Og ikke “escort” = kvinde Almindelig bruger betyder almindelig bruger, og ikke nødvendigvis mand. Der er andre kvinder herinde, der har alm statur, fx tidligere glædespiger eller kvinder, der bare er interesserede i emnet herinde. Iøvrigt kan enhver mand også oprette en glædespige-profil, hvis han ville…. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1258 Skrevet 30. August, 2023 Liv skrev, for 17 minutter siden: Almindelig bruger betyder almindelig bruger, og ikke nødvendigvis mand. Der er andre kvinder herinde, der har alm statur, fx tidligere glædespiger eller kvinder, der bare er interesserede i emnet herinde. Iøvrigt kan enhver mand også oprette en glædespige-profil, hvis han ville…. Korrekt. Har kun svaret på det fordi der blev råbt troll. Og siger det kan være en af årsagerne. Eftersom de sælger sex, og ikke blot er interreseret i emnet, ville lyserød ha været mere korrekt. Men ja folk kan da skabe præcist så meget forvirring som de vil. Mænd kan godt vælge lyserød. Men hvorfor skulle de dog det, til de mandlige sexsælgere er der muligheden gigolo. Ny bruger tillader mig at forklare og vejlede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
natja12 10 Skrevet 30. August, 2023 SweettieDK skrev, for 1 time siden: Korrekt. Har kun svaret på det fordi der blev råbt troll. Og siger det kan være en af årsagerne. Eftersom de sælger sex, og ikke blot er interreseret i emnet, ville lyserød ha været mere korrekt. Men ja folk kan da skabe præcist så meget forvirring som de vil. Mænd kan godt vælge lyserød. Men hvorfor skulle de dog det, til de mandlige sexsælgere er der muligheden gigolo. Ny bruger tillader mig at forklare og vejlede. Vi er kvinder Men vil give den anden bruger ret, det er sådan ser irrelevant om man vælger det ene eller det andet. Jeg tænker heller ikke en mand ville kalde sig selv for natja12... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Steven sydhavn 112 Skrevet 3. November, 2023 Gerzelle999 skrev, den 25.8.2023 at 23:58: Græde ville være fint for mig. Så ved du nok hvad Nihilisme betyder. tænk over det Du er da godt nok blank respekter dog kvinderne og deres job Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gerzelle999 156 Skrevet 4. November, 2023 Steven sydhavn skrev, for 10 timer siden: Du er da godt nok blank respekter dog kvinderne og deres job Er du mon ven med @jackson666 jeg respekterer kvinderne det er pimps der udnytter kvinder jeg ikke respekter. og udnytter dem med dyr husleje mm. lidt sjovt du finder gammel tråd frem efter jeg har kommenteret på Jacks skriv. for at prøve at hjælpe ham. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Steven sydhavn 112 Skrevet 4. November, 2023 Gerzelle999 skrev, for 1 time siden: Er du mon ven med @jackson666 jeg respekterer kvinderne det er pimps der udnytter kvinder jeg ikke respekter. og udnytter dem med dyr husleje mm. lidt sjovt du finder gammel tråd frem efter jeg har kommenteret på Jacks skriv. for at prøve at hjælpe ham. Nej men jeg er stor fan af Jackson og andre hvis du gider granske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gerzelle999 156 Skrevet 4. November, 2023 Steven sydhavn skrev, for 14 minutter siden: Nej men jeg er stor fan af Jackson og andre hvis du gider granske Fan ligefrem wow lige som idol jammen så hils du Jack. T Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg