Rejsenetværk 9658 Skrevet 26. August, 2023 (edited) Bare et mange oplæg der kan lade sig gøre? Torsdag den 12/10 Afgang København Kl 08:50 Ankomst Kl 11:55 Afgang Kl 09:50 Ankomst kl 12:50 Pt under 1000 kr Man kan så vælge at rejse sammen med mig torsdag, og tage med mig til Figueres. For at besøge Club Paradise fredag, og tage med tog til Barcelona Lørdag. Det giver udgiften til AVE tog mellem Barcelona og Figueres, tur retur. 2 overnatninger i Figueres og taxi til og fra Club Paradise Det bliver dyrt at gøre det sammen med mig, men det er præmissen for at kunne besøge Club Paradise. Og jeg vil rigtig gerne prøve den klub. Klubben ligger tæt på grænsen til Frankrig, og lever højt på at loven i Frankrig kriminaliserer kunden som i Sverige. I kan også vælge at blive i Barcelona fra tordag og weekenden over, hvor vi så ses i Barcelona. Pt er fly billetten dobbelt så dyr fredag den 13/10, end dagen før torsdag den 12/10. Muligvis er enkelt billetter også relativt dyrere, end en tur retur billet til og hjem fra den samme destination. Undersøg det gerne for jer selv. Jeg kommer til at flyve hjem på en enkelt billet fra enten Madrid eller Valencia. Jeg tænker at jeg bliver i Barcelona til onsdag den 18/10, hvor jeg tager videre til Madrid. Skal helt klart til klassisk koncert søndag den 15/10 i Barcelona, hvis ikke billetterne når at blive udsolgt inden. Må leve med at jeg ikke kan besøge flagskibs klubben Calypso lige udenfor Barcelona, hverken fredag eller lørdag. Men må gøre det på en hverdag. Men I kan jo give jer selv muligheden for at gå på bordel, både fredag og lørdag i Barcelona. Det kan udgøre en mulighed for mit eget vedkommende at jeg bliver i Madrid til onsdag den 25/10? Onsdag kan jeg så enten flyve hjem til København fra Madrid, eller jeg kan fortsætte til Valencia nogle dag. PT består der muligheden for en direkte afgang fra Madrid til København onsdag den 25/10: Afgang kl 15:45 Ankomst kl 18:55 Besynderligt? 1 selskab 293 kr og 2 andre knap 1700 kr? Det udgør også en mulighed at nogle støder til i Madrid så længe de har lyst, og så mødes vi mens jeg allerede er i byen. Jeg skal helt klart spise luksus brunch buffet søndag den 22/10 på Mandarin Ritz hotel til 149 euro:-) Hvis ikke der er udsolgt inden. Vil I med? Jeg kan tage på bordel fredag eller lørdag i Madrid, og ellers bliver det på hverdage under mit ophold i Madrid. Som I kan se, der er der fleksible muligheder hvor jeg kan være der i 14 dage, og I kan komme og til og fra undervejs. Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 26. August, 2023 af Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldfinger 373 Skrevet 26. August, 2023 Rejsenetværk skrev, for 6 timer siden: Tak Goldfinger Det må være den her hjemmeside? DV Majes eroticoc https://masajesdv.com/ Som har 2 klinikker En i Murcia og en i Alicante Angivet med Google maps Er der mulighed for kvart, halv eller hel pakke dette sted. Efter samme formel som når man sprøger efter det på thai klinikker. Og det nogen steder kan opnåes og andre steder ikke. Jeg har fundet masser af den slags klinikker til min research til turen, hvor sex ikke bliver markedsført direkte. Men blot antydes mere indirekte som en mulighed. Det synes mange har sin charme, mens jeg personligt er mere til den rene vare med rene linjer fra start når jeg går på bordel. Venlig hilsen Rejsenetværk Man kan skrive til mutter, der plejer at svare promte på engelsk. Ud fra hendes udseende er hun russer, men lad nu det ligge. Det er nok mere den bløde erotiske vare, der leveres, men med nøgne piger og en masse pirring og pussyslide. Men man kan nok godt få lov at røre lidt - pigerne kan ikke engelsk og jeg kan ikke spansk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 26. August, 2023 @Rejsenetværk Velkommen back to little EG. Jeg har læst hele dit indlæg. Jeg bliver næsten misundelig på din tur. Jeg har desværre ikke de fornødne Pesatos til turen. Håber du for held til at gennemføre turen.. Lidt dril: en beskrivelse af turen bliver vel på Ca. 10 sider. God lock und guten rejse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9658 Skrevet 26. August, 2023 Krølle Bølle Jr. skrev, for 16 minutter siden: Lidt dril: en beskrivelse af turen bliver vel på Ca. 10 sider. Tak for de varme ord:-) Ind til nu er jeg da blevet vel modtaget tilbage - tak! Jeg skrev i et tidligere indlæg, at jeg ikke skriver en beretning fra turen efterfølgende. Sådan som jeg var kendt for tidligere, for jeg orker det ikke mere. Men jeg håber at eventuelle rejsefæller vil vælge at skrive en beretning efterfølgende. Selv vil jeg gerne efterfølgende bidrage i denne tråd og i tråde under andres anmeldelser. Ja jeg frygter lidt at nogle bliver skræmt af det budget jeg selv har afsat denne ene gang, men alle der har råd kan deltage det de ønsker den tid d har lyst, under min ferie i Spanien. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John41 943 Skrevet 26. August, 2023 (edited) Rejsenetværk skrev, for 10 minutter siden: Tak for de varme ord:-) Ind til nu er jeg da blevet vel modtaget tilbage - tak! Jeg skrev i et tidligere indlæg, at jeg ikke skriver en beretning fra turen efterfølgende. Sådan som jeg var kendt for tidligere, for jeg orker det ikke mere. Men jeg håber at eventuelle rejsefæller vil vælge at skrive en beretning efterfølgende. Selv vil jeg gerne efterfølgende bidrage i denne tråd og i tråde under andres anmeldelser. Ja jeg frygter lidt at nogle bliver skræmt af det budget jeg selv har afsat denne ene gang, men alle der har råd kan deltage det de ønsker den tid d har lyst, under min ferie i Spanien. Venlig hilsen Rejsenetværk Det er altid rart at se "de gamle" tilbage igen. Du var til tider lidt en gammel sur mand...dengang Men det var jo dengang.. Jeg har bestemt forsøgt at holde din arv i god jord Jeg misunder din tur. Ville ønske jeg kunne tage med. Men jeg er jo SÅ meget yngre end dig (kun 50) og langt fra på pension. Hvis og hvis, mit tilbud er at jeg har et lille feriehus ikke langt fra Malaga (fuengirola ) Hvis du eller dine kommende rejsevenner har brug for et sted i det område, så give besked... Held og lykke på den fantastisk rejse du skal på Redigeret 26. August, 2023 af John41 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9658 Skrevet 26. August, 2023 John41 skrev, for 9 minutter siden: Det er altid rart at se "de gamle" tilbage igen. Du var til tider lidt en gammel sur mand...dengang Men det var jo dengang Jeg misunder din tur. Ville ønske jeg kunne tage med. Men jeg er jo SÅ meget yngre end dig (kun 50) og langt fra på pension. Hvis og hvis, mit tilbud er at jeg har et lille feriehus ikke langt fra Malaga (fuengirola ) Hvis du eller dine kommende rejsevenner har brug for et sted i det område, så give besked... Held og lykke på den fantastisk rejse du skal på Det var godt nok et generøst tilbud, der i den grad kommer bag mig - tusind tak:-) Jeg vil have det i erindring, og hvis tilbuddet så ikke længere står ved magt, vil jeg på ingen måde holde dig op på det. Meget kan ske over tid, så jeg tager et nej for et nej hvis jeg en dag spørger til det. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17577 Skrevet 26. August, 2023 Afsporing følger: Jeg er ikke et kollektivt menneske, men jeg vil alligevel hilse dig velkommen tilbage. Du er været savnet. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 728 Skrevet 27. August, 2023 Wow, sikke et grundigt arbejde. Og velkommen tilbage, jeg har altid med glæde læst om dine ture. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9658 Skrevet 27. August, 2023 (edited) Nok helt utænkeligt? Men der er jo som sådan intet til hinder for at både mænd og kvinder fra EG tager med på en sådan tur. I et eller andet omfang? Og med det formål for øje de personligt vil kunne have med turen. Man kan jo være sammen om så meget på turen. Seværdigheder, 5 stjernet hotel brunch og klassiske koncerter osv. Dem der så vil på bordel klubber sammen kan gøre det, og dem der ikke vil lader bare være. Men jeg er klar over at kvinder vil kunne tænke, at hvis alle kan se at de deltager. Så vil der måske deltage mænd alene af den grund, og med en forventning om købe sex muligheder med de kvindelige deltagere på turen. Hvilket som sådan vil være helt i orden, hvis det er efter fælles overenskomst. Men det vil ikke være i orden, hvis kvinder deltager uden at ville indgå sådanne aftaler på en tur. Der skal bestå en respekt for det, hvis deltagere af begge køn ikke ønsker at indgå indbyrdes aftaler om betalt sex. Og mænd selvfølgelig ikke ser en tur som mulighed for aftaler om sex uden betaling. Jeg har i erindring middag og brunch med deltagelse af brugere fra Hedomax og Eroguide, som kom i stand i forum. Men det er mange år siden sidst, og dette forslag er sådan set bare en kraftig opgradering på samme tankesæt Men jo, hvis nogle tænker at jeg er ret desperat kreativ med denne tråd? Så er det sådan set både rigtig og forkert. Rigtig fordi jeg har 3 uger til at opnå rejsefæller til en tur, og det har tidligere taget 1 - 2 års ørkenvandring i forum når jeg havde brug for det. Før det lykkedes. Forkert fordi bekendtskaber tidligere har holdt i 2 - 5 år, før de ophørte. Og i den tid blev det til fællesrejser, og ofte hyggelige private aftaler mellem hver ny tur. Hvis det glipper denne gang? Må jeg håbe på samme langsigtede muligheder igen på sigt. Vi lever blot i en dyster tid i en forandret verden, og hvem ved snart hvad der sker af tragedier i morgen, næste uge eller næste måned. Også derfor har jeg udarbejdet et oplæg til en tur, der kan blive til denne ene gang i livet. Som hvis det lykkes, så kan alt ske i verden som gør en gentagelse umulig. Og sker det så kan jeg lykkeligt efterfølgende sige til mig selv - jeg nåede det Det er i forvejen en trist tanke at man efter 40 år med pensionsopsparing og en gældfri bolig. Bundne midler og mursten, der gerne skulle komme en til gavn fra om 10 år når jeg går på pension. Eller inden da måske? Og så gør pandemier og krige det til et åbent spørgsmål, om man overhovedet oplever sit otium? Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 27. August, 2023 af Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sxren 4 Skrevet 27. August, 2023 Hej Rejse..... husker dig også fra VL, men det er jo længe siden...... Håber alt vel.... Sxren 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9658 Skrevet 27. August, 2023 (edited) Sxren skrev, for 45 minutter siden: Hej Rejse..... husker dig også fra VL, men det er jo længe siden...... Håber alt vel.... Sxren Tak VL er heldigvis meget længe siden, og det endte helle ikke så godt Igen min egen fejl. Men det vil jeg helst glemme Jeg har altid haft 2 sider, 1 mørk med alkohol som jeg er endt med at kunne håndtere. Og en lys som formidler Og det er den sidste side jeg helst vil huskes for, både bagud og fremadrettet. Grundlæggende står det vel til for mig, særligt materielt og økonomisk som aldrig tidligere. Uden at jeg pludselig er blevet rig, men når først du er gældfri og sidder i ejer bolig ser alt meget lysere ud. Selv med en beskeden indtægt som min. Der er simpelthen pludselig et større råderum end før. Men nej det står ikke vel til på relations fronten, i en kontekst af en præference for at rejse som sexturist. Jeg er slået helt tilbage til start, og jeg kan simpelthen ikke forvente at opnå det jeg efterspørger på de 3 uger jeg har til det nu. Jeg håber jeg har et brand fra tidligere, som kan hjælpe mig i denne situation? Og at det bedste jeg huskes for kan komme mig til gode. Og hvis ikke så står jeg med økonomi til en ønske tur, som jeg bare ikke kan opnå selskab til. Sker det så har jeg forsøgt, og må beslutte mig for hvad jeg så vil foretage mig under en ferie på 6 uger. Jeg har heller ikke gjort det nemmere for mig selv, ved at vælge at holde ferie i oktober og november måned. For hvem vil kunne rejse sammen med mig i den periode på året, selv om de måske gerne vil? Nok kun de færreste. Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 27. August, 2023 af Rejsenetværk 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 29. August, 2023 Jeg ville da også være en skiderik hvis jeg ikke fik ønsket dig velkommen retur, @Rejsenetværk Jeg har nydt godt at dine råd og beretninger før i tiden, lige indtil der gik lidt for meget kammuslinger og rejecocktails i den. Men skønt at se dig tilbage. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13893 Skrevet 30. August, 2023 Hej Rejse, velkommen tilbage. Det lyder nok tillokkende med en tur til Spanien, men nu tager jeg snart 7 uger til Thailand og Phillipinerne og planlægger lidt til næste år at besøge Columbia, men det kunne måske inden, til foråret være en god ide at besøge Spanien og få genopfrisket mit spanske. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9658 Skrevet 30. August, 2023 Jernsvinet skrev, for 49 minutter siden: Hej Rejse, velkommen tilbage. Det lyder nok tillokkende med en tur til Spanien, men nu tager jeg snart 7 uger til Thailand og Phillipinerne og planlægger lidt til næste år at besøge Columbia, men det kunne måske inden, til foråret være en god ide at besøge Spanien og få genopfrisket mit spanske. Tak for velkomsten Så er det lidt ærgelig at du først vil til Spanien til foråret. Er du helst fri for selskab af vi andre til den tur til Thailand, hvis ja er det en ærlig sag! Men jeg tænker bare på hvad det kunne give andre af muligheder, hvis de ved at du er at træffe i 7 uger i Thailand og Philippinerne. Så kunne man måske være mere fristet til at rejse på egen hånd, hvis der består aftaler med andre om at vi ses derude? Dog så husker jeg at du er noget mere påholdende med udgifter til rejser og ophold, end jeg er når jeg en sjælden gang er på tur. Så derfor skal vi nok ikke bo på samme hotel eksempelvis, men bare det at vi er flere der opholder os i et område på samme tid kunne give visse muligheder socialt. Tænker jeg? Jeg forstår godt hvis de danskere der har taget springet, og nu bor derude, måske thai gift. De ikke rigtig gider at agere tovholder på vi andres ture der ud! Men måske der kan bestå en forretning i at sætte ens lokal kendskab i system, og tjene lidt på det? Jeg har surfet lidt rundt på singlerejse tilbud, men de er ubrugelige i en kontekst af at rejse som sex turist. Det er pakke og event ture som du binder dig alt for meget op på, til at jeg kan bruge de tilbud som afsæt for egne rejser. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13893 Skrevet 30. August, 2023 Rejsenetværk skrev, 1 time siden: Tak for velkomsten Så er det lidt ærgelig at du først vil til Spanien til foråret. Er du helst fri for selskab af vi andre til den tur til Thailand, hvis ja er det en ærlig sag! Men jeg tænker bare på hvad det kunne give andre af muligheder, hvis de ved at du er at træffe i 7 uger i Thailand og Philippinerne. Så kunne man måske være mere fristet til at rejse på egen hånd, hvis der består aftaler med andre om at vi ses derude? Dog så husker jeg at du er noget mere påholdende med udgifter til rejser og ophold, end jeg er når jeg en sjælden gang er på tur. Så derfor skal vi nok ikke bo på samme hotel eksempelvis, men bare det at vi er flere der opholder os i et område på samme tid kunne give visse muligheder socialt. Tænker jeg? Jeg forstår godt hvis de danskere der har taget springet, og nu bor derude, måske thai gift. De ikke rigtig gider at agere tovholder på vi andres ture der ud! Men måske der kan bestå en forretning i at sætte ens lokal kendskab i system, og tjene lidt på det? Jeg har surfet lidt rundt på singlerejse tilbud, men de er ubrugelige i en kontekst af at rejse som sex turist. Det er pakke og event ture som du binder dig alt for meget op på, til at jeg kan bruge de tilbud som afsæt for egne rejser. Venlig hilsen Rejsenetværk Nu har jeg forlængst booket både fly og condo, da man skal være tidligt ude (helst ½ år før) for at få noget rigtig fordelagtigt. Da jeg som regel er afsted i flere uger ad gangen, er jeg nødt til at være påholdende, men som regel finder jeg altid en rimelig pæn lejlighed med køkken, bad og toilet, adgang til både pool, motionsrum og sauna mv. til ca. kr. 100,-/døgn, selvom jeg booker til 2 personer. Som regel kan jeg efter aftale træffes i Soi Whitehouse, men det er mit indtryk af de fleste danskere dernede har deres egen agenda - og så svært er det altså heller ikke at finde rundt i Pattaya og Jomtien at man behøver en guide - og de fleste thaier i turistområder snakker mere eller mindre englit. Hvis man vil vide lidt om Gentlemens Clubs (ikke at det er FKK, men man kan ligesom på FKK snakke med pigerne i fred og ro først) i Pattaya, kan man søge lidt her: https://www.facebook.com/groups/345336794363496/ og ellers har Lavet flere videoer om clubberne og andre steder i Pattaya 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9658 Skrevet 30. August, 2023 Jernsvinet skrev, for 3 minutter siden: Som regel kan jeg efter aftale træffes i Soi Whitehouse, men det er mit indtryk af de fleste danskere dernede har deres egen agenda - og så svært er det altså heller ikke at finde rundt i Pattaya og Jomtien at man behøver en guide - og de fleste thaier i turistområder snakker mere eller mindre englit. Tak det forstår jeg godt Men det var også mere ment som en mulighed for at møde andre danskere der ude, hvis man rejser på egen hånd uden rejsefæller. Jeg er helt klar over at denne præference, ikke af den grund nødvendigvis går begge veje! Og det er helt forståeligt hvis man i forvejen er etableret som dansker i lokale netværk i Thailand og Spanien. At så er det ikke selskab af single rejsende turister man tragter efter. Det kunne blot i princippet gå begge veje. Både det at man efterspørger rejsefæller hjemmefra til ture sammen, og at man kan undvære det fordi nogle i forvejen er der ude på egne længere ophold. Jeg prøver bare at brainstorme på mulighederne som single uden netværk, og for min skyld må motivet lokalt gerne være kommercielt. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13893 Skrevet 30. August, 2023 (edited) Rejsenetværk skrev, for 2 timer siden: Men det var også mere ment som en mulighed for at møde andre danskere der ude, hvis man rejser på egen hånd uden rejsefæller. Jo, men der findes i forvejen flere danske og andre skandinaviske barer derude, hvor man næsten altid kan møde andre danskere, spise dansk mad mm. - og vil man have en lokal guide - så er det bare at hooke op med en sød thai-pige i kortere eller længere tid, hvor jeg har et par stykker at trække på - det giver som regel ekstra fordele PS. Nogle af de andre danskere eller nordmænd man kan møde derude, er desværre ofte nogle værre baldre-hoveder, der elsker at føre sig frem og høre sig selv - og det er derfor ikke altid, jeg gider blande mig med dem. Redigeret 30. August, 2023 af Jernsvinet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 631 Skrevet 30. August, 2023 Velkommen tilbage. Men hvis du vil have respons, så skal du nok overveje at skrive MEGET kortere og mere præcist. Jeg tvivler på der er ret mange, der læser hele opslaget. Jeg har kun skimmet det første, men kunne godt være interesseret i en tur ud i verden. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9658 Skrevet 30. August, 2023 (edited) Liderbukken skrev, for 2 timer siden: Velkommen tilbage. Men hvis du vil have respons, så skal du nok overveje at skrive MEGET kortere og mere præcist. Jeg tvivler på der er ret mange, der læser hele opslaget. Jeg har kun skimmet det første, men kunne godt være interesseret i en tur ud i verden. Tak for din positive interesse Ja jeg ved at længden af opslaget afskrækker mange, men forhåbentlig mest dem som ikke er sønderligt interesseret i at tage på tur sammen med mig i den periode der er aktuel for mig? Jeg vil foreslå at du ser bort fra afsnit 2 med alle links til mange seværdigheder, under en tur over op til 3 uger med besøg i op til 3 byer. Hvis jeg lægger op til en version af en tur sammen mellem torsdag den 12 oktober og onsdag den 25 oktober, altså sammenlagt 14 dage. Hvor min udrejse dato kan være den 12/10 og min hjemrejsedato kan være den 25/10. Udrejse København Barcelona og hjemrejse Madrid København. Kunne du så være interesseret i, i et eller andet omfang at deltage i turen? Enten sammen i både Barcelona og Madrid, eller kun i en af de 2 byer? Hvis ja så har jeg primær præference for Madrid, hvis jeg kan få dit, og eller fleres selskab. Det vil kunne betyde at jeg er tilgængelig over 14 dage inklusiv ud og hjemrejse dagen. Hvor jeg så er alene på turen, de dage hvor jeg ikke får selskab af andre, mens jeg får selskab de dage hvor du, og eller I vælger at deltage i turen. Jeg ser at du angiver at du er fra Århus området! Jeg er vild med Århus, og tager gerne et par dage eller tre til Århus for at opleve byen. Og for at ses med kun dig, eller flere hvis de er interesseret og det er ok med dig? Jeg kan godt ses med nogle i København, der ikke er helt sikre på om de vil med. Men hvis jeg skal tage turen til Århus, så skal det være fordi at du/måske flere kan sige inden at jeg kommer, at du/måske I vil med på den tur. Så skal det være for at vi begge/eventuelt alle reserverer fly og hotel sammen, den tid jeg opholder mig i Århus. Hvis ikke jeg kan få garanti for det før jeg kommer, så bliver jeg hjemme. Ikke en 1 til 1 lovning på at du/måske flere deltager i hele turen, men mindst en aftale om hvilke byer du/I vælger at besøge samen med mig, og hvor mange dage I bliver. Indtil at en sådan aftale er i hus, er turen i princippet åben for at alle kan deltage hvis de har lyst! Nogen har reservationer overfor hvem og hvor mange de vil rejse sammen med. Sådanne forbehold kan jeg ikke tage højde for før en aftale ligger klar, og vi kan vælge at lukke for flere tilmeldinger. Hvis nogle betinger sig det for at deltage! Jeg vil kunne rejse til Århus for at mødes med dig/måske måske ikke flere i dagene Mandag den 4/9 til og med torsdag den 7/9. Samt i perioden fra og med lørdag den 16/9 til og med torsdag den 22/9. Fra nu af vil det være ønskeligt at kunne reservere alle fly og togbilletter, samt hotelovernatninger så tidligt som muligt! Torsdag den 22/9 anser jeg som den sidste frist for at vi vil kunne nå det, hvis vi samtidig skal lukke aftaler indbyrdes om at vi deltager i turen sammen. Selvfølgelig aftaler vi nærmere om hvor vi mødes og hvornår på PB, hvis vi aftaler at jeg kommer til Århus, og ikke offentligt i denne tråd! Efter aftale kan vi eventuelt, hvis ok med dig informere i tråden om at vi tager på tur sammen. Gerne uden at oplyse præcist om hvilke datoer vi rejser ud og hjem, eller hvilke hoteller vi ender med at booke. Det kan vi fortælle om på EG når vi er vel hjemme igen! Oplæg til 14 dage til Spanien! En sådan tur vil kunne begynde sådan her for mit vedkommende: Torsdag den 12/10 København Barcelona Ankomst! Aeropuerto Josep Tarradellas Barcelona-El Prat Barcelona Lufthavn 08820 El Prat de Llobregat, Barcelona, Spanien https://www.aena.es/es/pasajeros/pasajeros.html På Google maps https://www.google.com/maps/place/Barcelona+Lufthavn/@41.2972361,2.0812289,15z/data=!4m6!3m5!1s0x12a49e64847c8ea5:0xf32be942fb6f9bd7!8m2!3d41.2972361!4d2.0812289!16zL20vMDEzcTdy?entry=ttu Læs her hvordan vi kommer videre ind til Barcelonas Hovedbanegård: Barcelona lufthavns informationsindeks Sideindhold Denne side har links til vores informationssider om Barcelona Lufthavn BCN https://www.barcelona-tourist-guide.com/en/airport/00-barcelona-airport-guide.html Sådan kommer du til Josep Tarradellas Barcelona-El Prat Lufthavn med metro https://www.aena.es/en/josep-tarradellas-barcelona-el-prat/getting-there/underground.html Sådan kommer du til Josep Tarradellas Barcelona-El Prat Lufthavn med tog https://www.aena.es/en/josep-tarradellas-barcelona-el-prat/getting-there/trains.html Sådan kommer du til Josep Tarradellas Barcelona-El Prat Lufthavn med bus https://www.aena.es/en/josep-tarradellas-barcelona-el-prat/getting-there/bus.html Jeg vil så drage videre til Figueres straks efter ankomsten. For at se Salvador dali Museet i Figueres fredag formiddag den 13 oktober Og for at besøge Club Paradise i Jonquera fredag eftermiddag. Men hvis du/I vil med på denne første del af turen, bliver det meget dyrt i tog, taxi og med 2 hotel overnatninger. Særligt hvis du/I anskuer det alene ud fra at det udgør udgiften til at kunne besøge Club Paradise. Plus at det samlet indebærer et forbrug af 3 døgn, for at vi vil kunne besøge Club Paradise fredag mellem kl 17 og kl 04 morgen. Jeg kan sige på forhånd at jeg ikke bliver i klubben til senere end kl 00:30, hvor I måske er nogle der vil være fristet til blive til midt på natten? I praksis kan vi kun komme til og fra klubben i taxi, og vi vil i praksis ikke kunne tage offentlig trafik i betragtning mellem Club Paradise og Figueres. Det bliver 2 x taxi ca 20 km hver vej. Club Paradise er en grænse klub der ligger i et industriområde, der tiltrækker franske og spanske gæster der er i bil. I en kontekst af vores tur ligger klubben simpelthen det værst tænkelige sted, og der er dage og mange penge at spare ved helt at droppe klubben! Hvilket jeg ikke helt vil afvise at jeg kan finde på? Hvis jeg opnår en dialog med interesserede i turen, hvor vi bliver enige om en fornuftigere måde til, både at bruge 3 dage og pengene over 3 dage. Find ud af hvordan vi kommer med hurtig tog videre til Figueres! Det tager ca 1 time med tog fra Barcelona til Figueres Med AVE hurtig tog. Ankomst og afgangs tog station i Figueres: Figueres-Vilafant 17740, Girona, Spanien På Google maps https://www.google.com/maps/place/Figueres-Vilafant/@42.2653456,2.9432926,18.02z/data=!4m6!3m5!1s0x12ba8df123ee1bf3:0x349af69c8b970a33!8m2!3d42.264833!4d2.9436399!16s%2Fm%2F0g9yry2?entry=ttu Taxi ved stationen: Parada de Taxis Taxaholdeplads Taxi Non Stop AVE-TGV http://www.taxifigueres.es/ TAXI JIMÉNEZ https://taxijimenez.com/ Taxi Figueres. Miguel A. http://taxifigueres.info/?utm_source=gmb&utm_medium=referral Muligt valg af hotel! Hotel Rambla La Rambla, 33, 17600 Figueres, Girona, Spanien VELKOMMEN I RECEPTIONEN Åbningstider i receptionen med receptionist Mandag til lørdag fra 8:30 til 21:45 Søndag fra 8:30 til 14:00 og fra 19:00 til 21:45 AUTO CHECK-IN 24 TIMER Automatisk indtjekning i hotellets lobby. Spørg efter din egen indtjekningskode 24/24 med eller uden forbehold. Bagage butik( bokse til kufferter) Før indchekning og efter tjekud https://www.hotelrambla.net/index.php/en/ På Google maps https://www.google.com/maps/place/La+Rambla,+33,+17600+Figueres,+Girona,+Spanien/@42.2662592,2.9593788,17z/data=!3m1!4b1!4m6!3m5!1s0x12ba8dc35b460e09:0x3c9c2f2b644f2435!8m2!3d42.2662553!4d2.9619537!16s%2Fg%2F11c1_8d18p?entry=ttu Rutevejledning Figueres-Vilafant Hotel Rambla 1,7 km til fods https://www.google.com/maps/dir/Figueres-Vilafant,+17740,+Girona,+Spanien/La+Rambla,+33,+17600+Figueres,+Girona,+Spanien/@42.2623498,2.9477631,16z/data=!4m15!4m14!1m5!1m1!1s0x12ba8df123ee1bf3:0x349af69c8b970a33!2m2!1d2.9436399!2d42.264833!1m5!1m1!1s0x12ba8dc35b460e09:0x3c9c2f2b644f2435!2m2!1d2.9619537!2d42.2662553!3e3!5i1?entry=ttu Rutevejledning Hotel Rambla - Club Paradise ca 20 km i taxi( i praksis ikke mulig med offentlig trafik ) https://www.google.com/maps/dir/La+Rambla,+33,+17600+Figueres,+Girona,+Spanien/Club+Paradise,+Polígon+Industrial+Mas+Morató,+Avinguda+Euskadi,+7,+17700+La+Jonquera,+Girona,+Spanien/@42.3374345,2.8432769,12z/data=!3m1!4b1!4m14!4m13!1m5!1m1!1s0x12ba8dc35b460e09:0x3c9c2f2b644f2435!2m2!1d2.9619537!2d42.2662553!1m5!1m1!1s0x12ba9bb4dc57bc0f:0x56378fb13bd2c1a1!2m2!1d2.8844077!2d42.3987201!3e0?entry=ttu Club Paradise Polígon Industrial Mas Morató, Avinguda Euskadi, 7, 17700 La Jonquera, Girona https://clubparadisejonquera.com/ På Google maps https://www.google.com/maps/place/Club+Paradise/@42.3987201,2.8844077,15z/data=!4m6!3m5!1s0x12ba9bb4dc57bc0f:0x56378fb13bd2c1a1!8m2!3d42.3987201!4d2.8844077!16s%2Fg%2F11xv93jyd?entry=ttu Taxi hjem fra Club Paradise til hotellet! Seværdighed - i Figueres Teatre-Museu Dalí Dalí Teater-Museum Plaça Gala i Salvador Dalí, 5, 17600 Figueres, Girona, 1/10/2023 -31/12/2023 10:30 – 17:15 https://www.salvador-dali.org/en/ På Google maps https://www.google.com/maps/place/Dalís+teater-museum/@42.2679879,2.9596627,15z/data=!4m6!3m5!1s0x12ba8ddd391db6c9:0x493f0fc6074ca1f0!8m2!3d42.2679879!4d2.9596627!16zL20vMHB6Yjg?entry=ttu Lørdag den 14/10 Fra Figueres til Barcelona Mange daglige afgange fra stationen i Figueres til hovedbanegården i Barcelona. knap 60 minutter! Med AVE hurtig tog. Vi ankommer fra Figueres til: Hovedbanegård! Barcelona Sants togstation Barcelona Sants Pl. dels Països Catalans, 1, 7, 08014 Barcelona https://www.adif.es/en/w/71801-barcelona-sants?pageFromPlid=335 https://www.barcelona-tourist-guide.com/en/transport/barcelona-sants-station.html Vigtig info side om stationer og metro! Hovedbanegårdene i Barcelona https://www.shbarcelona.com/blog/en/train-stations-barcelona/ På Google maps https://www.google.com/maps/place/Barcelona-Sants/@41.3789192,2.139889,15z/data=!4m6!3m5!1s0x12a49880d4cf5639:0x3a7c2d44a50f178f!8m2!3d41.3789192!4d2.139889!16s%2Fm%2F03c2wrl?entry=ttu Offentlig -transport i Barcelona Transports Metropolitans de Barcelona Svarer til Rejseplanen.dk og DOT i København https://www.tmb.cat/es/home På Wikipedia https://en.wikipedia.org/wiki/Transports_Metropolitans_de_Barcelona Offentlig transport i Barcelona, Spanien. https://www.barcelona-tourist-guide.com/en/transport/transport-in-barcelona.html Hotel Under alle omstændigheder vælges et hotel tæt på hovedbanegården. For at kunne benytte og udnytte logistikken i den offentlige trafik optimalt. Via krydsforbindelser med alle transport midler i byen, og til og fra byen. Et muligt valg? Hotel Barceló Sants Pl. dels Països Catalans, s/n, 08014 Barcelona, Spanien https://www.barcelo.com/es-es/barcelo-sants/?utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=my_business&utm_content=7301 På Google maps https://www.google.com/maps/place/Hotel+Barceló+Sants/@41.379135,2.139603,15z/data=!4m9!3m8!1s0x12a4b51380de40c5:0x9fab093125bf2fa0!5m2!4m1!1i2!8m2!3d41.379135!4d2.139603!16s%2Fg%2F1tdj6kh4?entry=ttu Beliggende over Sants Railway Station og med direkte adgang til højhastigheds-AVE og Barcelonas metro- og lokale togforbindelser, er dette det bedst forbundne hotel i byen. Det er kun 500 meter fra Fira de Barcelona Convention Center og det naturskønne Montjuïc-kvarter, 15 minutter med tog fra Barcelona El Prat Lufthavn og 4 minutter med tog fra Plaza Catalunya. Jeg agter at blive i Barcelona til torsdag den 19 oktober? Torsdag den 19 oktober er afrejse dag med AVE hurtig tog til Madrid! I Barcelona har jeg præference for at besøge! Calypso klub N-2 642 08349 Cabrera de Mar Barcelona https://www.clubcalipso.com/ På Google maps https://www.google.dk/maps/place/N-2,+642,+08349+Cabrera+de+Mar,+Barcelona,+Spanien/@41.5108996,2.4049621,17z/data=!3m1!4b1!4m6!3m5!1s0x12a4b46ecc05ee23:0x2016a41a9399d2c2!8m2!3d41.5108996!4d2.407537!16s%2Fg%2F11c0zlz0kj?entry=ttu Top Model´s Carretera del Prat til Sant Boi (B-201) km 3.100 08820-El Prat Llobregat (Barcelona) http://www.clubtopmodels.com/ På Google maps https://www.google.dk/maps/search/+Carretera+del+Prat+til+Sant+Boi+(B-201)+km+3.100+08820-El+Prat+Llobregat/@41.3161943,2.0363313,14z/data=!3m1!4b1?entry=ttu La Vía Láctea C/ Viladomat, 173, bajos derecha 08015 Barcelona https://lavialacteabcn.com/ På Google maps https://www.google.com/maps/place/LA+VÍA+LÁCTEA+Travestis+Barcelona/@41.382736,2.1503153,17z/data=!3m2!4b1!5s0x12a4a28888f9fac3:0xd257f62c95f3f4c5!4m6!3m5!1s0x12a4a330235648d5:0x1d380cf10c6c88ea!8m2!3d41.382732!4d2.1528902!16s%2Fg%2F11rct066wm?entry=ttu Plus diverse seværdigheder i Barcelona! Klassisk koncert OKTOBER 2023 Søndag 15 Kl 17:00 Alicia de Larrocha hyldest koncert Liceu slutter sig til fejringen af en sand legende om klaveret Cirka køretid 2 timer 50 min Kunstnerisk profil Klaver Javier Perianes Gran Teatre del Liceus symfoniorkester Leder Josep Pons Program Ludwig van Beethoven Klaverkoncert nr. 5, i Es-dur, op. 73, "Kejser" -symfoni nr. 7, i A-dur, op.92 https://www.liceubarcelona.cat/en/temporada-2023-24/concerts-recitals/alicia-de-larrocha-tribute-concert Gran Teatre del Liceu La Rambla, 51-59, 08002 Barcelona, https://www.liceubarcelona.cat/ På Google maps https://www.google.com/maps/place/Gran+Teatre+del+Liceu/@41.3801969,2.1732948,15z/data=!4m6!3m5!1s0x12a4a2580540cc5b:0xa05d8e0a1059639d!8m2!3d41.3801969!4d2.1732948!16zL20vMDFzcGo4?entry=ttu Torsdag den 19/10 Videre fra Barcelona til Madrid! Med AVE hurtig tog. Ankomst til: Hovedbanegården i Madrid Estacion de Atocha Pl. del Emperador Carlos V, 28045 Madrid https://www.renfe.com/es/es/cercanias/cercanias-madrid/rodajes/estacion-atocha På Google maps https://www.google.com/maps/place/Pl.+del+Emperador+Carlos+V,+28045+Madrid,+Spanien/@40.40771,-3.6954183,17z/data=!3m1!4b1!4m6!3m5!1s0xd422628aad035bf:0x8a7c4d86b58bf69f!8m2!3d40.4077059!4d-3.6928434!16s%2Fm%2F0807zx_?entry=ttu Muligt valg af hotel? Mest optimale beliggenhed til alle togforbindelser! Til lufthavnen og hurtig tog til resten af Spanien. Og til metro. Only YOU Hotel Atocha P.º de la Infanta Isabel, 13, 28014 Madrid https://www.onlyyouhotels.com/hoteles/only-you-hotel-atocha/ På Google maps https://www.google.com/maps/place/P.º+de+la+Infanta+Isabel,+13,+28014+Madrid,+Spanien/@40.4072714,-3.6909289,17z/data=!3m1!4b1!4m6!3m5!1s0xd4226240dd46bc5:0xbfcd55be085dbf2b!8m2!3d40.4072673!4d-3.688354!16s%2Fg%2F11bw4445h7?entry=ttu Guides til clubber mfl i Madrid: madridtopescorts.com - god guide https://madridtopescorts.com/ Top 10 Mejores Puticlubs de Madrid https://losmejoresdemadrid.es/puticlubs/ BROTHEL AND ESCORT GIRLS IN MADRID - god guide særligt priser som ikke findes andre steder http://www.frenchtush.com/en/brothel-escort-madrid.php Prioriteret i Madrid 1. Factory Air-Show Girls Discoteca Av. de Gumersindo Llorente, 19 28022 Madrid https://factoryair.es/ På Google maps https://www.google.dk/maps/place/Av.+de+Gumersindo+Llorente,+19,+28022+Madrid,+Spanien/@40.4470259,-3.567473,17z/data=!3m1!4b1!4m6!3m5!1s0xd423039c2d83057:0x64af0f248efb109e!8m2!3d40.4470259!4d-3.5648981!16s%2Fg%2F11bw44j25h?entry=ttu 2. BOMBÓN C. de Antonio de Leyva 82 28019 Madrid http://www.clubbombon.com/ €100 – og €150 i timen ? På Google maps https://www.google.dk/maps/place/C.+de+Antonio+de+Leyva,+82,+28019+Madrid,+Spanien/@40.3889658,-3.7189968,17z/data=!3m1!4b1!4m6!3m5!1s0xd4227b910985463:0x28667c14df9c6242!8m2!3d40.3889658!4d-3.7164219!16s%2Fg%2F11csfb1wc8?entry=ttu 3. Club La Faena C/ Virgen del Puig 2 2802 Madrid http://clublafaena.com/ På Google maps https://www.google.dk/maps/search/C%2F+Virgen+del+Puig+2+2802+Madrid/@40.4331637,-3.6615277,17z/data=!3m1!4b1?entry=ttu 4. Marabu Madrid Calle de Carbonero y Sol 15 28006 Madrid https://www.marabumadrid.com/ På Google maps https://www.google.dk/maps/place/Calle+de+Carbonero+y+Sol,+15,+28006+Madrid,+Spanien/@40.4450465,-3.6895717,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0xd4228e60bf3cf47:0x9cc00f7603654425!8m2!3d40.4450424!4d-3.687383 Jeg overvejer? 1. Vive Calle del Marqués de Viana 15 28039 Madrid https://vive-madrid.com/ På Google maps https://www.google.dk/maps/place/Calle+del+Marqués+de+Viana,+15,+28039+Madrid,+Spanien/@40.4611073,-3.7024994,17z/data=!3m1!4b1!4m6!3m5!1s0xd422906f9a94f4d:0x1e5464dd881d3cec!8m2!3d40.4611073!4d-3.6999245!16s%2Fg%2F11c29q57lh?entry=ttu 2. Chelsea Cabaret Calle de Silva, 7, 28013 Madrid https://www.chelseacabaret.es/ På Google maps https://www.google.dk/maps/place/Calle+de+Silva,+7,+28013+Madrid,+Spanien/@40.4207454,-3.7101885,17z/data=!3m1!4b1!4m6!3m5!1s0xd42287c840da4db:0x92f158abe5ba68df!8m2!3d40.4207454!4d-3.7076136!16s%2Fg%2F11c23_040s?entry=ttu Jeg vil spise brunch søndag den 20 oktober! - selvom jeg har betalt for morgenbuffeten på hotellet Top Brunch Mejores Brunch en España https://es.topbrunch.com/ Mandarin Oriental Ritz Plaza de la Lealtad 5, 28014 Madrid Søndags frokost Den mest udsøgte brunch i Madrid Pris 145 euro https://www.mandarinoriental.com/en/madrid/hotel-ritz/dine/sunday-lunch Top brunch 149 euro https://es.topbrunch.com/brunch-goya-hotel-ritz-28014-1390.php På Google maps https://www.google.com/maps/place/Pl.+de+la+Lealtad,+5,+28014+Madrid,+Spanien/@40.4154106,-3.6950505,17z/data=!3m1!4b1!4m6!3m5!1s0xd42289d2bc156bf:0xb11fa0defe336103!8m2!3d40.4154065!4d-3.6924756!16s%2Fg%2F11bw4472lg?entry=ttu Alternativt? Intercontinental Søndagsbrunch 83 euro https://madrid.intercontinental.com/eat-drink/ Jeg vil til klassisk koncert søndag aften den 20 oktober! Klassisk koncert Fredag den 20. oktober 2023 19.30. Søndag den 22. oktober 2023 19.30. OCNE. symfonisk 4 Richard Wagner Parsifal, akt III (Opera i koncertversion ) BILLETTER 40, 36, 28, 20 og 13 € https://www.auditorionacional.mcu.es/es/programacion/ocne-sinfonico-4-2 Auditorio Nacional de Música C. del Príncipe de Vergara, 146, 28002 Madrid https://www.auditorionacional.mcu.es/es På Google maps https://www.google.com/maps/place/National+Music+Auditorium/@40.446022,-3.6802459,17z/data=!3m1!4b1!4m6!3m5!1s0xd4228c3a1fdcc2d:0x25033d84455d790b!8m2!3d40.4460179!4d-3.677671!16s%2Fm%2F053rdn2?entry=ttu Plus at jeg personligt vil se nogle seværdigheder i Madrid! Onsdag den 25 oktober Hjemrejse Madrid København Men med en principiel mulighed for at rejse videre fra Madrid til Valencia med AVE hurtig tog? Hvilket vil forlænge turen med 1 uge. Og indebære et skift med fly hjem fra Valencia til København. Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 30. August, 2023 af Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13893 Skrevet 31. August, 2023 Liderbukken skrev, for 14 timer siden: Velkommen tilbage. Men hvis du vil have respons, så skal du nok overveje at skrive MEGET kortere og mere præcist. Jeg tvivler på der er ret mange, der læser hele opslaget. Jeg har kun skimmet det første, men kunne godt være interesseret i en tur ud i verden. Ja, jeg tror også for mange mugligheder, afskrækker de fleste, da det simpelthen bliver for uoverskueligt og 14 dage kan være rigelig lang tid for mange - bedre med en kort rejse med en forholdsvis simpel plan, uden alt for mange ekstra valgmuligheder - det kan man altid koble på senere undervejs, hvis der bliver tid og stemning for det. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9658 Skrevet 31. August, 2023 Jernsvinet skrev, for 41 minutter siden: Ja, jeg tror også for mange mugligheder, afskrækker de fleste, da det simpelthen bliver for uoverskueligt og 14 dage kan være rigelig lang tid for mange - bedre med en kort rejse med en forholdsvis simpel plan, uden alt for mange ekstra valgmuligheder - det kan man altid koble på senere undervejs, hvis der bliver tid og stemning for det. Først! Når jeg rejser betinger jeg mig altid at jeg har et eneværelse på hotel. Deler aldrig et værelse med andre! Ja jeg tror også at for mange mugligheder afskrækker de fleste, da det simpelthen bliver for uoverskueligt. Da 14 dage kan være rigelig lang tid for mange? Bedre med en kort rejse med en forholdsvis simpel plan, uden alt for mange ekstra valgmuligheder. Det kan man altid koble på senere undervejs, hvis der bliver stemning for det. Der kan jeg følge dig når det kommer til hoved indlægget jeg lagde ud med! Men ikke når det kommer til oplæg jeg nu har lavet ud fra hoved indlægget. Helt grundlæggende består mit seneste forslag af en tur over 14 dage hvor jeg selv deltager. 1: Torsdag 12 oktober København Barcelona Videre til Figueres samme dag 2. Lørdag 14 oktober Fra Figueres til Barcelona 3. Lørdag 19 oktober Fra Barcelona til Madrid 4. Onsdag 25 oktober Fra Madrid til København Der er så informationer om steder, ophold og transport som er nyttig viden for alle. Men basalt set er det en plan hvor alle kan vælge at deltage når og hvor de vil, indenfor en periode af 14 dage. For at møde hinanden på en tur, som de selv afgør hvor meget eller hvor lidt de ønsker at deltage i. Der er mulighed for at forlænge turen til Valencia fra Madrid, hvilket jeg måske vil gøre hvis jeg kan få selskab på den del af turen. Men pt går overvejelserne på en tur over 14 dage. Jeg har bare brug for en klar aftale med mindst 1 person om, hvornår han tilslutter sig turen, hvilke byer han vil være i og hvor længe. Og det skal vi mødes for at aftale med hver sin laptop under armen, hvor vi samtidig bestiller fly og hotel. Sådan ar der ligger en klar aftale om en tur efter et møde, som vi har bestilt fy og hotel mv til. Der kan afgøre om jeg overhovedet tager af sted, eller om jeg bare bliver hjemme uden at rejse nogen steder. En PB eller et indlæg i tråden om at vi ses dernede, det kan jeg ikke stole på! Og det kan jeg ikke træffe beslutninger efter. Hvis først jeg træffer folk for en konkret aftale, kan der skrælles af de her 14 dage, og der kan slettes byer i planen. Til fordel for alt fra 8 dage til en lang weekend i stedet, og måske helt andre steder end Spanien. Jeg har ferie i 6 uger, og kommer jeg bare afsted på en aftalt tur hvor jeg får selskab på turen. Så er der muligheder efterfølgende med kortere varsel, og til kotere storby ture. Hvis det her mislykkes totalt for mig, kan jeg ændre strategi og gribe eventuelle muligheder undervejs. Som kræver kortere varsel og mindre planlægning. Plan B og C kan altid udgøres af en lang weekend i Wien eller Frankfur mfl muligheder. Men dette er ikke nu og hør drømmen! Drømme udgøres af plan A Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9658 Skrevet 1. September, 2023 (edited) Nu behøver det ikke at være hverken det jeg her foreslår, eller de datoer jeg lægger op til. Jeg har ferie i 6 uger fra først i oktober og til midt i november måned. Hvis nogle vil kigge i deres kalender for den periode, og overveje hvilke muligheder de har for at kunne rejse sammen med mig. Hvis de har lyst? Så kom gerne med forslag til ture, der kan vare 8 dage +/-, men som også blot kan udgøres af en lang weekend på 3 måske 4 dage? Det behøver ikke en gang at være Spanien, selvom jeg længe har drømt om en tur dertil. Hvis jeg ikke kan få selskab til en tur til Spanien, kan jeg udsætte den til en gang i fremtiden. Og dermed vælge at opgive projektet i denne omgang. Selvom det var min hensigt at bevæge mig lidt udenfor de mere kendte rammer, så kan jeg godt gå back to basic, hvis det er det der skal til. For at kunne komme til at kende nye rejsefæller, og opnå nye bekendtskaber til nye rejser sammen. Så får fokus vær på at komme i gang igen, og mindre på hvad jeg dybest set helst vil. De perioder hvor jeg kendte nogle, også privat ved siden af de rejser vi foretog sammen var guld værd. Når det kom til nye rejseprojekter, for så kendte man nogle og vidste hvem man kunne tale med om det som de første. Det er et privilegium som jeg ikke længere har, og så må jeg som her forsøge mig på anden vis. Eventuelt blot til kaffemøder på en kaffebar, og eller hjemme hos mig hvis nogle har lyst. Og så kan vi tage den derfra, om begge parter ser muligheder eller ikke i at vi rejser sammen. En god kilde til rene klub ture udgøres af denne tyske portal! FKK24.de Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 1. September, 2023 af Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 1. September, 2023 Hej @Rejsenetværk Jeg beundrer dig ihærdighed. Du er dælme omhyggelig med henvisninger o.lign Så den lidt sure del: Du har været borte i 2 år. Du maser på med lange udredninger. Tag den nu me ro - ting tager den tid ting nu skal tage Du har bestemt tid og sted. Du er til den mega dyre ende. Prolog: rejs alene. Giv "samleje'turene et par år at modnes i Skrevet i god mening og med ønsket om en knaldgod weekend. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9658 Skrevet 1. September, 2023 (edited) Krølle Bølle Jr. skrev, 1 time siden: Hej @Rejsenetværk Jeg beundrer dig ihærdighed. Du er dælme omhyggelig med henvisninger o.lign Så den lidt sure del: Du har været borte i 2 år. Du maser på med lange udredninger. Tag den nu me ro - ting tager den tid ting nu skal tage Du har bestemt tid og sted. Du er til den mega dyre ende. Prolog: rejs alene. Giv "samleje'turene et par år at modnes i Skrevet i god mening og med ønsket om en knaldgod weekend. Tak Men jeg har ikke tid til at tage den med ro. Og jeg kan ikke lade det tage den tid det tager, for hvis jeg skal opnå rejsefællers så skal jeg lykkes med det indenfor de kommende 3 uger. Ja jeg ved godt at der kan være behov for et par år til at modne ideen hos andre, men tid har jeg ikke denne gang. Og jeg har ærlig talt ikke lyst til en længere rejse uden selskab, så jeg kan ikke se jeg har noget at tabe ved at forsøge. Men jeg er forberedt på at det ikke lykkes for mig, og det får så være! Men tænk nu på hvilken en gulgrube af information om Spanien denne tråd er, og som ingen ville have opnået i forum på EG. Var det ikke fordi jeg valgte at bruge uger og timevis på at tilvejebringe denne information! Det er ikke spildt af den grund at jeg ikke lykkes med det formål jeg har for øje! Alle har nu mulighed for, og de er hjerteligt velkommen til at bruge alt denne information til planlægning af egne ture. Også alle der specifikt ikke ønsker mit selskab, og som ikke ønsker at rejse sammen med mig, det er helt ok! Men tænk hvis andre på egen hånd, eller flere samen kommer mig i forkøbet, og på et grundlag af mine informationer vælger at at rejse til Spanien for oplevelsen. Og de måske efterfølgende skriver rejseberetninger i forum af på EG, så har det da været hele min indsats værd, som jeg ser det. For så fik andre gavn af min indsats, selvom jeg ikke selv gjorde det. Det vil for mig være hele indsatsen værd! I bedste fald kan det udgøre den start på noget, som først bliver til virkelighed for mig selv og andre om måske 2 år? Og sker det, så får jeg jo en forsinket gavn af mit eget arbejde, som jeg aldrig ville have opnået hvis ikke jeg havde oprettet denne tråd. Gid at du og I vil hæfte jer ved at jeg ikke skriver at turen skal koste 50 kg +, det kan den kun komme til hvis den varer 3 uger uden at jeg går glip af noget. Turen kan lige så godt kun vare 8 dage og koste 15 kg +/-, og derfor kan alle også i princippet deltage det de har råd og lyst til. Jeg har aldrig tidligere selv haft råd til en tur der må koste så meget, men jeg har nu fået råd til at kunne gøre det, måske kun denne ene gang i livet. Og derfor er jeg villig til denne første gang i mit liv at tage på en rejse, der kan være dyrere end jeg nogensinde tidligere har prøvet. 3 års nærmest afholdenhed under pandemi og nu krig, har også polstret økonomien, som det nok ikke havde været tilfældet uden at vi lever i en lorte tid:-( PS En kammerat der havde takket nej til at deltage i turen, som ikke har min fokus på købesex. Har foreslået mig en tur til Italien i november, kultur, opera og klassisk musisk etc. Det har jeg sagt top til, og nu mangler vi kun at planlægge en sådan tur fra bunden. Det må jeg nu i gang med på Google:-) Men denne tråd står stadig ved magt, og jeg kan nå en tur til Spanien inden en eventuelt rejse også til Italien i november. Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 1. September, 2023 af Rejsenetværk 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 881 Skrevet 3. September, 2023 Hej Rejse, Dejligt at se der er puls. Jeg HÅBER jeg har læst forkert når jeg læser dit budget beløb! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg