airman 2 Skrevet 4. Januar, 2014 Hej. Jeg er ny herinde så håber det er ok jeg skriver dette her? Jeg vil høre om der er nogen som har besøgt the kitten for nyligt og har lyst til at fortælle lidt om det? Hun er tit på annonce light God dag til alle:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15847 Skrevet 4. Januar, 2014 (edited) Nej, det er ikke i orden at lægge efterlysninger under anmeldelser, når der er et board til efterlysninger. Er det så svært at læse lidt på sitet, inden man lægger fra land? Redigeret 4. Januar, 2014 af Onslow Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
airman 2 Skrevet 4. Januar, 2014 Sorry beklager:( God dag til dig også:) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reknas 926 Skrevet 4. Januar, 2014 Nu er hun jo anmeldt mange gange her på boardet, så besøg da dem min ven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reknas 926 Skrevet 4. Januar, 2014 '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>> her er hun Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Januar, 2014 Hej Airman Velkommen til, jeg har flyttet dit indlæg til forummet for efterlysninger, hvor det hører hjemme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
airman 2 Skrevet 4. Januar, 2014 Tak og beklager fejlen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg