Guest Aarhuselsker Skrevet 13. Januar, 2014 Tja så må jeg krybe til korset. Mit første indlæg står på Tanjas blok. Jeg havde lagt det under hendes indlæg nr 14. Nu ligger linket til Nikitas to indlæg på hendes egen blok 2 steder på Tanjas blok. Jeg har undskyldt overfor Tanja. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 13. Januar, 2014 (edited) Den gode Tanja Rahm får virkelig den opmærksomhed hun har higet efter - men ikke fået - siden dengang hun gjorde alt hvad hun kunne for af forføre mænd til at købe den sex hun tilbød for gode penge .... Her Tyskland : http://www.welt.de/vermischtes/article123793374/Ich-ekelte-mich-vor-Euch-und-Euren-Fantasien.html og Norge : http://xn--rdungdom-54a.no/helt/tanja-rahm Redigeret 13. Januar, 2014 af Bundstokken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13975 Skrevet 13. Januar, 2014 (edited) Tanja burde pege lidt på sig selv. Var det ikke hende selv der: 1. forsøgte selvmord flere gange 2. valgte at blive indlagt på psykiatrisk 3. opsøgte en nøgenpigefotograf for at komme i bladene 4. opsøgte en massageklink før hun var gammel nok 5. begyndte at tage stoffer og misbruge spiritus 6. tjente flere penge end hun kunne nå at bruge og alligevel soldede dem op Hvorfor anklager hun f.eks ikke sin pusher for at sælge stoffer til sig - det synes jeg havde været mere relevant, end at brokke sig over de mænd, der betalte for hendes forbrug - hun kunne jo bare lave lavet en opsparing i en bankboks istedetfor at blive narkoluder og tilbyde alt muligt perverst for at tjene endnu flere penge til narko. Redigeret 13. Januar, 2014 af Jernsvinet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 13. Januar, 2014 (edited) Tanja burde pege lidt på sig selv. Var det ikke hende selv der: 1. forsøgte selvmord flere gange 2. valgte at blive indlagt på psykiatrisk 3. opsøgte en nøgenpigefotograf for at komme i bladene 4. opsøgte en massageklink før hun var gammel nok 5. begyndte at tage stoffer og misbruge spiritus 6. tjente flere penge end hun kunne nå at bruge og alligevel soldede dem op Hvorfor anklager hun f.eks ikke sin pusher for at sælge stoffer til sig - det synes jeg havde været mere relevant, end at brokke sig over de mænd, der betalte for hendes forbrug - hun kunne jo bare lave lavet en opsparing i en bankboks istedetfor at blive narkoluder. Du glemte apotekeren der solgte sovepillerne. Redigeret 13. Januar, 2014 af gungner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13975 Skrevet 13. Januar, 2014 Du glemte apotekeren der solgte sovepillerne. Mener hun stjal dem fra bl.a. sin mor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 14. Januar, 2014 Mener hun stjal dem fra bl.a. sin mor Den slemme apoteker har jo solgt dem til Tanjas mor, ellers kunne Tanja jo ikke stjæle dem. Så han er den virkelig skyldige i hendes selvmordsforsøg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13975 Skrevet 14. Januar, 2014 Den slemme apoteker har jo solgt dem til Tanjas mor, ellers kunne Tanja jo ikke stjæle dem. Så han er den virkelig skyldige i hendes selvmordsforsøg. Hvad så med medicinalfirmaet, der har produceret og udviklet pillerne + aktionærene i firmaet ? Hvor dybt vil du grave - gud der har skabt det hele Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3660 Skrevet 14. Januar, 2014 Nu er det jo garanteret mænd der står bag de fæle medicin firmaer! Mænd er jo generelt nogle svin i følge Tanja. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg