Rudolfski 151 Skrevet 4. Januar, 2014 Halløj alle sammen. Yep, jeg er helt og aldeles ny her på forummet, så i må lige bære over med mig, hvis jeg gør noget forkert Hmm, jeg var en af dem, som stod bagest i køen, da der blev delt store pikke ud. Måske en større problem i mit hoved, end det egentligt er i virkligheden, trods alt. Men, hvordan oplever i de forskellige "glædespiger" i forhold til størrelser...? Er de ligeglade, smiler de "overbærende", eller er de ligefrem glade, da de jo så ikke ligefrem blir slidt Det optager mig en del, da det er en barriere for at komme ud og besøge nogen af de super dejlige damer og piger i lystigt fortæller om Håber at høre nogle positive og ærlige svar fra herrer, såvel, og ikke mindst, fra "pigerne" selv måske Vh. Den nok lidt for generet og tilbageholdende... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jensen 206 Skrevet 4. Januar, 2014 Jeg er også langt under gennemsnittet, men piger siger altid at den er stor nok, da det er et problem i mit store hovedet så tolker jeg pigernes udmelding som "fornærmende". Jeg håber du får nogle svar tilbage fra pigerne som du kan bruge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweet 42 Skrevet 4. Januar, 2014 "Yes but size isn't important my friend. It's not what you've got, it's where you stick it!" -Blackadders Christmas Carol Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1732 Skrevet 4. Januar, 2014 Hvis du synes din pik er for lille - så gå efter de "små" piger. Tror nu de fleste piger går mere op i om fyren ved hvordan man bruger sin pik end hvor stor den er. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
generte 32 Skrevet 4. Januar, 2014 jeg er også langt under gennemsnittet, men har været ved en glædespige en gang, og kan sige var mega navøs og meget genert, men det gik rigtig rigtig godt hun var bare så super sød, så jeg kunne ikke få en beder første gang det er helt sikker men det fylder da stadig at man er så stor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spice 211 Skrevet 4. Januar, 2014 De flesta piger är dessutom söta och ser som sin uppgift att göra dig tillfreds. Oftast är det ditt uppförande och attityd som är viktigast för dem. För några unga Thai-piger är det tvärtom ett problem om pikken är stor. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spice 211 Skrevet 4. Januar, 2014 Hvis du synes din pik er for lille - så gå efter de "små" piger. Tror nu de fleste piger går mere op i om fyren ved hvordan man bruger sin pik end hvor stor den er. Jag förmodar att du med "små" menar snäva? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1732 Skrevet 4. Januar, 2014 Med små piger mener jeg piger der ikke er så høje - da de oftest er netop snævre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3666 Skrevet 4. Januar, 2014 Det er ikke noget du skal bekymre dig om. En dygtig og sød gudinde vil få dig til at glemme alt om det. Og så skal du heller aldrig bekymre dig om om du er for hård ved pigen, som dem med elefant pikke skal. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 4. Januar, 2014 Skal ikke selv klage...men mødt flere steder: En lille og vågen, er bedre end en stor og doven Det er ikke størelsen, men gørelsen der gør forskellen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 4. Januar, 2014 Nu ved jeg ikke, hvad lille er for dig. Jeg har selv en, der er i den mindre ende af middel men trods alt middel. Dette fact gør, det er en sjældenhed, pigerne får orgasme ved penetration. Men ved du hvad, jeg har en tunge og fingre, og så går det alt sammen alligevel Så har aldrig oplevet det som et problem med piger generelt set, både "almindelige" og glædespiger. Hos glædespigerne er det ikke altid "Anacondaerne" er i højsædet, nogle piger er relativ snævre, selvom de bruger missen tit Men den lidt mindre, kan de alle tage imod Hos "almindelige" piger, er der nogen der mest er til Anacondaen, oftest ligger de ikke skjul på det, så det er jo bare at frasortere dem. Slanke/skinny piger er ofte snævre, buttede piger ofte "store" men ingen regel uden en masse undtagelser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13978 Skrevet 4. Januar, 2014 (edited) Ved ikke om det er derfor: http://www.thaioaser.net/index.php?option=com_content&view=article&id=467:julekalender-2-fem-koer-storre-thai-kondomer&catid=44:turisme&Itemid=159 Men jeg drak rigtig meget mællk, som barn - og når jeg lige havde malket køerne, kunne jeg tømme et helt mejerispandelåg (ca. 1 ltr.) for varm nymalket mælk Uhmmm Det er dog først for nylig jeg har oplevet en thaipige klage over størrelsen - ellers plejer de at være ret begejstrede, i modsætning til de mørke piger, som nærmest løber skrigende bort og er bange for at blive spaltet i 2 - så hvis du har en lille pik - gå til de mørke piger. NB: en ulempe ved en stor kanon er at den tager længere tid at lade, end en lille - til gengæld kan den nå helt ind i garagen Størrelsen behøver ikke at have noget at gøre med om pigen kommer ved penetration, da jeg sagtens kan tilfredstille en pige, hvis hun ellers er tændt, ved kun at stikke spidsen indenfor eller bare køre op og ned i spalten - her sidder de fleste følenerver også. Havde endda engang en veninde, som kun kunne komme ved at sidde ovenpå mig og selv køre pikhovedet frem og tilbage - men så fik hun også sprøjteorgasme og satte sig først ned over mig, idet hun kom - og det var flere år før nogen overhovedet vidste hvad det var, heller ikke jeg - tror ikke engang hun selv vidste hvad det var, udover at jeg absolut ikke måtte slikke hende. Tror desværre at hun måske skammede sig? Redigeret 4. Januar, 2014 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rudolfski 151 Skrevet 4. Januar, 2014 1000 tak for de super gode svar i er kommet med, det er jeg super glad for Hvis i nu ikke havde været så mange som havde taget tid til at kommentere, ville jeg have troet nogen bare havde "ondt af mig". Men det kan jeg jo godt se, ikke er tilfældet Jeg har da haft fornøjelsen af at køre en del søde kvinder igennem over årene, og det er da heldigvis sjældent at der er blevet uddelt tæsk til mig. Som nogen siger, så kompenserer man nok for sine "mangler", så man automatisk bliver bedre til noget andet, hvilket jeg slet, slet ikke beklager Men når man nu vil til en "proff", så virker det bare, hmm, amatøragtigt, at komme med en lille pik. Ja, jeg skal nok bare se at komme videre, finde et sted, som føles helt rigtig til min "debut" Hvorfor er der så forskruede forestillinger om hvordan pik, patter og kroppe i det hele taget skal tage sig ud. Det er sq ikke så sært, at der går mennesker rundt, som ikke føler sig gode nok, at de kan leve op til "idealerne", dem som bare er HELT perfekte... Nu vil jeg se lidt mere positiv på sagerne, følge med her i det hyggelige erotiske samfund, tror jeg kan finde mig godt til rette her Tak for de positive og støttende ord, det kom helt bag på mig, JEG ER IKKE ALENE :-) 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jakob904 20 Skrevet 4. Januar, 2014 Du behøver ikke bekymre dig - pigerne er jo meget service mindet. Men når i skriver i er meget under gennemsnittet - hvad refererer i så til? er det ca 15cm i eregeret tilstand eller hvor meget er det? mvh Jakob Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13978 Skrevet 4. Januar, 2014 Linker lige til et af mine gamle indlæg, hvis nogen ikke skulle have læst den: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9523 Skrevet 4. Januar, 2014 Hos "almindelige" piger, er der nogen der mest er til Anacondaen, oftest ligger de ikke skjul på det, så det er jo bare at frasortere dem. Slanke/skinny piger er ofte snævre, buttede piger ofte "store" men ingen regel uden en masse undtagelser Der er to størrelses parametre, der ikke nødvendigvis hænger sammen: længde og tykkelse (omkreds). Læste for nyligt en artikel om betydning af længden: Det er mest en 'fordel' ved/for overvægtige kvinder - simpelt hen på grund af deres fedtlag forhindrer dyb indtrængen af en kortere pik. Tilsvarende må gælde hvis pikkens ejer selv er fed. Omvendt kan for stor længde være et problem for begge parter. Hørte et interview med en langpikket fyr, der var sorgfuld over aldrig at kunne få den helt ind. Tykkelse derimod tror jeg ikke man kan generalisere om. Kvinders snæverhed handler både om bindevæv og muskler, så man kan ikke slutte fra kropsbygning til snæverhed. Men min personlige erfaring er at spinkle piger - uanset højde - er strammere. Har dog oplevet markante undtagelser, fx en lille kvinde der ikke havde trænet bækkenbund efter en fødsel. Når først hun blev meget ophidset kunne jeg intet mærke, selvom min pik ligger i den tykke ende af gennemsnittet. Det var simpelt hen som at parkere et løbehjul i en hangar, som man siger. Har også prøvet kraftige piger, hvor det er svært overhovedet at komme ind. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 4. Januar, 2014 Nu gætte jeg bare, men jeg vil tro at der fokuseres mere på størrelsen hvis du møder en pige i byen, end hvis du går til en glædespige.... De har set ALT. Jeg har prøvet noget i fetish afdelingen for nyligt, og selv om at det var aftalt osv. Og pigen har set og prøvet det der var mere mærkeligt så følte jeg også at det var lidt akkaveret. Indtil jeg faldt lidt til ro. Så det at man tror at man er anderledes / underlig på den ene eller anden måde, så vil jeg tro at det bedste sted at gå hen er his en glædes pige. Og gerne forklare inden man mødes, så ved man jo at hun ved hvad der skal foregå ( Det her ligger næsten lige så højt på vrøvle skalaen som det jeg skrev i nat ). 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 4. Januar, 2014 Der jo nok ikke nogen fast målestok for en stor vs lille pik – og som du selv gør opmærksom på kan du flere ting som ikke nødvendigvis har noget med størrelsen på pikken at gøre Jeg vil blive meget forundret hvis en glædespige på nogen måde ville kommentere størrelsen af din humørspreder med mindre den er ualmindelig stor hun er da ligeglad med størrelsen, jeg tror hun måske går mere op i om du er sød og rar – hun vil da bare ha' at du har det godt, er glad så du måske kommer igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 4. Januar, 2014 Min erfaring er at mange piger foretrækker at blive stimuleret i den yderste del af skeden. Uanset hvordan man er udrustet er det bare at klø på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rudolfski 151 Skrevet 4. Januar, 2014 Hvis andre mænd med små pikke har fulgt med her, og tænkt samme tanker som mig, så tror jeg der sidder nogen med et bredt smil derude et sted. Er de bare halvt så opløftet af jeres super positive svar og opmuntringer, så er jeg da bare rigtig godt tilfreds Jeg er klar, jeg forstår hvad i siger, det er tæt på de samme tanker jeg selv har haft. Det er bare så uendeligt mere fedt, at høre andre sige det til en, så tror man ligesom på det Inden længe, håber jeg at kunne gengælde jeres "indsats", men en lille anmeldelse eller to, af hvad og hvem, det må tiden vise Tak, tak til jer alle. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17638 Skrevet 5. Januar, 2014 (edited) Lige precis som holsterbronx og mature man skriver: Disse piger har set og oplevet så meget at en pik kun er en pik. Det sværeste for dem er ikke størrelsen, men dem som har svært for at komme. En sød og sjov fyr med en lille pik som desuden har evnen at få orgasme indenfor den afsatte tid, er nok hvad mange skulle kalde for en god kunde. B Redigeret 5. Januar, 2014 af Bananas Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonlover 613 Skrevet 5. Januar, 2014 De er sikkert kun glade for en, der ikke er så stor. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fnug 1 Skrevet 5. Januar, 2014 I min seneste session snakkede jeg faktiskt med pigen om det der at hvad hvis hun får en kunde der har en påfaldende lille pik. Han ved ju at den er lille og det kan pigen også se, og han ved at hun ved etc etc... Blir det en flov situation, har du noget du siger eller undviger at sige? (spurgte jeg) Svaret: 'hamrende ligeglad, små pikke de duer også.' 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ta99 3 Skrevet 5. Januar, 2014 Den er ikke lang, men den er tynd ;o)))) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 5. Januar, 2014 og hvordan måler i så pikken og hvad er gemmensnit Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg