Jernsvinet 13978 Skrevet 16. Februar, 2014 Så skal I da motionere sammen = 2x10 cm Hvis jeg tabte mig meget mere, ville jeg ikke kunne holde bukserne oppe. Problemet er at hun først tager 2 kilo på for at tabe sig 200 gram.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 16. Februar, 2014 Hvis jeg tabte mig meget mere, ville jeg ikke kunne holde bukserne oppe. Problemet er at hun først tager 2 kilo på for at tabe sig 200 gram.. Nej, så kan du ikke gøre mere for at forøge længden Det er også lettere at tage på :S Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13978 Skrevet 16. Februar, 2014 Nej, så kan du ikke gøre mere for at forøge længden Det er også lettere at tage på :S Mht. længden har jeg vist ikke noget at klage på Mht. at tage på, så har jeg en gammel kogebog, hvori det beskrives, hvordan man skal tage på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 16. Februar, 2014 Mht. længden har jeg vist ikke noget at klage på Mht. at tage på, så har jeg en gammel kogebog, hvori det beskrives, hvordan man skal tage på en kogebog ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 631 Skrevet 22. Februar, 2014 En af mine vise venner fortalte en gang, at der er forskel på tissemænd. Der findes kødpikke og blodpikke. En kødpik svulmer ikke så meget op, når den bliver stiv, men er så til gengæld ofte i den større ende af skalaen. En blodpik er noget mindre i slap tilstand, men svulmer til gengæld betyligt mere. Jeg har selv en blodpik. I stiv tilstand er den klart i den større ende og ret tyk. Det kan både have sine fordele og ulemper. I slap tilstand er den til gengæld meget, meget lille. Så når jeg har dyrket sport pg skal i bad med resten af holdet, trækker jeg som regel en lille smule i den, så den ikke er helt så lille. Man er jo lidt forfængelig og de andre ser den jo ikke i hård tilstand. I sidste ende tror jeg at der hvor vi mænd for alvor tænker over størrelsen er hvis vi er nøgne sammen med andre mænd. Så vil man helst ikke være "ham den lille". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 22. Februar, 2014 (edited) En af mine vise venner fortalte en gang, at der er forskel på tissemænd. Der findes kødpikke og blodpikke. Hæ! Det har jeg faktisk også hørt... Eller læst... Eller oplevet Noget med en 30 procents rejsning og en 70 procents rejsning. Jeg har engang pillet bukserne af en mand, som bare lige ville skynde sig at sige... "Den bliver altså meget større, når den bliver stiv!" Fnis... Det var da meget sødt. Redigeret 22. Februar, 2014 af Nikita 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 22. Februar, 2014 En af mine vise venner fortalte en gang, at der er forskel på tissemænd. Der findes kødpikke og blodpikke. En kødpik svulmer ikke så meget op, når den bliver stiv, men er så til gengæld ofte i den større ende af skalaen. En blodpik er noget mindre i slap tilstand, men svulmer til gengæld betyligt mere. Jeg har selv en blodpik. I stiv tilstand er den klart i den større ende og ret tyk. Det kan både have sine fordele og ulemper. I slap tilstand er den til gengæld meget, meget lille. Så når jeg har dyrket sport pg skal i bad med resten af holdet, trækker jeg som regel en lille smule i den, så den ikke er helt så lille. Man er jo lidt forfængelig og de andre ser den jo ikke i hård tilstand. I sidste ende tror jeg at der hvor vi mænd for alvor tænker over størrelsen er hvis vi er nøgne sammen med andre mænd. Så vil man helst ikke være "ham den lille". He, he Liderbuk. Det har jeg faktisk ikke tænkt på før, at man ikke vi vise den lille i badet med andre m'nd. Er du helt sikker på du kun danser i én sal? Laver bare sjov. !!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 631 Skrevet 22. Februar, 2014 Er du helt sikker på du kun danser i én sal? Laver bare sjov. !!! Ved ikke om du mener noget med bøsser? For så burde jeg jo ikke have problemer med at den er for lille i badet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 22. Februar, 2014 Ved ikke om du mener noget med bøsser? For så burde jeg jo ikke have problemer med at den er for lille i badet. Godt returneret Jo men sal nr to er ikke overfyldt med kvinder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest nicegent2 Skrevet 7. Marts, 2014 Godt nyt drenge! For nylig har jeg (alm. udrustet i den nedre ende) prøvet et 'XXL' kondom. Det sad helt godt , strammede de rigtige steder og føltes rigtigt godt. Eneste forskel jeg bemærkede var, at det tydeligvis var noget længere end et standard kondom, men ikke noget der generede os. Så op med humøret, the problem is in your head ! not in your hand ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9523 Skrevet 8. Marts, 2014 (edited) He, he Liderbuk. Det har jeg faktisk ikke tænkt på før, at man ikke vi vise den lille i badet med andre mænd Det er den almindeligste årsag til penisforstørrende operation. Også fordi det sjældent hjælper på størrelsen i erigeret tilstand. Det er jo ikke anderledes end kvinder, der også er sktremt optaget af andre kvinders blikke. Redigeret 8. Marts, 2014 af Bebop Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13978 Skrevet 8. Marts, 2014 Hæ! Det har jeg faktisk også hørt... Eller læst... Eller oplevet Noget med en 30 procents rejsning og en 70 procents rejsning. Jeg har engang pillet bukserne af en mand, som bare lige ville skynde sig at sige... "Den bliver altså meget større, når den bliver stiv!" Fnis... Det var da meget sødt. Det er måske derfor mange piger, siger min er stor, før den overhovedet er bleven stiv? Fatter bare ikke hvordan de kan se det med det samme? I slap tilstand er der jo ikke megen forskel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg