gry 298 Skrevet 30. August, 2023 Jeg har haft et besøg hvor kunden efter 10 min pludselig ikke fornemmer der er kemi. til at starte med kyssede vi intenst og der var ikke grænser for hvor fræk jeg var, jeg begyndte og kæle for mig hamdjob og blowjob, men kunne ikke lige få ham stiv kunden mente at det plus manglende kemi var grundlag for at han skulle have sine 1000 kr tilbage, som han havde betalt en 1/2 time for. jeg gad ikke at situatinen udviklede sig så valgte og betale ham. Jeg kan godt mærke at mit tidligere overfald sidder i mig og mok derfor valgte og betale ham tilbage, men jeg magter ikke endnu et optrin hvor en kunde truer mig osv. en lille side info så kan jeg fortælle til dem der har læst mit opslag om at jeg blev overfaldet sidste sommer, at der faldt dom i sagen i fredags vedkommende fik 4 måneder betinget af at han tager imod behandling af rådgivning om alkohol og stoffer og ikke begår ny krimilitet i 1 år 11 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1876 Skrevet 30. August, 2023 Du har handlet klogt. Og dermed beskyttet dig selv. Men hvor er det sølle og helt uden stil af ham fyren. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Only_by_Night 241 Skrevet 30. August, 2023 Det er en træls situation, jeg ved faktisk ikke hvordan den skal håndteres. Når i allerede er 10 minutter inde, og du jo ikke kan book en anden til den tid, så bør han selvfølgelig ikke få pengene tilbage. Man kan jo heller ikke fortælle en tjener, halvvejs igennem en burger, at man faktisk lige har fundet ud af, at man ikke kan lide kød, så nu vil man have pengene tilbage. Personligt tror jeg desværre, at den bedste løsning er hvad du gjorde. Det er træls at miste de 1000 kr., men forhåbentlig sker det ikke ofte - så at man i ny og næ ikke lige tjener de 1000 kr. kan man måske se som en udgift i stil med husleje, arbejdstelefon osv. - denne udgift er så bare for at passe på sig selv og undgå farlige situationer. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 930 Skrevet 30. August, 2023 Det gør mig trist, at du har haft den oplevelse. Jeg kan ikke rigtig læse om du ønsker svar eller råd på noget eller blot ønsker at dele din oplevelse? Uanset hvad, så er min indbakke åben og telefonen ligeså hvis du har brug for at snakke med en anden pige - evt om overfaldet der stadig sidder i dig som et ubearbejdet traume 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9604 Skrevet 30. August, 2023 Han har i den situation på ingen måde krav på at få pengene tilbage! Det er individuelt om du kan opnå rejsning eller ikke, og det er på ingen måde noget som piger kan give forhånds garanti for vil lykkes. Og Pigen kan ikke gøres ansvarlig for om det lykkes. Kemi er også en subjektiv størrelse, som går begge veje og som lige så godt kan pege indad på os selv som kunden! Jeg selv har problemet, og jeg plejer at bede om en hård omgang oliesvensk når alt andet glipper. Og så plejer jeg at komme til sidst Har du overvejet at tage vagter på en klinik med offentlig adresse og teledame? Ganske vist med de omkostninger det indebærer, men så er det også med en tryghed som du ikke helt har på tilsvarende vis solo som Privat Diskret. Venlig hilsen Rejsenetværk 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2278 Skrevet 30. August, 2023 (edited) Først, hvor er jeg ked af at høre, at du har været udsat for sådan en ubehagelig oplevelse, og hatten af for, at du er fortsat Jeg har aldrig selv oplevet, at kunden ville have pengene retur, så jeg ved slet ikke hvordan jeg ville reagere i en sådan situation. Jeg havde nok også betalt ham tilbage, og fået ham ud af døren hurtigst muligt. Men jeg synes alligevel ikke det er fair. Et (måske) fair kompromis ville nok være at "slå halv skade", og med fast (ikke streng, men gøre det tydeligt, at du mener det der bliver sagt) stemme sige at, du kan give ham halvdelen tilbage. I mine øjne er det helt fair, at man ikke oplever kemi som håbet - men jeg forstår absolut godt at du gjorde som du gjorde. Sender dig lige en krammer og håber du har fået hjælp til at snakke din tidligere oplevelse igennem. Redigeret 30. August, 2023 af SweetKisses 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 30. August, 2023 gry skrev, for 13 minutter siden: Jeg har haft et besøg hvor kunden efter 10 min pludselig ikke fornemmer der er kemi. til at starte med kyssede vi intenst og der var ikke grænser for hvor fræk jeg var, jeg begyndte og kæle for mig hamdjob og blowjob, men kunne ikke lige få ham stiv kunden mente at det plus manglende kemi var grundlag for at han skulle have sine 1000 kr tilbage, som han havde betalt en 1/2 time for. jeg gad ikke at situatinen udviklede sig så valgte og betale ham. Jeg kan godt mærke at mit tidligere overfald sidder i mig og mok derfor valgte og betale ham tilbage, men jeg magter ikke endnu et optrin hvor en kunde truer mig osv. en lille side info så kan jeg fortælle til dem der har læst mit opslag om at jeg blev overfaldet sidste sommer, at der faldt dom i sagen i fredags vedkommende fik 4 måneder betinget af at han tager imod behandling af rådgivning om alkohol og stoffer og ikke begår ny krimilitet i 1 år Nu ikke for at være en bitch men jeg undre mig over dine opslag. Den med at søge en journalist til en atypisk luder og nu denne her. Jeg tænker du virkelig bør overveje om branchen er for dig. Jeg kan ikke læse ud fra dit skriv i dine tråde at du virker afklaret og at dine grænser bliver overskredet. Det dur jo ikke . Det er ikke sundt for dig. Jeg har i alle mine aktive år ikke haft en eneste gæst der har været ubehagelig. Det vil jeg ganske enkelt aldrig finde mig i. knus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. August, 2023 Jeg forstår ikke, at du har valgt at fortsætte som Glædespige, når din grimme oplevelse stadig sidder dybt i dig ? Du kan blive retraumetiseret og udvikle svær ptsd, og den oplevelse du lige nævner, vil trigge din tidligere oplevelse . Pas på dig selv kære Gry Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. August, 2023 SiaUngQ skrev, for 8 minutter siden: Det gør mig trist, at du har haft den oplevelse. Jeg kan ikke rigtig læse om du ønsker svar eller råd på noget eller blot ønsker at dele din oplevelse? Uanset hvad, så er min indbakke åben og telefonen ligeså hvis du har brug for at snakke med en anden pige - evt om overfaldet der stadig sidder i dig som et ubearbejdet traume Dejligt at du griber ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2278 Skrevet 30. August, 2023 Frodige Ida skrev, for 2 minutter siden: Nu ikke for at være en bitch men jeg undre mig over dine opslag. Den med at søge en journalist til en atypisk luder og nu denne her. Jeg tænker du virkelig bør overveje om branchen er for dig. Jeg kan ikke læse ud fra dit skriv i dine tråde at du virker afklaret og at dine grænser bliver overskredet. Det dur jo ikke . Det er ikke sundt for dig. Jeg har i alle mine aktive år ikke haft en eneste gæst der har været ubehagelig. Det vil jeg ganske enkelt aldrig finde mig i. knus At hun søger en journalist der ville være interesseret i en atypisk luder (jeg husker ikke om det var hende selv eller en anden..), eller at hun har haft en ubehagelig oplevelse, ovenpå en anden ubehagelig oplevelse, der er blevet genopfriske igennem en retssag - mener jeg ikke er tegn på om hun trives i branchen eller ej.. Dejligt for dig, at du ikke har haft en ubehagelig gæst på besøg, det har jeg heller ikke selv; men at underkende at de findes, det synes jeg egentlig ikke hører til, i det her opslag, hvor hun beder om råd og tanker omkring situationen.. Ja, det kræver hår på brystet, og ofte større nosser end vores kunder (Sorry venner ), at vælge et arbejde som dette, hvad end det er fuldtid- eller deltids - men det ved du jo faktisk ikke ud fra to opslag om hun besidder? Jeg læser godt bekymringen i din besked, men hvis man starter med "ikke for at være en bitch", så skal man måske allerede der, overveje hvordan man formulerer et svar, til en person der er ramt på det følelsesmæssigeplan 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 30. August, 2023 gry skrev, for 25 minutter siden: Jeg har haft et besøg hvor kunden efter 10 min pludselig ikke fornemmer der er kemi. til at starte med kyssede vi intenst og der var ikke grænser for hvor fræk jeg var, jeg begyndte og kæle for mig hamdjob og blowjob, men kunne ikke lige få ham stiv kunden mente at det plus manglende kemi var grundlag for at han skulle have sine 1000 kr tilbage, som han havde betalt en 1/2 time for. jeg gad ikke at situatinen udviklede sig så valgte og betale ham. Jeg kan godt mærke at mit tidligere overfald sidder i mig og mok derfor valgte og betale ham tilbage, men jeg magter ikke endnu et optrin hvor en kunde truer mig osv. en lille side info så kan jeg fortælle til dem der har læst mit opslag om at jeg blev overfaldet sidste sommer, at der faldt dom i sagen i fredags vedkommende fik 4 måneder betinget af at han tager imod behandling af rådgivning om alkohol og stoffer og ikke begår ny krimilitet i 1 år Nu ikke for at være en bitch men jeg undre mig over dine opslag. Den med at søge en journalist til en atypisk luder og nu denne her. Jeg tænker du virkelig bør overveje om branchen er for dig. Jeg kan ikke læse ud fra dit skriv i dine tråde at du virker afklaret og at dine grænser bliver overskredet. Det dur jo ikke . Det er ikke sundt for dig. Jeg har i alle mine aktive år ikke haft en eneste gæst der har været ubehagelig. Det vil jeg ganske enkelt aldrig finde mig i. og de råd om at det er det rigtige St gøre at betale manden tilbage når han er godt igang er da lige guf til at flere idioter vil prøve det. Nej vel skal han ikke have penge tilbage. Op med hovedet og sig nej mester den går ikke. At han vælger at afbryde må være på hans kappe og ikke din. knus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest henlan Skrevet 30. August, 2023 Der er vel ingen orgasmegaranti, når man besøger en glædespige? 30-40 procent af mine besøg hos glædespiger førte ikke til orgasme, men det er jo ikke pigernes skyld, når min gamle krop ikke altid fungerer. Ku ikke drømme om at bede om penge tilbage! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 30. August, 2023 (edited) SweetKisses skrev, for 11 minutter siden: At hun søger en journalist der ville være interesseret i en atypisk luder (jeg husker ikke om det var hende selv eller en anden..), eller at hun har haft en ubehagelig oplevelse, ovenpå en anden ubehagelig oplevelse, der er blevet genopfriske igennem en retssag - mener jeg ikke er tegn på om hun trives i branchen eller ej.. Dejligt for dig, at du ikke har haft en ubehagelig gæst på besøg, det har jeg heller ikke selv; men at underkende at de findes, det synes jeg egentlig ikke hører til, i det her opslag, hvor hun beder om råd og tanker omkring situationen.. Ja, det kræver hår på brystet, og ofte større nosser end vores kunder (Sorry venner ), at vælge et arbejde som dette, hvad end det er fuldtid- eller deltids - men det ved du jo faktisk ikke ud fra to opslag om hun besidder? Jeg læser godt bekymringen i din besked, men hvis man starter med "ikke for at være en bitch", så skal man måske allerede der, overveje hvordan man formulerer et svar, til en person der er ramt på det følelsesmæssigeplan Nu er det ikke kun 2 opslag så du kan jo hoppe ind og læse hvad hun ellers har haft problemer med. Men branchen er ikke alle. Sorry. Er man ikke stærk eller kan gæsterne fornemme at de kan behandle en som lort så kan det næppe være sundt at være aktiv vel. Jeg har før skrevet at hun burde have en kollega eller vagtpige på for at beskytte sig selv for idioterne . Vel syntes jeg det er skrækkeligt at hun igen er et offer for en idiot og bør passe på sig selv inden måske går helt galt. Det er der kun en der kan og det er Gry selv. ps så har hun før lavet andre opslag en der fremgår på hendes profil. Redigeret 30. August, 2023 af Frodige Ida 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2278 Skrevet 30. August, 2023 (edited) Frodige Ida skrev, for 18 minutter siden: Nu er det ikke kun 2 opslag så du kan jo hoppe ind og læse hvad hun ellers har haft problemer med. Men branchen er ikke alle. Sorry. Er man ikke stærk eller kan gæsterne fornemme at de kan behandle en som lort så kan det næppe være sundt at være aktiv vel. Jeg har før skrevet at hun burde have en kollega eller vagtpige på for at beskytte sig selv for idioterne . Vel syntes jeg det er skrækkeligt at hun igen er et offer for en idiot og bør passe på sig selv inden måske går helt galt. Det er der kun en der kan og det er Gry selv. ps så har hun før lavet andre opslag en der fremgår på hendes profil. Jeg skriver egentlig ikke nogle stede at jeg er uenig - jeg anfægter din måde at angribe hende på.. Du henviser selv til de seneste to opslag fra hende - tak fordi du opfordrer mig til at se på de andre også, det vil jeg da overveje... Men det ændrer ikke på, at hun lige nu sidder med en dårlig oplevelse... Blot en opfordring fra mig om, at anerkende andres følelser - hvad end du er enig med hendes måde at håndtere situationen på eller ej Tag det til efterretning eller lad vær.. Men jeg har til hver en tid en anden (sårbar) GP's ryg - især hvis det er kunden der har været en nar... som sagt læser jeg bekymringen i dit skriv, så jeg tvivler ikke på at du besidder hverken empati eller medfølelse.. Redigeret 30. August, 2023 af SweetKisses 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. August, 2023 Frodige Ida skrev, for 30 minutter siden: Nu ikke for at være en bitch men jeg undre mig over dine opslag. Den med at søge en journalist til en atypisk luder og nu denne her. Jeg tænker du virkelig bør overveje om branchen er for dig. Jeg kan ikke læse ud fra dit skriv i dine tråde at du virker afklaret og at dine grænser bliver overskredet. Det dur jo ikke . Det er ikke sundt for dig. Jeg har i alle mine aktive år ikke haft en eneste gæst der har været ubehagelig. Det vil jeg ganske enkelt aldrig finde mig i. knus Du har helt sikkert en pointe ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 30. August, 2023 gry skrev, for 48 minutter siden: Jeg har haft et besøg hvor kunden efter 10 min pludselig ikke fornemmer der er kemi. til at starte med kyssede vi intenst og der var ikke grænser for hvor fræk jeg var, jeg begyndte og kæle for mig hamdjob og blowjob, men kunne ikke lige få ham stiv kunden mente at det plus manglende kemi var grundlag for at han skulle have sine 1000 kr tilbage, som han havde betalt en 1/2 time for. jeg gad ikke at situatinen udviklede sig så valgte og betale ham. Måske gik det lidt for hurtigt - personligt kan jeg godt lide at pigen er lidt bly og tilbageholdende og nogenlunde gør som jeg beder om. En enkelt gang har jeg forlangt pengene tilbage, men her var pigen også meget umedgørlig og kommanderende: "Læg dig", som om jeg var hendes lille hund - ikke at jeg stampede i gulvet, men det krævede lidt mod at stå foran 3 østeuropæiske kvinder og forlange pengene tilbage - og samle dem op fra gulvet, da det endelig lykkedes, efter at jeg havde truet med politiet Men oftest er det en god ide blot at give pengene - eller en del af pengene tilbage og komme videre, så man kan møde den næste kunde uden dårlige vibrationer og tjene endnu mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1083 Skrevet 30. August, 2023 gry skrev, 1 time siden: Jeg kan godt mærke at mit tidligere overfald sidder i mig og mok derfor valgte og betale ham tilbage, men jeg magter ikke endnu et optrin hvor en kunde truer mig osv. Kære Gry. Det er en rigtig træls oplevelse du har haft. Det er umuligt for os andre at sætte os ind i. Vi kan kun gætte på hvordan vi selv ville reagere. Ved ikke hvad dit grundlag er for, at fortsætte i branchen, og som andre skriver bør du som minimum overveje hvordan du kan komme til at blive mere tryg. Ked af at sige det og ikke for at skræmme sig yderligere, men med dette opslag har du desværre kun sat et stempel på din egen ryg. Mange mænd, alle typer læser med. De ved nu de blot skal virke en smule truende så får de deres vilje. Hvor går grænsen for hvornår du siger nej. Kan de reelt gennemføre hele besøget og efterfølgende, lykkes med at få pengene retur ved at udnytte din frygt. Hvis du ikke kan finde styrken til at sige fra er mit bedste råd - stop i branchen. For din egen skyld, det du har oplevet er alles værste frygt. Og hvordan man kommer godt videre fra det, aner det ikke. Jeg har aldrig givet penge retur. Men det jeg har oplevet er også kun de har fortrudt pga dårlig samvittighed overfor deres partner. Også var det bare dyre lærepenge. Min tid var afsat, jeg var klar til at hygge med dem. De valgte fra. Har ikke oplevet fysisk vold. Men psykisk “vold” en der ikke i kommunikationen om en aftale kunne opnå ja til det han ville og begyndte at true med at han ville få min børn fjernet pga mit job og svinede mig til med de værste gloser. Vi havde mødtes et par gange før så han vidste en del og var virkelig ubehagelig. Stalkede mig på alle sociale platforme. Jeg var nødt til at stå fast og håbe på tomme trusler, havde jeg givet efter kunne han jo blot kræve mere og mere som var over mind grænser. Der skete heldigvis intet i forhold til børnene. Men det var ubehageligt i lang tid efter var jeg bekymret for han ville booke fra en ny mail og stå i døren. Hvad der så ville ske, nu hvor han havde vist en så grim side af sig selv. Jeg kom videre og åbner igen trygt døren for nye kunder. Håber du finder din egen vej frem. Kram herfra 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18128 Skrevet 30. August, 2023 Jeg har et par gange givet halvdelen af pengene tilbage hvor gæsten er kommet suuuuper hurtigt og ikke ønskede at udnytte resten af sin tid til massage eller andet.. Det har de par gange været generte mænd hvor jeg godt har kunne mærke at vi ikke ville kunne få tiden til at gå på anden hvis.. Det er også sket med en enkel gæst at han, efter at have givet mig massage, følte at kemien var off så han ville egentlig gerne stoppe der bare.. Han fik halvdelen tilbage.. En enkel gang havde en ældre herre fået moralske kvaler under “tisseturen” og var nødt til at gå så han fik tilbuddet om at få sine penge tilbage, men det ville han ikke.. I din situation havde jeg måske tilbudt en lille bitte smule tilbage men jeg havde ikke betalt ham alt tilbage.. Jeg har aldrig været ude for noget ubehageligt i mine år i branchen så det ærger mig når jeg læser sådan nogle beretninger.. Jeg håber du er okay.. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gry 298 Skrevet 30. August, 2023 Signor Cuoco skrev, for 4 timer siden: Du har handlet klogt. Og dermed beskyttet dig selv. Men hvor er det sølle og helt uden stil af ham fyren. Synes også det virkede som en mærkelig opførsel 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9604 Skrevet 30. August, 2023 Når nu det er sådan at man bestemmer sig forud, og man betaler forud for den tid man har valgt et booke. Så får vi ikke penge tilbage, som udgangspunkt punktum! Men det ville være god service, hvis der er piger der ville se sig villige til lægge ud med 30 minutter. Som der så også betales for uanset. Og så kunne man gøre 2 kuverter klar, hver med betaling for 15 minutter yderligere. Det er pænt mange penge for hver gang du bestiller 45 minutter eller 60 minutter, for at være på den sikre side. Og du så enten fuldender eller opgiver efter 20 - 25 minutter. Jeg har oplevet begge dele adskillige gange, og har derfor i reglen ikke købt mere end 30 minutter. Ud fra en erfaring for, at enten rækker det mere end bare lige, eller også så rækker det ikke uanset. Fordi jeg ikke selv kan komme, andet end ved hård oliesvensk indenfor 30 minutter. Ved så godt at der findes både de piger, der antyder at så må du gerne smutte før tid. Og der er de piger der er omhyggelige med at opfordre til at udnytte tiden fuldt ud til massage, ligge i ske og små sludre. Men det er ikke det sidste jeg betaler 500 kr for hvert kvarter, gjorde jeg det I Danmark. Hvilket jeg kun har gjort meget få gange. Fordi jeg rejser til udlandet fordi jeg ikke kan bruge mine penge hjemme fornuftigt til formålet, på den måde du går på bordel i Danmark. Jeg kan godt undvære at ligge i ske til 500 kr for hver kvarter, når det er oplevelsen af fysisk sex og nydelsen af synet af en ung smuk kvinde jeg primært kommer for. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gry 298 Skrevet 30. August, 2023 SiaUngQ skrev, for 6 timer siden: Det gør mig trist, at du har haft den oplevelse. Jeg kan ikke rigtig læse om du ønsker svar eller råd på noget eller blot ønsker at dele din oplevelse? Uanset hvad, så er min indbakke åben og telefonen ligeså hvis du har brug for at snakke med en anden pige - evt om overfaldet der stadig sidder i dig som et ubearbejdet traume Tænker jeg gerne vil høre hvad i andre vil gøre i en ligende situation 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gry 298 Skrevet 30. August, 2023 Rejsenetværk skrev, for 6 timer siden: Han har i den situation på ingen måde krav på at få pengene tilbage! Det er individuelt om du kan opnå rejsning eller ikke, og det er på ingen måde noget som piger kan give forhånds garanti for vil lykkes. Og Pigen kan ikke gøres ansvarlig for om det lykkes. Kemi er også en subjektiv størrelse, som går begge veje og som lige så godt kan pege indad på os selv som kunden! Jeg selv har problemet, og jeg plejer at bede om en hård omgang oliesvensk når alt andet glipper. Og så plejer jeg at komme til sidst Har du overvejet at tage vagter på en klinik med offentlig adresse og teledame? Ganske vist med de omkostninger det indebærer, men så er det også med en tryghed som du ikke helt har på tilsvarende vis solo som Privat Diskret. Venlig hilsen Rejsenetværk Jeg Arb slet ikke så meget så det vil kun svare sig og Arb på klinik Jeg nyder og have 1-2 kunder på en uge, om måneden overstiger jeg ikke 7. al min indtjening på en måned vil være væk på 3 dage med telefonpige, vagt osv der er på en klinik. men kunne da være sjovt hvis en klinik vil tilbyde mig noget kun 4-6 timer 1 gang i måneden, men så vil jeg skulle ligge omkring 1500 kr i husleje og 1000 kr til en telefonpige. så er min indtjening væk 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gry 298 Skrevet 30. August, 2023 SweetKisses skrev, for 6 timer siden: Først, hvor er jeg ked af at høre, at du har været udsat for sådan en ubehagelig oplevelse, og hatten af for, at du er fortsat Jeg har aldrig selv oplevet, at kunden ville have pengene retur, så jeg ved slet ikke hvordan jeg ville reagere i en sådan situation. Jeg havde nok også betalt ham tilbage, og fået ham ud af døren hurtigst muligt. Men jeg synes alligevel ikke det er fair. Et (måske) fair kompromis ville nok være at "slå halv skade", og med fast (ikke streng, men gøre det tydeligt, at du mener det der bliver sagt) stemme sige at, du kan give ham halvdelen tilbage. I mine øjne er det helt fair, at man ikke oplever kemi som håbet - men jeg forstår absolut godt at du gjorde som du gjorde. Sender dig lige en krammer og håber du har fået hjælp til at snakke din tidligere oplevelse igennem. Jeg forslog han kunne få halvdelen tilbage, men det var han på inden måde tilfreds med. derfor tog jeg den sikre vej og betalte det hele tilbage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gry 298 Skrevet 30. August, 2023 EnsomSjæl skrev, for 6 timer siden: Jeg forstår ikke, at du har valgt at fortsætte som Glædespige, når din grimme oplevelse stadig sidder dybt i dig ? Du kan blive retraumetiseret og udvikle svær ptsd, og den oplevelse du lige nævner, vil trigge din tidligere oplevelse . Pas på dig selv kære Gry Jeg har taget valget pga jeg trods alt husker alle de dejlige oplevelser jeg har haft, og jeg ønsker ikke at gøre alle mænd til nogle uhyrer overfor glædrspiger. selvføldig kommer jeg i tanke om situatinen om mit overgreb, når en mand vil have sine penge retur. Jeg overvejer om det er diskutionen værd.. men bange bliver jeg ikke. faktisk har jeg fået styrke af og sidde i en retsag med oprejst pande og tale åbent om mit side erhverv, jeg nægter og skamme mig og bøje hovedet. og vil ikke betvivle et sekund og melde en igen for vold, hvis han lagde hånd på mig. fik ros fra dommeren, om at jeg jeg stod frem trods mit erhverv. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gry 298 Skrevet 30. August, 2023 SweetKisses skrev, for 6 timer siden: At hun søger en journalist der ville være interesseret i en atypisk luder (jeg husker ikke om det var hende selv eller en anden..), eller at hun har haft en ubehagelig oplevelse, ovenpå en anden ubehagelig oplevelse, der er blevet genopfriske igennem en retssag - mener jeg ikke er tegn på om hun trives i branchen eller ej.. Dejligt for dig, at du ikke har haft en ubehagelig gæst på besøg, det har jeg heller ikke selv; men at underkende at de findes, det synes jeg egentlig ikke hører til, i det her opslag, hvor hun beder om råd og tanker omkring situationen.. Ja, det kræver hår på brystet, og ofte større nosser end vores kunder (Sorry venner ), at vælge et arbejde som dette, hvad end det er fuldtid- eller deltids - men det ved du jo faktisk ikke ud fra to opslag om hun besidder? Jeg læser godt bekymringen i din besked, men hvis man starter med "ikke for at være en bitch", så skal man måske allerede der, overveje hvordan man formulerer et svar, til en person der er ramt på det følelsesmæssigeplan Fordi jeg har haft nogle få kunder gennen årerne der ikke har kunnet opføre sig ordentligt, det kan jeg virkelig ikke se at det gør mig uegnet som glædespige. vil ikke sige at overfaldet sidde dybt i mig, er ikke trumaseret eller ligende, men slet ikke og være påvirket af det vil i min verden også være underligt. jeg er typen der vælger og se på de gode oplevelser og derfra komme videre men beklager meget, hvis jeg betræder din personlige grænse ved og dele eb oplevelse herinde. måske du skulle springe let og elegant over mine opslag for fremtiden 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg