SweettieDK 1084 Skrevet 30. August, 2023 Rejsenetværk skrev, 1 time siden: Men det ville være god service, hvis der er piger der ville se sig villige til lægge ud med 30 minutter. Som der så også betales for uanset. Og så kunne man gøre 2 kuverter klar, hver med betaling for 15 minutter yderligere. Det er pænt mange penge for hver gang du bestiller 45 minutter eller 60 minutter, for at være på den sikre side. Og du så enten fuldender eller opgiver efter 20 - 25 minutter. Føler ærligt det er en afsporing af tråden. Men når du nu har bragt det på bane så… Er glad for du støtter op om man betaler for det der er booket. Punktum. Dit andet forslag kan jeg godt se ville være en fordel for Jer mænd, men en umulig måde for os at køre forretning på. Eneste måde det kan fungere på ville være at have et venteværelse hvor næste kunde så pænt må sidde til kunden forinden er færdig. Ingen ville kunne booke til konkrete klokkeslæt. Uden vi ville skule afsætte en masse mulig spildtid. Ville du selv gå på job hvis chefen sagde du skal møde på job fra 8.00 - 16.00 men du får kun løn for de timer vi reelt har brug for dig. Har intet med velvilje at gøre eller manglende forståelse for at I nogen gange kommer hurtigt andre gange tager længere tid. Men hvis vi dobbeltbooker eller er forsinket, er vi også under kritik med det samme. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dickmand 80 Skrevet 30. August, 2023 Frodige Ida skrev, for 6 timer siden: Nu ikke for at være en bitch men jeg undre mig over dine opslag. Den med at søge en journalist til en atypisk luder og nu denne her. Jeg tænker du virkelig bør overveje om branchen er for dig. Jeg kan ikke læse ud fra dit skriv i dine tråde at du virker afklaret og at dine grænser bliver overskredet. Det dur jo ikke . Det er ikke sundt for dig. Jeg har i alle mine aktive år ikke haft en eneste gæst der har været ubehagelig. Det vil jeg ganske enkelt aldrig finde mig i. knus Hej Ida Du skriver, efter eget udsagn, at du ikke er en bitch, jo det er netop, det du er i dit indlæg. Gry har ikke brug for der sidder en og fortæller: jeg er aldrig blevet overfaldet, eller har mødt ubehagelige gæster....? Nå da kan jeg sige...? har du så få gæster? Gry har brug for vi lytter og at vi forstår hende, at man sidder og har en direkte usympatisk holdning til hendes oplevelse er særdels grimt. Gry bliv ved med at fortælle om din ubehagelige oplevelse til alle du kender, både denne og den anden. Det hjælper i længden på psyken. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9604 Skrevet 30. August, 2023 SweettieDK skrev, for 2 minutter siden: Dit andet forslag kan jeg godt se ville være en fordel for Jer mænd, men en umulig måde for os at køre forretning på. Eneste måde det kan fungere på ville være at have et venteværelse hvor næste kunde så pænt må sidde til kunden forinden er færdig. Ingen ville kunne booke til konkrete klokkeslæt. Uden vi ville skule afsætte en masse mulig spildtid. Ville du selv gå på job hvis chefen sagde du skal møde på job fra 8.00 - 16.00 men du får kun løn for de timer vi reelt har brug for dig. Har intet med velvilje at gøre eller manglende forståelse for at I nogen gange kommer hurtigt andre gange tager længere tid. Men hvis vi dobbeltbooker eller er forsinket, er vi også under kritik med det samme. God pointe! Det er et sagligt argument som jeg ærlig talt ikke havde tænkt på. Jeg har blot savnet en mulighed for at kunne forlænge tiden, mod at betale for forlænget spilletid ved behov. Uden at være nødt til at købe tid på forhånd som man måske ikke får behov for. Men det er klart at det ikke skal kunne lade sig gøre, hvis der er en booking til umiddelbart efter den tid man selv har valgt at booke. Men hvis det kan lade sig gøre, vil det være en god mulighed at få. Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2278 Skrevet 30. August, 2023 gry skrev, for 20 minutter siden: Fordi jeg har haft nogle få kunder gennen årerne der ikke har kunnet opføre sig ordentligt, det kan jeg virkelig ikke se at det gør mig uegnet som glædespige. vil ikke sige at overfaldet sidde dybt i mig, er ikke trumaseret eller ligende, men slet ikke og være påvirket af det vil i min verden også være underligt. jeg er typen der vælger og se på de gode oplevelser og derfra komme videre men beklager meget, hvis jeg betræder din personlige grænse ved og dele eb oplevelse herinde. måske du skulle springe let og elegant over mine opslag for fremtiden Den besked var absolut ikke til dig - men til Fordige Idas svar til dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 792 Skrevet 30. August, 2023 Kære Gry selvfølgelig skulle han ikke have en krone tilbage. men kan fuldt ud forstå dig i den situation. Man skal vælge sine kampe med omhu. og vil bare sige at du ikke er den eneste der har ubehagelige kunder. det sker desværre hver dag. så det har intet med dig at gøre. dem der er udenfor det skriver nok ikke om det her inde. Bedste tanker her fra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 935 Skrevet 30. August, 2023 gry skrev, for 36 minutter siden: Tænker jeg gerne vil høre hvad i andre vil gøre i en ligende situation Det er enormt svært at svare på. Jeg tænker, at du gjorde det rigtige idet du følte dig truet. Jeg har en enkel gang oplevet en ‘truet’ med en dårlig anmeldelse. Men jeg nægtede at tilbagebetale og sagde at han var velkommen til at anmelde mig. Jeg dokumenterede situationen (han mente der var blod på kondomet, hvilket der ikke var) så jeg tog billede af kondomet og var klar til at give mit besyv af oplevelsen. Anmeldelsen kom dog aldrig…. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lejogbrug 335 Skrevet 30. August, 2023 Dickmand skrev, for 33 minutter siden: Gry har ikke brug for der sidder en og fortæller: jeg er aldrig blevet overfaldet, eller har mødt ubehagelige gæster....? Gry har brug for vi lytter og at vi forstår hende, at man sidder og har en direkte usympatisk holdning til hendes oplevelse er særdels grimt. Fantastisk at du kan fortælle hvad et andet menneske har brug for, medmindre at du har talt med ts efter hendes oplevelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martijes 291 Skrevet 30. August, 2023 gry skrev, 1 time siden: fik ros fra dommeren, om at jeg jeg stod frem trods mit erhverv JAMEN HOLD KÆFT HVOR ER DU DA OGSÅ BARE SKIDE SEJ!!!! Tænker du skal gribe Sia’s hånd, hvis ikke for råd og erfaringer måske om screening osv, så bare en kollegial søsters skuldre, ører og kram…. Pas på dig selv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2565 Skrevet 30. August, 2023 Dårlig stil af stodderen, for det er da det han er. Har været i samme situation som ham flere gange men har aldrig overvejet jeg skulle have penge tilbage. Det er også sket jeg ikke har kunne få udløsning ved handjob hos nogle thaipiger, men jeg har betalt alligevel for jobbet har hun jo gjort. Ofte betaler jeg ikke for hj på forhånd for jeg ved jo ikke om jeg bliver tændt. Én gang har jeg oplevet pigen selv gav mig 300 kr tilbage for noget ekstra jeg ikke fik, det er til gengæld god stil. Alt efter situationen kan jeg dog godt forstå du valgte at give pengene tilbage. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Only_by_Night 241 Skrevet 30. August, 2023 Frodige Ida skrev, for 10 timer siden: Jeg har i alle mine aktive år ikke haft en eneste gæst der har været ubehagelig. Det vil jeg ganske enkelt aldrig finde mig i. Kunne ikke lade være med at bide mærke i denne kommentar - det har da ikke noget som helst at gøre med, om man vil finde sig i det. Det virker lidt nedværdigende, som om folk der har ubehagelige oplevelser jo bare kunne lade være med at finde sig i det. Det er rigtig dejligt, at du ikke har oplevet ubehagelige gæster, men der er ingen grund til at hentyde, at OP kunne undgå det hvis bare hun ikke gad finde sig i det - som om det er hendes eget valg at det sker. Hun nævner jo, at hun tidligere blev overfaldet. Det er du heldigvis ikke, men hvis en mand vælger at gøre den slags, så tror jeg han er pænt ligeglad med, om du vil finde dig i det eller ej. Selv hvis OP ikke havde haft en oplevelse med fysisk indgreb, så er det da også forståeligt, at man kan blive lidt bange hvis en mand på den dobbelte kampvægt står og bliver sur og kræver sine penge tilbage. Det er jo en fremmede person, man har ingen idé om, hvad han gør hvis man siger nej. Og det er jo allerede ubehageligt, selv hvis man ikke vil finde sig i det. 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 31. August, 2023 Dickmand skrev, for 12 timer siden: Hej Ida Du skriver, efter eget udsagn, at du ikke er en bitch, jo det er netop, det du er i dit indlæg. Gry har ikke brug for der sidder en og fortæller: jeg er aldrig blevet overfaldet, eller har mødt ubehagelige gæster....? Nå da kan jeg sige...? har du så få gæster? Gry har brug for vi lytter og at vi forstår hende, at man sidder og har en direkte usympatisk holdning til hendes oplevelse er særdels grimt. Gry bliv ved med at fortælle om din ubehagelige oplevelse til alle du kender, både denne og den anden. Det hjælper i længden på psyken. Du kan tænke /syntes hvad du vil. Det står dig helt frit for. Jeg står fast ved min holdning til emnet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prøver-igen 251 Skrevet 31. August, 2023 Det er helt sikkert et nummer fjolset har lavet før. Bestiller tid, kysser og får startet op, for derefter at "fortryde" og kræve penge retur. Efter det kan han køre hjem og lege med pikken og få noget ud af det på den måde. Han kan så kun lave det nummer 1 gang hvert sted, men mulighederne er jo mange. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1084 Skrevet 31. August, 2023 Prøver-igen skrev, for 6 timer siden: Han kan så kun lave det nummer 1 gang hvert sted, men mulighederne er jo mange. Så mange muligheder er der så heller ikke eftersom langt de fleste af os, ikke giver penge retur. Det er blot super ærgerligt det var Gry (med forhistorien) det skulle gå ud over. Men forstår din pointe og det kan logisk være lykkedes andre steder hvor pigerne ikke har berettet om det herinde. Går den så går den og det lykkedes så desværre den dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 31. August, 2023 Prøver-igen skrev, for 7 timer siden: Det er helt sikkert et nummer fjolset har lavet før. Bestiller tid, kysser og får startet op, for derefter at "fortryde" og kræve penge retur. Efter det kan han køre hjem og lege med pikken og få noget ud af det på den måde. Han kan så kun lave det nummer 1 gang hvert sted, men mulighederne er jo mange. sludder og vrøvl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Francois 1264 Skrevet 1. September, 2023 (edited) Jeg er også af den indstilling at hvis man annullerer aftalen efter betaling er faldet, men før man går i gang med udveksling af kropsvæsker etc, så bør pengene tilbagebetales. Hvis man ER gået i gang, som jeg kan forstå på @grys fortælling, så er det en helt anden snak. Jeg har kun en eneste gang forlangt at få pengene tilbage, efter jeg havde været i bad, og var nøgen i rummet med GP'en. Men betalte dog 100 kr. for de 5-10 minutter hvor jeg tog bad, hvilket jeg syntes var fair. Dette var uden på nogen måde at være truende, trods en aggressiv udstråling fra GP'en, da hun forstod at hun mistede indtægt fra denne kunde. Og det var helt tilbage i 2014. @gry, for det første, så synes jeg du er enorm sej, ved at have vidnet mod din overfaldsmand. Med hensyn til din oplevelse omkring tilbagebetaling, så vil jeg sige at i mine øjne skulle han intet have haft tilbage, da I som sådan var gået igang (HJ, BJ osv). At han ikke kan få den stiv i dette tilfælde berettigede ham ikke til at få sine penge tilbage. Det var ikke et kemi-problem, det var udelukkende et ham-problem. Jeg forstår dog godt at dit valg, pga. din tidligere beskrevet oplevelse, og synes du gjorde det helt rigtige for dig i den situation. Du lyttede nemlig til din mavefornemmelse i selve situationen, og det er altid godt og sundt. Du er så måske kommet lidt i tvivl bagefter, om det var det rigtige at gøre siden du har spurgt her på forummet. Det kan ingen af os faktisk svare på, fordi vi ikke var tilstede i selve situationen. MEN igen, det var det rigtige FOR DIG i netop DEN situation!! Det må du ikke tvivle over. Du skal stole på dig selv og dine beslutninger, og det tror jeg også du kan - Du har jo vist hvor stærk du egentlig er mentalt, ved at vidne i overfaldssagen. Med stort kram og bedste ønsker, /Francois Redigeret 1. September, 2023 af Francois 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prøver-igen 251 Skrevet 1. September, 2023 (edited) EnsomSjæl skrev, for 16 timer siden: sludder og vrøvl Det er måske dig der står bag, siden du barnligt skriver "sludder og vrøvl" Min vurdering kan være lige så god som andres Redigeret 1. September, 2023 af Prøver-igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. September, 2023 Prøver-igen skrev, for 1 time siden: Det er måske dig der står bag, siden du barnligt skriver "sludder og vrøvl" Min vurdering kan være lige så god som andres Om det er mig, som står bag ? Jeg har lige repoteret din beskyldning, som dækker over usædvanlig fræk kommentar samt personligt angreb . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Keeper Skrevet 1. September, 2023 Vi stopper alt internt fnidder. Takker Keeper Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 1. September, 2023 Jeg mener at man bør overveje sådan et opslag som dette. Nu da trådstarteren har givet til kende at der tilbagebetales fordi gæsten ikke fandt at der var kemi til at forsætte. Hvad så med næste gang for med et opslag som dette kan det sagtens få idioterne ud af starthullerne. Der kan de få dyppet dilleren gratis. At de fleste herinde har følt at jeg var for hård ved Gry må være på jeres egen kappe. I min verden er en spade en spade. Opslaget er fint men have hun undladt at udpensle det tror jeg det havde haft en bedre effekt. God aften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martijes 291 Skrevet 2. September, 2023 Frodige Ida skrev, for 12 timer siden: Jeg mener at man bør overveje sådan et opslag som dette. Nu da trådstarteren har givet til kende at der tilbagebetales fordi gæsten ikke fandt at der var kemi til at forsætte Arg, jeg er sgu også nødt til at sige, at jeg synes, dine kommentarer (vedblivende) er maplacerede, uempatiske, uvedkommende og taget ud af kontekst. Hun giver jo ikke penge tilbage (virker det til) bare sådan hver anden gang, fordi en kunde siger, der pludselig ikke er kemi. Så den der med at "ts har givet til kende at der tilbagebetales....", er sgu søgt. Tænker din pointe er, i din af flere tolket ret grove retorik (kalde en spade for en spade er helt fint, men derfor kan man godt starte spade-sætningen med en lille empatisk indledning), at hun gør sig selv (og måske andre gp´ere) en bjørnetjeneste, da der nu sidder 40 mandlige sexkunder og læser denne tråd, og derefter bevidst opsøger hende for at afprøve det, bruge tricket/knebet/strategien. Måske havde ingen mænd tænkt så langt, før du skrev det så åbent og gentaget. Måske havde det været en rigtig tjeneste at gøre ts, hvis du havde sendt hende en privat besked om netop dette. Det kan faktisk være lidt svært at tyde, hvad du vil med dine nu 4-5-6 svar, alle pakket ind i "grov retorik forklædt som råd". At hun skal lade være at lave lignende opslag fremover? At hun bare skal agere som dig med denne hårde, no-nonsens attitude? At hun aldrig igen skal tilbagebetale noget som helst? Tænker en del, der læser med herinde, måske undviger dig fremover med den hårdhed i retorik. At Gry ikke specifikt spørger om noget eller åbner for en debat, betyder næppe, at hun "skal have at vide, at hun bare skal lade være at finde sig i det". (Jeg har i alle mine aktive år ikke haft en eneste gæst der har været ubehagelig. Det vil jeg ganske enkelt aldrig finde mig i.) Frodige Ida skrev, for 12 timer siden: have hun undladt at udpensle det tror jeg det havde haft en bedre effekt Hvad har hun udpenslet? Havde: jeg havde en kunde, han betalte, vi begyndte og pludselig stoppede han og sagde, der ikke var kemi og han ikke var blevet stiv, så han sagde tydeligt og (måske lidt agressivt), at han ville have alle pengene tilbage (manden var x antal cm og vejede x antal kg). KUNNE det tænkes, at en del normale mandlige sexkunder også læser dette og får en lille reminder om, hvordan ens besked, første kontakt, retorik og fremtoning hos pigen fx ved "mgl kemi", ikke kunne komme/blive stiv osv KAN virke for pigen og det måske har en positiv effekt fremover? KUNNE det tænkes, at et opslag også gavner nogle Gp´er, fx nye eller blot naive, søde, åbne, uerfarne, tidligere udsat for trusler i at finde andre/bedre måder at screene på, søge grupper med råd/info om kunder hos andre Gp´ere osv? Frodige Ida skrev, for 12 timer siden: de fleste herinde har følt at jeg var for hård ved Gry må være på jeres egen kappe Korrekt ligesom du kan tage så mange modsvar imod din retorik tik dig, men det virker jo til, du er fløjtende kold bagi, hvilket måske for en del kunder vila fholde sig fra at besøge dig. Frodige Ida skrev, for 12 timer siden: Jeg mener at man bør overveje sådan et opslag som dette Jeg mener, at man bør overveje sådan et svar som dette Citat Jeg har haft et besøg hvor kunden efter 10 min pludselig ikke fornemmer der er kemi. til at starte med kyssede vi intenst og der var ikke grænser for hvor fræk jeg var, jeg begyndte og kæle for mig hamdjob og blowjob, men kunne ikke lige få ham stiv kunden mente at det plus manglende kemi var grundlag for at han skulle have sine 1000 kr tilbage, som han havde betalt en 1/2 time for. jeg gad ikke at situatinen udviklede sig så valgte og betale ham. Jeg kan godt mærke at mit tidligere overfald sidder i mig og mok derfor valgte og betale ham tilbage, men jeg magter ikke endnu et optrin hvor en kunde truer mig osv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. September, 2023 Frodige Ida skrev, for 12 timer siden: Jeg mener at man bør overveje sådan et opslag som dette. Nu da trådstarteren har givet til kende at der tilbagebetales fordi gæsten ikke fandt at der var kemi til at forsætte. Hvad så med næste gang for med et opslag som dette kan det sagtens få idioterne ud af starthullerne. Der kan de få dyppet dilleren gratis. At de fleste herinde har følt at jeg var for hård ved Gry må være på jeres egen kappe. I min verden er en spade en spade. Opslaget er fint men have hun undladt at udpensle det tror jeg det havde haft en bedre effekt. God aften Forstår ikke du bliver ved, hvor vil du hen med det du skriver ? Du virker ret usympatisk, at du bliver ved med at nedgøre Gry, godt pakket ind, men man forstår dit budskab . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg