Hop til indhold
Fun7878

Den vildeste oplevelse (Nati)

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/375438 (Nati)

Hej folkens!

Hvis i søger den dejligste oplevelse med en yderst flot, sexet, lækker kvinde så er det helt bestemt Nati i skal prøve. Hun er det dejligste menneske, tager sig tid til en god snak, er super forstående, en rigtig god lytter. :)  Og når man for hende til at føle sig godt tilpas, kan man forvente en virkelig perfekt oplevelse, hun har i hvert tilfælde ramt mig som fantastisk menneske, hun er meget speciel på den positivste måde, hun har sat sig rigtig dybt i mit hjerte. <3

Og så har hun styr på alt hvad hun tilbyder indenfor det sexuelle univers. Jeg har besøgt hende to gange på 3 dage her nu i Haderslev, første besøg var fantastisk, Hun sutter fantastisk og man er heller ikke i tvivl om hun kan lide at blive slikket :) Efter vi begge er bleven godt våde og liderlige går vi til makronerne, hun starter med at spørge hvilke stillinger jeg godt kan lide, jeg er allerede så tændt at jeg svarer hende at jeg kan lide al mulige men at hun jo kunne starte med at sætte sig ovenpå og nyde det, hvilket hun straks gør og kigger mig dybt ind i mine øjne med hendes smukkeste frække øjne som ruller rundt imens hendes læber også bevæger sig frem og tilbage imens hun giver støn fra sig af nydelse. Jeg mærker hurtigt at hun kan lide mit selskab og efter hun har siddet ovenpå vil hun gerne prøve en ny stilling hvor vi så går over i doggystyle hvor jeg starter med at kysse hende på ballerne og så derefter mellem ballerne hvilket tænder hende meget. Jeg trænger hurtigt ind i hendes dejlige saftige univers og hun giver hurtigt støn og små ord fra sig som “Yes” og kører frem og tilbage med hendes dejlige røv. Jeg mærker virkelig meget at hun er tændt, og at hun elsker at blive taget af mig.Til sidst tager hun gummien af den stadig vildt stive frækkert og giver mig den mest fantastiske handjob imens jeg ælter hendes naturelle yderst lækre bryster. 
Hun hiver og river i den, kigger op på mig og smiler og be’r med hendes hungrende øjne om at jeg skal komme. Efter kort tid eksploderer jeg og hun bliver ved med at give den gas med hånden indtil jeg er helt tømt og udmattet og smiler så og siger til mig at hun nød det. Vi smalltalker lidt til sidst stadig uden tøj på og jeg kunne ligge og kigge på dette skønne menneske hele dagen lang da jeg synes hun er fantastisk både af sind og udseende :) 

Ved mit anden besøg, tog jeg tetén og sagde til hende at jeg gerne ville prøve at hun måske også kunne komme, og jeg skal love for at hun nød at blive slikket, den fik gas i lang først i 69’er stilling men efter et stykke tid måtte hun overgive sig til at lægge dig på ryggen og lade mig slikke videre imens jeg kunne se hende i hendes ansigt som er det smukkeste! Hun nyder min tunge og glemte alt om tiden, men hun nød det nok så meget at da jeg var færdig med at slikke hende og tiden egentlig var gået, siger hun til mig jeg bare skal lægge mig på ryggen og nyde det nu. Så begynder hun at hive og massere min pik og giver den fuld gas og pirrer mig så meget at jeg kommer helt op at køre hvor jeg aldrig er nået op før. Virkelig en fantastisk enestående oplevelse. Kan stadig se hendes smukke ansigt foran mig imens hun enten rider eller sutter den og hendes ansigt fortæller at hun nyder det. 
Så endelig besøg Nati, hun er det smukkeste, lækreste, skønneste jeg har mødt nogensinde! :) <3

https://annoncelight.dk/showad/375438<3<3<3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun tager til Horsens i aften. Så hun nærmer sig jo Århus Jeg har forelsket mig i hendes væremode og hendes stemme, hendes udseende, øjnene, munden, smilet. 
Hvis hun var klar til at skrotte det her job, ville jeg gerne vinde hendes hjerte. Hun har bare lige det jeg søger! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nati er helt sikkert sød og måske en lidt genert person men indlevelse var ikke lige det jeg oplevede tror helt sikkert hun er den rette hvis kemien er der så pøj pøj i det mindste var billederne dengang retvisende så er der lidt mere til jer andre :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...