Signor Cuoco 1876 Skrevet 30. August, 2023 Det begyndte så godt. Men hun brændte mig af trods god kommunikation, erfaring og en sober tone i alle sms. Pludselig var der stilhed på linjen. Aftale tydeligvis annulleret af ukendt årsag. Før ville jeg have tjekket min mobil hvert andet minut i håb om at høre nyt. Men ikke nu. i stedet kørte jeg til vinhandleren og købte seks virkelig gode flasker - Bourgogne. Til samme pris som det aflyste knald. Kendt pige. Kendt vin. Der er en ny dag i morgen. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hagbarth 201 Skrevet 30. August, 2023 Værdiløst indlæg uden link. 3 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 898 Skrevet 30. August, 2023 Signor Cuoco skrev, for 6 minutter siden: i stedet kørte jeg til vinhandleren og købte seks virkelig gode flasker - Bourgogne. Så er der jo alligevel lagt op til en god aften lyder det til 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17565 Skrevet 30. August, 2023 Signor Cuoco skrev, for 5 minutter siden: Det begyndte så godt. Men hun brændte mig af trods god kommunikation, erfaring og en sober tone i alle sms. Pludselig var der stilhed på linjen. Aftale tydeligvis annulleret af ukendt årsag. Før ville jeg have tjekket min mobil hvert andet minut i håb om at høre nyt. Men ikke nu. i stedet kørte jeg til vinhandleren og købte seks virkelig gode flasker - Bourgogne. Til samme pris som det aflyste knald. Kendt pige. Kendt vin. Der er en ny dag i morgen. En italiener som drikker ikke mindre end 6 flasker bourgogne? Er det ikke et landsforræderi af slagsens? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17565 Skrevet 30. August, 2023 hagbarth skrev, for 1 minut siden: Værdiløst indlæg uden link. Ja, link til vinhandleren please. 3 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allan37 446 Skrevet 30. August, 2023 Signor Cuoco skrev, for 9 minutter siden: i stedet kørte jeg til vinhandleren og købte seks virkelig gode flasker - Bourgogne. Til samme pris som det aflyste knald. God ide :-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hank123 6 Skrevet 30. August, 2023 Signor Cuoco skrev, for 25 minutter siden: Det begyndte så godt. Men hun brændte mig af trods god kommunikation, erfaring og en sober tone i alle sms. Pludselig var der stilhed på linjen. Aftale tydeligvis annulleret af ukendt årsag. Før ville jeg have tjekket min mobil hvert andet minut i håb om at høre nyt. Men ikke nu. i stedet kørte jeg til vinhandleren og købte seks virkelig gode flasker - Bourgogne. Til samme pris som det aflyste knald. Kendt pige. Kendt vin. Der er en ny dag i morgen. Vi må have noget kontekst på - for det har da enten været en meget dyr dame - eller en særdeles interessant vinhandler. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1876 Skrevet 30. August, 2023 Hank123 skrev, for 9 minutter siden: Vi må have noget kontekst på - for det har da enten været en meget dyr dame - eller en særdeles interessant vinhandler. 300 kr. pr. flaske. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17565 Skrevet 30. August, 2023 Signor Cuoco skrev, for 10 minutter siden: 300 kr. pr. flaske. Jeg som troede du var mere for kvalitet end kvantitet Une femme De Première Classe - 1800 kr. En flaske Bourgogne Grand Cru - 1800 kr. At købe seks flasker Bourgogne for 1800 kr er som at knalde seks stakkels rumæner for det samme. Hai davvero bisogno di rimetterti in forma, Signore! 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 625 Skrevet 30. August, 2023 Signor Cuoco skrev, for 32 minutter siden: 300 kr. pr. flaske. Hvem er pigen ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1876 Skrevet 30. August, 2023 Bananas skrev, for 8 minutter siden: Jeg som troede du var mere for kvalitet end kvantitet Une femme De Première Classe - 1800 kr. En flaske Bourgogne Grand Cru - 1800 kr. At købe seks flasker Bourgogne for 1800 kr er som at knalde seks stakkels rumæner for det samme. Hai davvero bisogno di rimetterti in forma, Signore! Men jeg kender alligevel steder, hvor 300 kr pr flaske rækker til at sikre sig god Bourgogne-smag. Bl.a i Systembolaget, Savigny-les-Beaune 1. cru. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hibiscus 20 Skrevet 30. August, 2023 Bananas skrev, 1 time siden: En italiener som drikker ikke mindre end 6 flasker bourgogne? Er det ikke et landsforræderi af slagsens? Piemontesisk Pinot Noir, mere end kissing cousins, for at undgå "indavl", må man kigge ud af .......... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1876 Skrevet 30. August, 2023 Servciesboy skrev, for 8 minutter siden: Hvem er pigen ??? Det er sket 2-3 gange for mig. Men derfor kan man godt være en gentleman og undlade at fortælle hvem. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17565 Skrevet 30. August, 2023 Signor Cuoco skrev, for 24 minutter siden: Men jeg kender alligevel steder, hvor 300 kr pr flaske rækker til at sikre sig god Bourgogne-smag. Bl.a i Systembolaget, Savigny-les-Beaune 1. cru. Ja Systembolaget er langt bedre end alle danske vinhandlere sammen. Til den linksultne: https://www.systembolaget.se/produkt/vin/savigny-les-beaune-les-lavieres-259401/ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DetStærkeKøn Skrevet 31. August, 2023 Signor Cuoco skrev, for 4 timer siden: Før ville jeg Den største sejr man kan få, det er at kunne besejre sig selv. - Asger Aamund. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 789 Skrevet 31. August, 2023 (edited) Det kan være hun var træt af slatten spaghetti og hellere vil have lidt udbrændt dansk bacon Redigeret 31. August, 2023 af Larschristian 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DetStærkeKøn Skrevet 31. August, 2023 Larschristian skrev, 1 time siden: være DU Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 789 Skrevet 31. August, 2023 DetStærkeKøn skrev, for 7 minutter siden: DU Skal nok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2203 Skrevet 31. August, 2023 Signor Cuoco skrev, for 9 timer siden: Det begyndte så godt. Men hun brændte mig af trods god kommunikation, erfaring og en sober tone i alle sms. Pludselig var der stilhed på linjen. Aftale tydeligvis annulleret af ukendt årsag. Før ville jeg have tjekket min mobil hvert andet minut i håb om at høre nyt. Men ikke nu. i stedet kørte jeg til vinhandleren og købte seks virkelig gode flasker - Bourgogne. Til samme pris som det aflyste knald. Kendt pige. Kendt vin. Der er en ny dag i morgen. Måske var det for godt... -Og hun blev skræmt af alt den ordentlighed/kommunikation... 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cruise 1075 Skrevet 31. August, 2023 Heldigvis er det kun få gange, hvor jeg har oplevet, at der Signor Cuoco skrev, for 9 timer siden: var der stilhed på linjen Dvs at ens sms'er forblev ubesvaret af ukendt årsag, men jeg genkender situationen og forventningens glæde. Som et plaster på såret eller for at "fejre" de sparede penge, har jeg i stedet slået et smut forbi Harry's Place og nydt en flæskestegssandwich med surt + en ægte Børge m/ krudt og en Cocio Congo bajer hagbarth skrev, for 9 timer siden: Værdiløst indlæg uden link. Ja egentlig enig, så derfor kommer linket her : https://www.harrysplace.dk/ 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg