Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte idag torsdag Gip i Århus. 

Jamen jamen vilket besøg, havde bestilt en time fuld pakke. 

Først blow som bare var noget af det bedste jeg har prøvet, der efter sex i forskelligt stillinger, hun red mig og bød på squirting, til slut anal og avslutning i mund. 

Der efter en god omgang massage hvor hun flere gange ville have en gang til, men jeg var meget i tvivl om jeg kunne efter et par hårde dage i det jyske. 

Hun forsøgte og få gang i lillemannen og det lykkedes også med et nyt blow som var ligeså godt som det første, men jeg kunne desværre ikke levere. 

Vi gik i bad, og minsann om hun ikke ville prøve igen selv om jeg havde sagt at jeg ikke kunne levere mere, hun forsøge med blow igen og jeg fik hende til at sprøjte endnu engang med hendes hjælp. 

Hold da op, sikke en om gang. 

Jeg sagde at jeg helt sikkert ville komme igen og måtte love at være i bedre form næste gang. 

Utrolig sød og pæn pige som jeg gerne besøger igen, hvis jeg tør altså:smile:

Redigeret af Danishman
Vil ha den flyttet til anmeldelse af thai i jylland

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skumslukkeren skrev, 1 time siden:

Hun lyder skøn. Ærgeligt det er ud til en ret trafikeret vej. Er der bagindgang (til klinikken)?

Yes. Tror bare du skal bede om den entrance. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
hyggefis skrev, for 48 minutter siden:

Hej hvor kan man parkere, uden man skal til at installere app på mobil for at betale parkering

Du kan parkere ved hovedindgangen ved den gamle by. Der er billetautomat.

Del dette indlæg

Link til indlæg
stifmeister skrev, den 3.9.2023 at 09:59:

Yes. Tror bare du skal bede om den entrance. 

Yep. På bagsiden er der trappe ned i kælderen. Du skal bare tage den rigtige trappe :P Man bliver lukket ind dernede og går så op i loungen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har lige haft en rigtig dejlig oplevelse hos Gip, hun er bare den bedste. Det er ikke første besøg og slet ikke sidste. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Håbet skrev, for 1 time siden:

Halløj..

Findes der ingen billeder af hende Gip?

Jo rigtig mange, også af Tong og Mint, men de er alle sammen i mit hoved :P

men besøg dem, du bliver ikke skuffet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan man få en beskrivelse af Gip (og evt. de andre Tong og Mint). Syntes det ville være rart at høre alder og figur. Jeg læser "store bryster" men hvordan med mave og røv. Skulle nogle minde om piger med fotos på deres annoncer ville det være fedt at høre. Er ikke i tvivl om super service ! Men udseende (specielt krop) betyder bare noget for mig.  På forhånd mange tak !

Del dette indlæg

Link til indlæg
tim19h skrev, for 6 timer siden:

Hej hvad betaler i for de skønheder 

Når pigerne ikke har priser i deres annonce er det gid stil IKKE at nævne dem her.

skriv til dem, så svare de meget hurtig, men deres priser er standart

Del dette indlæg

Link til indlæg
tim19h skrev, den 13.7.2024 at 10:21:

Hej hvad betaler i for de skønheder 

Jeg gav en tudse sidst.  Fin omgang. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...