hyggefis 8 Skrevet 1. September, 2023 Er der nogen der kan fortælle noget om hende, hun har annonce på annonceligt,(jeg kan ikke ligge links ind Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B70 259 Skrevet 1. September, 2023 https://annoncelight.dk/showad/366843 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Funktionæren Skrevet 1. September, 2023 Jeg er usikker på om det er hende der har hedder Molly, hvis så vil jeg ikke anbefale at besøge, hvis det ikke er Molly beklager jeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hyggefis 8 Skrevet 1. September, 2023 Funktionæren skrev, for 5 timer siden: Jeg er usikker på om det er hende der har hedder Molly, hvis så vil jeg ikke anbefale at besøge, hvis det ikke er Molly beklager jeg Tak for svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KRSC 24 Skrevet 8. September, 2023 Jeg besøgte hende tidligere i år. Hun havde lejet et værelset på MotelX i Sdr. Borup. Hun er egentlig sød og rar og ret fræk, når legen starter. Ikke nogen model men husmoderagtig med lidt piercinger og tatoveringer. Hun var meget forstående, da jeg nævnte, at der sommetider kan være lidt problemer syd for navlen, når jeg besøger nogen første gang. Vi fik smidt tøjet og startede med lidt kys og kram og pilleri på hinanden. Hun vil gerne slikkes. Om hun fik finger, kan jeg ikke lige huske. Efter lidt tid overtog hun tjansen med at slikke og lege med mig. Det var ret frækt med lidt BJ og bagefter gned hun pikken mod skamlæberne. Her gik det så desværre galt. Mens hun gned sig op ad pikken fik hun et par klap bagi; ikke særligt hårdt, men det behagede ikke damen. I annoncen står der, at hun ikke vil domineres. Det havde jeg set, men havde noget helt andet i tankerne ift. dominans. Men de to klap bagi var åbenbart for meget. Desværre gav hun ikke nogen advarsel efter det første, så da andet klap faldt stoppede legen og jeg blev bedt om at gå. En erfaring rigere og 800kr fattigere Håber det kan bruges Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B Skov 26 Skrevet 17. Oktober, 2023 Kan i sige lidt om højde og ca vægt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 17. Oktober, 2023 hun har brændt mig af ...big time Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KRSC 24 Skrevet 18. Oktober, 2023 B Skov skrev, for 22 timer siden: Kan i sige lidt om højde og ca vægt? Hey Jeg vil skyde hendes højde til lige omkring 170 cm og en passende vægt; 65-70 kg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg