EgilBukhaveEdstroem 0 Skrevet 2. September, 2023 Hi forum Jeg har store problemer med min lugt konkret har jeg ofte meget hvad man kalder: nakkeost og føler mig meget flov når jeg møder en GP. (hvis ikke der tilbydes er bad. )Hvad gør i? Er i ligeglade eller eller hvad gør jeg?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest henlan Skrevet 2. September, 2023 (edited) Jeg vasker mig grundigt halvanden time inden jeg besøger gp, bruger en del diskret parfume og er forsigtig med hvad jeg spiser inden. Ingen krydderier, hvidløg og lign. Og så tager jeg selvfølgeligt nyvasket tøj på og børster tænder, barberer mig osv.. Min gp snakkede pudsigt nok om en gæst med nakkeost og bremsespor i sengetøjet, forrige gang. Den slags er bestemt noget, der frastøder hende. Redigeret 2. September, 2023 af henlan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2278 Skrevet 2. September, 2023 Nakkeost, eller smegma, er helt normalt og rester af dødehudceller, sved og talg fra huden.. der kan ofte opstå en ubehagelig, sur lugt, hvis man har meget nakkeost - hvilket også er helt normalt. det er vigtigt at vaske sig regelsmæssigt, men vasker du dig lidt for ofte med en kraftig sæbe, kan det faktisk bevirke at der bliver produceret endnu mere fedt, og dermed nakkeost, i området.. du kan med fordel gå på apoteket og spørge efter produkter der er velegnet til dit problem. Evt starte med udelukkende at bruge intimsæbe og kun vaske dig om morgenen - med mindre du har planer om frække aftaler op af dagen hvis dit problem fortsætter, og er til stor gene i dagligdagen, kan du også overveje en tur til lægen. Nakkeost kan også være tegn på svamp, men ofte vil det være kombineret med kløe og rødme. Har du ikke mulighed for bad hos din GP, kan du med fordel bruge håndvasken, og så ville jeg undgå håndsæben.. jeg er normalt ikke sart - vil langt heller en naturlig duft end smagen af Palmolive… når det så er sagt, forventer jeg at manden lige har nettet sig lidt inden vores aftale, lige som jeg også gør mit for at fremstå ren og pæn - hvis det altså er dét der ønskes og så frabeder jeg mig generelt nakkeost og bremsespor, naturligt kan sagtens være hygiejniske.. 7 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 2. September, 2023 EgilBukhaveEdstroem skrev, for 3 timer siden: Er i ligeglade eller eller hvad gør jeg?? Er det en vittighed? Du skal naturligvis få styr på dine udfordringer inden du besøger piger, evt spring direkte til lægen. Hvis pigen ikke tilbyder bad, så bad hjemmefra og bed om en vaskeklud, når du kommer frem. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 2. September, 2023 SweetKisses skrev, for 2 timer siden: vasker du dig lidt for ofte med en kraftig sæbe Præcis. Jeg vil blot tilføje: Hvis man har brugt for meget sæbe og så holder op, så vil der gå nogle dage, hvor problemet faktisk bliver værre, fordi kroppen har vænnet sig til at producere meget talg. Det er ligesom med folk, der bruger hårshampoo hver dag - de får meget fedtet hår af at droppe det en eller to dage. Men efter et stykke tid vil olieproduktionen blive normal. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2278 Skrevet 2. September, 2023 Bebop skrev, for 1 time siden: Præcis. Jeg vil blot tilføje: Hvis man har brugt for meget sæbe og så holder op, så vil der gå nogle dage, hvor problemet faktisk bliver værre, fordi kroppen har vænnet sig til at producere meget talg. Det er ligesom med folk, der bruger hårshampoo hver dag - de får meget fedtet hår af at droppe det en eller to dage. Men efter et stykke tid vil olieproduktionen blive normal. Tak fordi du supplerer - det er nemlig helt rigtigt! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FuckMachine 9 Skrevet 2. September, 2023 Liv skrev, for 1 time siden: Is it a joke? You must of course get your challenges under control before you visit girls, possibly go straight to the doctor. If the girl doesn't offer a shower, then shower from home and ask for a washcloth when you get there. Yess Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg