Hop til indhold
Bosse1910

Tøs udlånes Silkeborg

Recommended Posts

Bosse1910 skrev, for 8 minutter siden:

Hey hulbrødre er lidt fristet af dette setup, hun ser fræk ud. Er der nogen der har besøgt hende eller har haft kontakt med dem. Synes der er meget fake hvor det er mail man skriver til, men har også haft gode oplevelser med det. Håber i melder ind med info.

https://annoncelight.dk/showad/382175

hun ser fræk ud synd man ikke ser hendes bryster

Del dette indlæg

Link til indlæg

Rigtigt men hvis hun er for real kan jeg sagtens leve med at man ikke kan se hendes ryster. Synes jeg har set en lignende annonce før, derfor ville det være rart med lidt info

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bosse1910 skrev, den 3.9.2023 at 12:27:

Kan se de har holdt GB i Odense og Silkeborg. Nogen der har deltaget der som har info

Er der ikke nogen der har besøgt hende i Silkeborg ,hun ser fræk ud

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bosse1910 skrev, den 3.9.2023 at 10:52:

Hey hulbrødre er lidt fristet af dette setup, hun ser fræk ud. Er der nogen der har besøgt hende eller har haft kontakt med dem. Synes der er meget fake hvor det er mail man skriver til, men har også haft gode oplevelser med det. Håber i melder ind med info.

https://annoncelight.dk/showad/382175

Er der ingen der har været der og kan skrive om det er et besøg værd eller ikke

Del dette indlæg

Link til indlæg

kender hende. Hun er en helt almindelig dansk kvinde, meget sød og nervøs, så det er ikke noget hun gør særlig ofte er mit indtryk. Slut fyrene, ikke store bryster, men ok pæne. Er hun et besøg værd? ja det vil jeg mene hun er, der er jo ikke mange der tilbyder det hun gør. Er tydelig det er noget hendes herre der har givet opgaven. Det er ikke sådan jeg er helt oppe og flyve over det, men absolut stadig helt ok. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...