Hop til indhold
Jernet

Amalie Amour - Perfekt PSE

Recommended Posts

(advarsel: længere indlæg) 

https://www.vojensdream.com/amalie-nyhed

I dag har jeg besøgt Amalie. Jeg havde i lang tid haft set på billederne og tænkt det er da løgn, og så endda en dansk pige :shock:. Efter at have læst her på siden at folk har haft rigtig gode oplevelser med hende måtte jeg bare afsted.

Jeg ringede i god tid, for at booke. En telefondame svarede telefonen på lettere sønderjysk, egentligt et meget hyggeligt sprog, man bliver helt i godt humør af at høre det :D. Booking gik let som ingenting, ligesom at bestille tid ved frisøren. Jeg fik i telefonen oplyst pris for en halv time, og at parkering var muligt lige ved huset, bagved en hæk.

Godt spændt ankommer jeg til huset, der er et helt almindeligt parcelhus i nærheden af et industrikvarter. Let parkering, som oplyst i telefonen. Jeg ringer på, og en sød ældre dame åbner. 

"Hej, du må være xxxxx." 

"Ja det er jeg. "

Jeg blev budt ind, og venligst bedt om at gå ud og vaske hænder som det første. Det kan jeg godt lide, hygiejnen er i orden. Dernæst blev jeg vist ind i hygge rummet, og det er da nok det største og pæneste sted jeg nogensinde har besøgt glædespiger. Billeder kan ses på hjemmesiden. 

Kort efter kommer Amalie ind... Og hold da kæft en kvinde. :shock::razz:

Høj, meget slank, smuk, langt hår som på billederne og nogle gigantiske bryster. 

Jeg blev helt pah, og da hun gik hen i mod mig, vidste jeg ikke om jeg skulle give hende hånden eller hvad.... 

Det nåede jeg så heldigvis ikke tænke mere over, da hun med det samme gav mig et kram og præsenterede sig med "Amalie". 

Vi fik hurtigt afregnet en halv time som jeg havde aftalt da jeg bookede. Hun gik ud med pengene mens jeg klædte mig af, så jeg kun stod i boxershorts, og Amalie var hurtigt tilbage. 

Amalie skriver ikke i sin profil hverken om gfe eller kys på munden, hun tilbød det heller ikke da vi afregnede, og som den gentleman jeg er, respektere jeg det og spørger heller ikke...... Men bortset fra kys på munden blev jeg næsten kysset alle andre steder :wub:. I ansigtet, på halsen, brystet, mine ædle dele, lår.. Dejligt pirrende og med frække blikke fra hendes smukke øjne. Sådan stod vi lidt på gulvet, og jeg kyssede også hendes krop og mine hænder gik på opdagelse på hendes store faste bryster, lange ben, lange arme og skønne lille runde røv. 

Mine boxershorts var røget af, og hendes sparsomme påklædning var også væk med det samme, og da vi gik nøgne hen mod sengen måtte jeg bare slikke hende. 

Jeg har længe haft en fantasi om at slikke en høj, langbenet kvinde mens jeg sidder på gulvet og hun står op. 

Jeg spurgte om vi kunne det og ja, selvfølgelig. Hun stillede sig med spredte ben så jeg kunne komme til hendes vidunderlige fisse. Det var helt fantastisk at sidde der og slikke, se op på hendes dejlige krop, røre ved ben og balder :wub:

Så blev det min tur, om på ryggen på sengen og den skønne gik i gang med at kysse, pirre og gøre alt det der skal til for at min i forvejen stive pik blev endnu mere klar. På med gummi og et dejligt blow med smask, små støn og frække stirrede øjne. Jeg måtte tage mig lidt sammen for ikke allerede at blive færdig nu, så jeg sagde jeg ville smage den dejlige fisse igen, og gjorde tegn til hun skulle facesitte mig. Det gjorde hun, og endnu en gang nød jeg synet af hende og hendes støn. 

Derefter satte hun sig på min pik, og red mig, først stille, så vildere og vildere. Hun skiftede mellem at være helt lænet forover, så jeg kunne kysse brysterne, og lænet tilbage så jeg kunne nyde synet og støde dejlig langt op i hende. 

Vi afsluttede stående i doggy, hvor hun lænede sig ind over sengen, med benene godt spredt så jeg kunne tage hende bagfra. Det var et vildt fræk syn, for på væggene hænger der spejle, og jeg kunne se hende fra alle vinkler. Det varede heller ikke længe inden jeg kom..... Helt fantastisk. 

Amalie gav helt igennem PSE, lige det jeg var i humør til i dag, samt en helt forrygende god service. Jeg har så meget lyst til at besøge hende igen til endnu en gang hed og skøn sex. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest henlan

Tak for en god anmeldelse! Min faste dame hos Eventyrpigerne har faktisk anbefalet mig at besøge Amalie, selvom det jo ikke er til hendes fordel, at jeg således render hos stedets andre piger, men det er en længere historie, der bl.a. har noget at gøre med nogle specielle ydelser, som jeg efterspørger. Men min faste dame har i alt fald omtalt Amalie i meget rosende vendinger, og din anmeldelse bekræfter bare, hvad jeg længe har mistænkt, nemlig at Amalie er topklasse, og en jeg bør besøge hurtigst muligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Spændende, der har jeg aldrig været forbi, endnu :)

Jeg synes ikke der står noget om priser på hjemmesiden. Ved du om der er ens for alle pris på fx 30 minutter eller hvordan det fungerer?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pr1nt skrev, for 1 time siden:

Jeg synes ikke der står noget om priser på hjemmesiden. Ved du om der er ens for alle pris på fx 30 minutter eller hvordan det fungerer?

Standart er 1200 kr for 30 min og det er gennemgående ved husets piger.. Enkelte kan have en lidt højere pris men det er virkelig ikke “normalen”.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pr1nt skrev, for 1 time siden:

Telefondamen oplyste det da jeg ringede. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...