Liv 14215 Skrevet 5. September, 2023 (edited) Landsbytossen skrev, for 47 minutter siden: Det bør hun allerede vide som et voksent menneske. Ja, men hvis hun ikke ved det / ikke har tænkt over det, er det nok mere hjælpsomt at guide, fremfor at komme med stikpiller. Redigeret 5. September, 2023 af Liv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
leo kbh 648 Skrevet 5. September, 2023 fræk6 skrev, for 12 timer siden: bliver glad for disse tilbud. Er det så bedre tilbud (prismæssigt) end dem, de annoncerer med, du får? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1572 Skrevet 5. September, 2023 Liv skrev, for 35 minutter siden: Ja, men hvis hun ikke ved det / ikke har tænkt over det, er det nok mere hjælpsomt at guide, fremfor at komme med stikpiller. Sorry, den tror jeg ikke på, altså det at hun ikke har tænkt over det. Hun er et voksent menneske, hun ved hvad hun arbejder med, og hun ved, at hendes kunder kan være gifte, i forhold, eller blot ikke har lyst til at deres mor skal læse SMSen fra 'Lystige Lotte'. At man ikkeskulle tænke over de konsekvener skræmmer mig meget. Men jeg antager at hun i så fald får andre at tale med, der heller ikke har forstået at man ikke blot ringer hjem til folk med gode tilbud. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kubrick 970 Skrevet 5. September, 2023 Har oplevet det et par gange… har fået jule/nytårs hilsner og div andre ting tilsendt…. Det er voldsomt dårlig stil. Jeg reagerer ALTID med at skrive at den sms må bero på en kæmpe fejl fra deres side, og at der ALDRIG skal sendes noget igen! Det plejer at lukke den ned ret hurtigt…. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jacn1989 114 Skrevet 5. September, 2023 Midtjysk mand skrev, for 9 timer siden: Hvem er havde I Herning? Håber det er okay at jeg spørger. Generelt set skal pigerne ikke skrive, med mindre at det er aftalt. Har selv oplevet 4-5 gange i løbet af årene, at en pige jeg har besøgt, sender en SMS næste gang hun er på vagt. Jeg skriver til dig i privatbesked fordi det er min yndlings pige i Herning vil ikke svine hende til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jacn1989 114 Skrevet 5. September, 2023 (edited) leo kbh skrev, for 6 timer siden: Er det så bedre tilbud (prismæssigt) end dem, de annoncerer med, du får? Samme pris som i annoncen så ikke meget tilbud over det Redigeret 5. September, 2023 af Jacn1989 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 890 Skrevet 5. September, 2023 leo kbh skrev, for 10 timer siden: Er det så bedre tilbud (prismæssigt) end dem, de annoncerer med, du får? Nu er det ikke fordi jeg får tilbud hver uge - dem jeg har fået er mere tid ved køb af 30 min har jeg fået 1 time - med det samme som vi evt lavede sidst.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
leo kbh 648 Skrevet 6. September, 2023 fræk6 skrev, for 7 timer siden: Nu er det ikke fordi jeg får tilbud hver uge - dem jeg har fået er mere tid ved køb af 30 min har jeg fået 1 time - med det samme som vi evt lavede sidst.. Det lyder squ da godt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martin M 67 Skrevet 8. September, 2023 Jacn1989 skrev, den 4.9.2023 at 21:23: Tre piger har skrevet til mig i dag to af dem har jeg aldrig set. Den sidste er min guldklump i Herning hun plejer aldrig at skrive til mig. Er det en normal tendens? Ja det har både Sindy og Beti gjort … Har besøgt dem begge tidligere og det var gode besøg. Dog lidt akavet, når man har fået kæreste siden besøgene ….. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jacn1989 114 Skrevet 9. September, 2023 Jacn1989 skrev, den 4.9.2023 at 21:23: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jacn1989 114 Skrevet 9. September, 2023 Martin M skrev, for 9 timer siden: Ja det har både Sindy og Beti gjort … Har besøgt dem begge tidligere og det var gode besøg. Dog lidt akavet, når man har fået kæreste siden besøgene ….. Der er ikke dem men andre pige i Herning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jacn1989 114 Skrevet 9. September, 2023 Jacn1989 skrev, den 4.9.2023 at 21:23: Fejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jacn1989 114 Skrevet 9. September, 2023 Jacn1989 skrev, den 4.9.2023 at 21:35: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naboen 590 Skrevet 9. September, 2023 Jeg er single og frekventere et par stykker ind imellem og jeg har fortalt at de kan sende en besked hvis der er nogle nyheder som jeg ikke skal gå glip af, Skulle det ske at de keder sig og har brug for en snak eller brug for hjælp til et eller andet , er de ligeledes velkommen til at skrive , ( ikke nogen modydelser iblandet) Men har man ikke givet udtryk for at der må sendes beskeder , så skal de selvfølgelig ikke sende ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McLovin 303 Skrevet 9. September, 2023 Hvis jeg skal lege djævlens advokat, så er min oplevelse at 99,9% af alle glædespiger er latterlig ringe til at skabe en flirtende stemning når der tages kontakt. Måske fordi 99,9% af alle glædespiger bombarderes med SMS’ere på dagligt basis og ikke ved på forhånd hvem der er seriøs og ikke. Ikke desto mindre så synes jeg det er meget friskt. Men jeg har heller ikke nogen på hjemmefronten at ha’ dårlig samvittighed overfor. De to piger som i gennem årenes løb har taget kontakt efterfølgende, har været gensidigt fordi der var en god vibe i mellem os. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jydefyren 118 Skrevet 10. September, 2023 Jeg har en gang oplevet at gå forbi en thaiklinik, jeg havde besøgt flere gange… pludselig fik jeg en besked om, “hvorfor jeg bare gik forbi og ikke kom ind og besøgte hende”, lidt underligt, men var heldigvis ikke lige sammen med konen i byen… Tilbage da jeg var single, havde jeg mødt en gp på klinik i Aarhus, som gav mig sit nummer, så kunne hun besøge mig privat til samme pris, da vi begge var fra Randers… det gjorde hun nogle gange, hvor vi på skift tog initiativ… da der var gået noget tid, hvor jeg ikke havde kontaktet hende, skrev hun faktisk meget respektfuldt, om mit liv havde ændret sig, uden at antyde noget… så kunne jeg pænt skrive, ja, jeg havde fundet en kæreste. Har rendt på hinanden rundt omkring siden, og så har det blot været øjenkontakt og ikke mere… lige som det skal være. Min pointe er, at det altid er kunden, der skal tage kontakten, medmindre der ikke er koncensus om andet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McLovin 303 Skrevet 12. September, 2023 Er der ligeså en uskreven regel for hvornår man skal ha’ svar på ens henvendelse? Jeg skriver sjældent “undskyld forstyrrelsen, du skal ikke skrive tilbage” hvis jeg finder et alternativ. Men har oplevet svar tigge ind halve døgn til halve uger fra jeg havde skrevet. Hvor jeg næsten havde glemt jeg havde skrevet og er glad for jeg intet har at skjule på hjemmefronten. Men det falder jo lidt over i om hvornår det er okay at tag kontakt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 13. September, 2023 McLovin skrev, for 11 timer siden: Er der ligeså en uskreven regel for hvornår man skal ha’ svar på ens henvendelse? Jeg skriver sjældent “undskyld forstyrrelsen, du skal ikke skrive tilbage” hvis jeg finder et alternativ. Men har oplevet svar tigge ind halve døgn til halve uger fra jeg havde skrevet. Hvor jeg næsten havde glemt jeg havde skrevet og er glad for jeg intet har at skjule på hjemmefronten. Jeg siger på mit bånd og skriver i min annonce, at jeg svarer når jeg kan og man skal skrive det, hvis man ikke ønsker svar fx efter kl xx. Det fungerer uden problemer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4394 Skrevet 13. September, 2023 McLovin skrev, for 15 timer siden: Er der ligeså en uskreven regel for hvornår man skal ha’ svar på ens henvendelse? Nok ikke en regel, som alle er enige om. Man kan hjælpe sig selv lidt ved fx også at skrive “Jeg har brug for dit svar senest kl. 15.30 i dag, tak” når man alligevel skriver til pigen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg