Hop til indhold
cassanova

Er godt vejr ensbetydende med få eller ingen kunder?

Recommended Posts

Når det er godt vejr, skyfri himmel, solskin og højetemperaturer , så er lysten til et G P besøg meget langt væk. Er det en tendens andre kan nikke genkendende til? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er ikke noget jeg kan se der er en sammenhæng i^_^..

Vi plejede altid at snakke om "når sommeren kom og de unge piger begyndte at rende rundt i sommerkjoler så kom der run på" da jeg sad på bordel.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har haft et par gæster der direkte har sagt, at nu havde de kigget nok udenfor, nu ville de gerne også røre… det kunne de så få lov til :P 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest henlan

Jeg har skam lysten, især det her vejr, men min faste dame er først på vagt mandag.

Redigeret af henlan

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 2 minutter siden:

Altså, jeg er selv typen der både bliver forårs- og efterårskåd.. Lige som jeg også både bliver vinter- og sommerliderlig :D:rolleyes:

Er det det vi kalder fuld pakke?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
cassanova skrev, for 28 minutter siden:

Når det er godt vejr, skyfri himmel, solskin og højetemperaturer , så er lysten til et G P besøg meget langt væk. Er det en tendens andre kan nikke genkendende til? 

Jeg hørte en thaipige sige, at hvis det var for godt vejr, så er der færre, der kigger ind til en omgang massage (eller hvad man nu ellers er ude på).

Personligt betyder vejret meget lidt for mig. Det handler mere om, hvornår man har mulighed for at tage på besøg. Så må vejret være, som det er. Vi skal alligevel være indenfor.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 20 minutter siden:

Jeg hørte en thaipige sige, at hvis det var for godt vejr, så er der færre, der kigger ind til en omgang massage (eller hvad man nu ellers er ude på).

Personligt betyder vejret meget lidt for mig. Det handler mere om, hvornår man har mulighed for at tage på besøg. Så må vejret være, som det er. Vi skal alligevel være indenfor.

-Ja...man skulle jo nødig "støde" nogen...:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mmm...

Er jeg den eneste der bliver hverdags-liderlig med høj rejsning når temperaturen kommer over...18-20 grader...?

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetKisses skrev, 1 time siden:

Altså, jeg er selv typen der både bliver forårs- og efterårskåd.. Lige som jeg også både bliver vinter- og sommerliderlig :D:rolleyes:

Så er der os andre der bare er kåde hele tiden :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 2 timer siden:

Ved Thaimassage frygter jeg mere, at det er for koldt i rummet, ikke rart at ligge stille og ryste af kulde.

Nogen steder sparer de lidt for meget på varmen, i de kolde måneder.:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
sweetstone skrev, for 24 minutter siden:

Ved Thaimassage frygter jeg mere, at det er for koldt i rummet, ikke rart at ligge stille og ryste af kulde.

Nogen steder sparer de lidt for meget på varmen, i de kolde måneder.:)

Enig, men man kan også have for kolde rum, selvom det er solskin og godt vejr. Særligt, når klinikken ligger i en kælderetage.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ved ikke hvorfor men når jeg læser denne tråd tænker jeg sgu lidt på sangen “to mennesker på en strand” af John Mogensen 

om det  så er sol, blæst sand og vand, eller regn sne og slud så er jeg sådan set liderlig hele tiden :rolleyes:

eller når ja det handlede jo heller ikke om mig :?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg plejer altid at være mest aktiv i sommerhalvåret.

Engang for nogle år siden - det må have været i 2014 eller 2015 eller måske endda lidt tidligere - var der en telefondame på et kendt dansk sted, som så meget bekymret på mig og sagde, at jeg nok skulle undlade de helt store fysiske anstrengelser når nu det var så varmt. Hun henviste sådden lidt i det skjulte til min alder - men ifølge de anførte årstal i linjen ovenover er jeg da meget ældre nu. :wink:

Det var meget varmt - men det kom telefondamen nu alligevel ikke til at bestemme. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetKisses skrev, den 6.9.2023 at 14:29:

:lol: Hvad så med morgen , middag og aften ..  er det også gældende :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det eneste jeg hader ved vinterentid når du sidder fast i pigens indkørsel på vej ud. Men det er bedst at på hygge når temperaturen  omkring 18-22 grader.  har prøvet i 30 grader Det er ikke så sjovt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...