Guest sexes Skrevet 7. September, 2023 Leder efter en gammel black mamma med store lange hænge patter, som er god til at sutte, så skal jeg bare ligge der som en baby unge. Mindst 40år, vægt og udseende betyder ikke så meget, sålænge hun bare har lange hænge patter. Helst i Midtjylland/Nordjylland området. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 625 Skrevet 9. September, 2023 sexes skrev, den 7.9.2023 at 02:46: Leder efter en gammel black mamma med store lange hænge patter, som er god til at sutte, så skal jeg bare ligge der som en baby unge. Mindst 40år, vægt og udseende betyder ikke så meget, sålænge hun bare har lange hænge patter. Helst i Midtjylland/Nordjylland området. https://annoncelight.dk/showad/292271 Måske Yvette i Hurup er noget du søger, hun er ret god, bare sig hvad du gerne vil, og hun plejer, at levere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sexes Skrevet 10. September, 2023 Servciesboy skrev, for 6 timer siden: Måske Yvette i Hurup er noget du søger, hun er ret god, bare sig hvad du gerne vil, og hun plejer, at levere Tak for dette forslag, jamen Yvette er da bare fantastisk, var sammen med hende for ca 5 år siden hvor hun var i Randers, men såvidt jeg husker sutter hun kun med gummi, men måske hun skal besøges alligevel for den røv er jo enorm, husker tydeligt hvordan jeg sad og åd nødder og drak æblejuice, til synet af hendes enorme baller, det var sgu noget der gav kilder i pikken. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg