Hop til indhold
DonOdense

sophie75 - hoppede næsten på den

Recommended Posts

Som altid sidder jeg og scouter efter hvad aftenen skal gå med, og falder over sophie75 : https://annoncelight.dk/showad/384209

Takket være jer, har jeg lært nogle gode skills til at finde frem til om det er stjålne billeder - og alt i alt, om annoncen er falsk.
Det er denne, da billederne tilhører denne smukke unge kvinde - https://www.instagram.com/x_talishawhittall_x03/

Ellers en skam! Jeg må lede videre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
DonOdense skrev, for 45 minutter siden:

skam

Næh, jo flere, der bruger HJERNEN og selv kontrollerer, jo flere falder IKKE i og fodrer svindlernes glubende appetit for let tjente penge ofte ved snyd og svindel

DonOdense skrev, for 45 minutter siden:

sophie75

Husk at melde hende på AL, gerne flere gange, så de lømler fjerner annoncen 

Du kan jo prøve at ringe til hende og se om du nogensinde kommer igennem ;-) 
Og skulle du gøre det om pigebarnet så taler dansk ;-) 

Nogle gange kan man undre sig over, at de ikke engang gør sig umage med at finde stjålne fotos fx fra lukkede fora eller udsnit, som man ikke bare kan fotosøgemaskine-finde. 
Og så er klassikeren over alle klassikere og et 99% sikkert bevis for fusk, falske fotos at annoncen skriver: 100% ægte fotos

Citat

jeg er 25 år gammel, med en naturlig skønhed, varm, dansk, smuk, og dedikeret til mit arbejde, er et besøg værd

Sydjylland

Profil oprettet: 07/09 2023

I dag, kl 14:21

100% ÆGTE BILLEDER. Tøv ikke med at bede om ansigtsbilleder privat Jeg dækker mit ansigt af personlige årsager.
Jeg er en fantastisk dejlig pige
Hvis du er træt af falske og billige piger, og leder efter en klassisk pige, har du lige fundet den, søg ikke videre:)
Jeg elsker sjove ting, og jeg er altid en sjov, drømmende pige, sød og nede på jorden.
Meget venlig og åben, jeg er klar til at få alle til at føle sig godt tilpas, det er den vigtigste del, når du besøger mig!
Jeg er meget venlig, ren, frisk og sexet, jeg er en liderlig pige meget fræk privat

jeg er 25 år gammel, med en naturlig skønhed, varm, dansk, smuk, og dedikeret til mit arbejde. Jeg tager det meget seriøst, alt i mig er kærlighed og jeg er, en ekspert i sensuel tantra og prostata. massage, eller bare en god sutter eller god sex.
Jeg inviterer dig til at komme og nyde mit selskab sammen i mit diskrete sted, med en afslappende og passioneret erotisk massage, eller sex uden gummi. Du vil elske det.Jeg er en dansk kvinde med en smuk stor røv og rigtige bryster.

Når du kommer på besøg hos mig, vil jeg kærtegne hele din krop med mine bløde hænder. Jeg vil få dig til at slappe af og lindre al stress på dagen. Jeg forfører dig med kys og kærtegn, jeg får dit blod til at løbe gennem din krop. Jeg vil lade min tunge og min mund udforske steder, som vi begge kan lide. Du vil lade dine hænder kærtegne mine Store og naturlige bryster, mens jeg rider på dig og sluger hver en centimeter af dig. Kom og mød mig, og du vil aldrig glemme mig. Husk at mine billeder er ægte. Jeg er ikke en af de piger, der tager andres billede

SERVICE:
* DANSK
* Uden kondom
* Blid domina
* KYS
* 69
* spansk
* rollespil
* KYS MED TUNGEN
* ANALSEX - græsk
* blowjob (superfransk)
* BLOWJOB (fransk)
* KROPSMASSAGE
* MASSAGE OLIE
* PROSTAMAASSAGE

MIN PRIS.

* 15 minutter 700 DKK
* 20 minutter 800 DKK
* 30 minutter 1000 DKK
* 45 minutter 1200 DKK
* 60 minutter 1300 DKK

PAYMENT METHOD.

* CASH
* CARD
* Mobilepay

kolding, Middelfart, fredericia

Del dette indlæg

Link til indlæg
DonOdense skrev, for 4 timer siden:

Som altid sidder jeg og scouter efter hvad aftenen skal gå med, og falder over sophie75 : https://annoncelight.dk/showad/384209

Takket være jer, har jeg lært nogle gode skills til at finde frem til om det er stjålne billeder - og alt i alt, om annoncen er falsk.
Det er denne, da billederne tilhører denne smukke unge kvinde - https://www.instagram.com/x_talishawhittall_x03/

Ellers en skam! Jeg må lede videre.

Undskyld, kan ikke dy mig.

For det lyder jo meget rart, hvis Sofie næsten hoppede på den.;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, den 7.9.2023 at 21:24:

Undskyld, kan ikke dy mig.

For det lyder jo meget rart, hvis Sofie næsten hoppede på den.;)

Signor utroligt du aldrig selv laver nogle anmedelser 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...