benny49 147 Skrevet 4. Januar Cru skrev, den 22.12.2023 at 12:25: Ja skrev til hende på whatsapp men har valgt en anden idag så ved ikke om jeg når at komme forbi før det nye år Hejsa er der virkelig ingen der har besøgt hende? Er int i at vide om det er hende hedder Patricia? Eller om det er en anden.. hun ser lidt sur ud på whatsapp billedet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Western 44 Skrevet 4. Januar benny49 skrev, for 2 timer siden: Er int i at vide om det er hende hedder Patricia? Det er de samme billeder på Alexandras profil som tantra-stedet bruger. Om det i praksis er samme pige ved jeg ikke. / Western Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listelømmel 301 Skrevet 7. Januar Sjældent set så lang en tråd, med så lidt indhold ... Tilbage til spørgsmålet, har nogen besøgt: https://annoncelight.dk/showad/384101 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Nysgerrighed 2 Skrevet 1. Oktober Jeg har haft besøgt hende et par gange - i Odense hos Tantra Studio, hvor hun gik under navnet Patricia og en enkelt gang i København som Aleksandra. Billederne er vellignende. Hun er en høj, blond og slank kvinde, som yder en fantastisk service. Jeg har været forelsket i hendes massage fra dag 1 og jeg troede, at hun var stoppet i faget, da jeg ikke havde set annoncer fra hende i halvandet år, indtil jeg så, at hun var kommet til Kbh i sommers og samme dag bestilte jeg tid. Hendes engelsk er på højt niveau, slet ingen tvivl, hvad det angår. Så snart hun kommer til Kbh igen, så er jeg hos hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg