Enjoyvind 8 Skrevet 8. September, 2023 Følgende annoncør har netop taget røven på mig, for 1500 kr. - Frisk ung dansk pige - Annoncelight Jeg laver aftale med hende her d.d - da jeg kommer frem overrækker jeg hende kontanter som aftalt, vi sætter os og jeg berører hende blidt og holder øjekontakt med hende - efter 3 minutter rejser sig hun og siger at jeg skal gå, og at det er for mærkeligt. Jeg siger så at så skal jeg naturligvis have penge retur, da hun ikke holder sin del af aftalen - hun nægter, jeg bliver stående på mit i en 10-15 minutter og insisterer at hun ikke er fair - jeg går derfra tomhændet, da jeg det virker nytteløst og jeg kan ikke se at har yderligere indflydelse - og at det er stygt ubehageligt at stå i den stemning :( Don't even think about it og til elefanten i rummet: Jeg har luret og læst med herinde i en 3 år, men har ikke følt mig kaldet til at involvere mig som sådan - men som fuldbyrdet Autist er retfærdighed en allerstedsnærværende mærkesag for mig, og forhåbentlig kan jeg stoppe bare 1 anden mand for at blive røvrendt på samme måde. Må alle have den mest optimale weekend 3 4 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1203 Skrevet 8. September, 2023 Sikke da en træls oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. September, 2023 Enjoyvind skrev, for 32 minutter siden: Følgende annoncør har netop taget røven på mig, for 1500 kr. - Frisk ung dansk pige - Annoncelight Jeg laver aftale med hende her d.d - da jeg kommer frem overrækker jeg hende kontanter som aftalt, vi sætter os og jeg berører hende blidt og holder øjekontakt med hende - efter 3 minutter rejser sig hun og siger at jeg skal gå, og at det er for mærkeligt. Jeg siger så at så skal jeg naturligvis have penge retur, da hun ikke holder sin del af aftalen - hun nægter, jeg bliver stående på mit i en 10-15 minutter og insisterer at hun ikke er fair - jeg går derfra tomhændet, da jeg det virker nytteløst og jeg kan ikke se at har yderligere indflydelse - og at det er stygt ubehageligt at stå i den stemning Don't even think about it og til elefanten i rummet: Jeg har luret og læst med herinde i en 3 år, men har ikke følt mig kaldet til at involvere mig som sådan - men som fuldbyrdet Autist er retfærdighed en allerstedsnærværende mærkesag for mig, og forhåbentlig kan jeg stoppe bare 1 anden mand for at blive røvrendt på samme måde. Må alle have den mest optimale weekend Det er jo under betagenelse tyveri, jeg havde ringet til politiet og forhørt mig, hvad jeg skal gøre i den sittuation, det ville jeg absolut ikke finde mig i på nogen måde, sådan en møg tøs ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2543 Skrevet 8. September, 2023 Sikke en kedelig oplevelse. Jeg indsætter lige det fulde link for søgbarhedens skyld. https://annoncelight.dk/showad/377574 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1145 Skrevet 8. September, 2023 lille_peter skrev, 1 time siden: Sikke en kedelig oplevelse. Jeg indsætter lige det fulde link for søgbarhedens skyld. https://annoncelight.dk/showad/377574 Det er så lige meget, for den er allerede slettet. Til trådstarter, øv og øv på. Ikke fair behandling. Op på hesten igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 421 Skrevet 9. September, 2023 (edited) Sådan kan man også tjene sine penge Øv Øv , det er jo ikke ok at gøre det over for en kunde , nu ved jeg jo ikke hvor meget du har betalt , men hvis hun snyder 6-8 kunder bliver det jo til en god dagsløn .. Redigeret 9. September, 2023 af Stenbukken4700 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lidenskabogvarme 864 Skrevet 10. September, 2023 Virkelig, virkelig ærgerligt - men jeg tror ikke det nytter noget at gå til politiet. Selvom de skulle gå aktivt ind i sagen, har politiet jo ikke en chance for at gøre noget - de ville jo skulle bevise, at hun ikke haar ydet det, hun har fået penge for, og det kan de jo ikke - hun kan jo bare påstå, at du fik hvad du betalte for. Man er jo uskyldig indtil man er bevist skyldig. men virkelig surt og det eneste der er at gøre, er at advare nårman opdager annoncer fra hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9520 Skrevet 10. September, 2023 (edited) EnsomSjæl skrev, den 8.9.2023 at 20:04: Det er jo under betagenelse tyveri, jeg havde ringet til politiet og forhørt mig, hvad jeg skal gøre i den sittuation Det er ikke tyveri. Hvis det fra starten var hensigten at snyde, så kan det være bedrageri, hvilket politiet kan tage sig af. Men det kræver bevis for intentionen, hvilket er meget svært (mange med samme oplevelse kunne være en metode). Ellers er der bare tale om aftalebrud, hvilket er en civil sag, som politiet ikke blander sig i. Så skulle du selv komme i den situation, så spar din egen og politiets tid. En bedre metode vil være at nægte at forlade stedet, som trådstarter næsten gør. Så kan hun tilkalde politiet, hvilket vil være til kundens fordel i teorien (men ikke nødvendigvis, hvis politiet faktisk kommer). Men det virker kun, hvis det er hendes sted. Redigeret 10. September, 2023 af Bebop Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lidenskabogvarme 864 Skrevet 10. September, 2023 Bebop skrev, for 7 timer siden: Det er ikke tyveri. Hvis det fra starten var hensigten at snyde, så kan det være bedrageri, hvilket politiet kan tage sig af. Men det kræver bevis for intentionen, hvilket er meget svært (mange med samme oplevelse kunne være en metode). Ellers er der bare tale om aftalebrud, hvilket er en civil sag, som politiet ikke blander sig i. Så skulle du selv komme i den situation, så spar din egen og politiets tid. En bedre metode vil være at nægte at forlade stedet, som trådstarter næsten gør. Så kan hun tilkalde politiet, hvilket vil være til kundens fordel i teorien (men ikke nødvendigvis, hvis politiet faktisk kommer). Men det virker kun, hvis det er hendes sted. At nægte at forlade stedet kan nok ikke anbefales - man aner jo ikke om hun har en muskeldreng i baglokalet eller hvem hun kan tilkalde. Det kan hurtigt ende i seriøs vold og afpresning/dummebøde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blueberry 944 Skrevet 15. September, 2023 (edited) Igen er det ærgerligt, at man ikke kan kaste et par billeder på fra annoncen, for det er næsten altid helt umuligt at afgøre, hvem anmeldelserne taler om - på godt og ondt - efter ret kort tid. For min skyld kunne det godt være med lidt retouchering af ansigt, så vi ikke laver en evig gabestok, men med billede og tekst nok til at kunne genkendes på et senere tidspunkt. Redigeret 15. September, 2023 af Blueberry Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CJ69 316 Skrevet 15. September, 2023 lidenskabogvarme skrev, den 10.9.2023 at 07:59: Virkelig, virkelig ærgerligt - men jeg tror ikke det nytter noget at gå til politiet. Selvom de skulle gå aktivt ind i sagen, har politiet jo ikke en chance for at gøre noget - de ville jo skulle bevise, at hun ikke haar ydet det, hun har fået penge for, og det kan de jo ikke - hun kan jo bare påstå, at du fik hvad du betalte for. Man er jo uskyldig indtil man er bevist skyldig. men virkelig surt og det eneste der er at gøre, er at advare nårman opdager annoncer fra hende Måske. Men det hele foregår hos hende. Tror du virkeligt at pigen er interesseret i at få politiet på besøg? Jeg har engang været udsat for at blive bestjålet under et besøg, og jeg ringede til politiet. Der blev råbt alle mulige skældsord lige indtil de blå blink dukkede op ude på gaden. Så kunne jeg få alt hvad jeg ville. Men jeg holdt fast, og lod politiet håndtere sagen - og det gjorde de. Når de først begynder at spørge ind til sagen, så ved de godt hvordan de skal få pigen til at tale over sig og komme frem til sandheden. I mit tilfælde tog jeg derfra med alt hvad der blev stjålet. Så ja - lad hende ringe til politiet. Og endnu bedre: Ring selv til politiet. Jeg garantere dig for, at inden politiet kommer, så skal hun nok skifte mening. Og ellers skal politiet nok skifte den for hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9520 Skrevet 15. September, 2023 CJ69 skrev, for 29 minutter siden: Men det hele foregår hos hende. Tror du virkeligt at pigen er interesseret i at få politiet på besøg? Det er ligegyldigt - politiet vil aldrig komme, når der ikke er noget de kan blande sig i, og det er der ikke her. Din oplevelse handler om tyveri, men her er som sagt bare tale om aftalebrud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Fandens Pumpestok Skrevet 20. September, 2023 Bebop skrev, den 15.9.2023 at 20:37: Det er ligegyldigt - politiet vil aldrig komme, når der ikke er noget de kan blande sig i, og det er der ikke her. Din oplevelse handler om tyveri, men her er som sagt bare tale om aftalebrud. Sikke en gang cowboyjura, grænsende til det rene sludder pakket ind i et bedre skriftsprog end man normalt ser på EG. Jøsses Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg