Kortogkontant 234 Skrevet 9. September, 2024 Kunne ikke drømme om det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLegend 125 Skrevet 9. September, 2024 (edited) Ville på et hjerteslag, sige ja. Men jeg har også en specifik i tankerne og jeg nød hendes selskab og sex var en mindre andel. Hun var/er fantastisk i alle aspekter. Der er dog ting der skal være på plads herunder tillid. Tilliden var der ikke og det giver bare så meget uro og ubehag. Jeg ville helst have skånet hende for det, men ærlighed og åbenhed fylder meget i en skytte som mig. Hvis hun er den rigtige, så skal det ikke adskille os! Jeg ville acceptere det, ikke trives. Men jeg har også indkomsten og kompetencer til at hjælpe hende ind i noget andet. Der er to former for sex og hvis ægte kærlighed sker mens vi er sammen og det kun er det andet med de andre så ville jeg acceptere det. Jeg har mistet en god SB på den måde og jeg lider stadig. Har aldrig haft det sådan før, det sucks så meget. Redigeret 9. September, 2024 af TheLegend 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
køb dansk 331 Skrevet 9. September, 2024 Flere mænd har skrevet som betingelse "hun skal altid være klar / have lyst til mig" Den går altså ikke! Så opfatter du hende stadig, som om hun er på arbejde - bare for dig, og gratis! 4 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wannabewild 154 Skrevet 9. September, 2024 (edited) Har haft 3 forhold. 1. Kæreste/bolleven 6 måneder 2. Kæreste i 3 år 3. Boede sammen i 2 år For alle 3 forhold... Skidt. Der er en masse på tråden, som snakker om tillid, tro, kun skal dreje om sex...Hun bruger altid kondom og kysser aldrig sine kunder, arbejde er arbejde, spørgsmål om indstille sig selv mentalt osv osv. Er i robotter? Er i et forhold baseret på kærlighed? Med mig startede det også hver gang med troen på at det ikke gjorde noget. Men fandt hurtigt ud af både GP og jeg faktisk er mennesker. Som mennesker er følelser som kærlighed, had, jalousi og mistro noget så svært at have fuld kontrol over. Bevidst eller ubevidst vil man blive ramt af de negative følelser. Tro mig, når alt er godt og hele verden ser lyserødt ud er det til at holde ud...men det har aldrig været holdt ud. Man har bare undertrykt det. Så snart man begynder at skændes og der er aftaler som bliver brudt ( små ting som i normale forhold har så lidt betydning) begynder man at tænke og føle anderledes og alt hvad man har undertrykt kom op. Det kan være lige så svært for pigen også. Hvis forholdet udvikler sig og kærligheden vokser, vil hun selv om det er mikroskopiske, have en vis form for skyldfølelse? Ondt i hjertet, når hun arbejder. Især hvis pigen yder GFE da. Alt i alt. Alle 3 forhold og ca 6 år med gode erindringer men også smertefulde og psykisk tortur for begge parter. Redigeret 9. September, 2024 af wannabewild 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLegend 125 Skrevet 9. September, 2024 Hellere have elsket end aldrig at have. Det er hellere ikke sjovt, når tingene stopper inden de går igang. Oplevelser binder folk sammen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1081 Skrevet 9. September, 2024 (edited) Jeg kunne sagtens Det kniber desværre den anden vej... Altså med at få overbevist tøserne om at jeg er første klasses boyfriend material Bare fordi man er gift... Sipper! Redigeret 9. September, 2024 af Refresh 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Meow1990 38 Skrevet 9. September, 2024 wannabewild skrev, for 1 time siden: Har haft 3 forhold. 1. Kæreste/bolleven 6 måneder 2. Kæreste i 3 år 3. Boede sammen i 2 år For alle 3 forhold... Skidt. Der er en masse på tråden, som snakker om tillid, tro, kun skal dreje om sex...Hun bruger altid kondom og kysser aldrig sine kunder, arbejde er arbejde, spørgsmål om indstille sig selv mentalt osv osv. Er i robotter? Er i et forhold baseret på kærlighed? Med mig startede det også hver gang med troen på at det ikke gjorde noget. Men fandt hurtigt ud af både GP og jeg faktisk er mennesker. Som mennesker er følelser som kærlighed, had, jalousi og mistro noget så svært at have fuld kontrol over. Bevidst eller ubevidst vil man blive ramt af de negative følelser. Tro mig, når alt er godt og hele verden ser lyserødt ud er det til at holde ud...men det har aldrig været holdt ud. Man har bare undertrykt det. Så snart man begynder at skændes og der er aftaler som bliver brudt ( små ting som i normale forhold har så lidt betydning) begynder man at tænke og føle anderledes og alt hvad man har undertrykt kom op. Det kan være lige så svært for pigen også. Hvis forholdet udvikler sig og kærligheden vokser, vil hun selv om det er mikroskopiske, have en vis form for skyldfølelse? Ondt i hjertet, når hun arbejder. Især hvis pigen yder GFE da. Alt i alt. Alle 3 forhold og ca 6 år med gode erindringer men også smertefulde og psykisk tortur for begge parter. Dejlig læsning Hvilke nationaliteter havde de, og hvordan kom det i stand? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Easterneuropeplease 266 Skrevet 9. September, 2024 Jeg har været i nærheden af det et par gange. Hver gang har jeg endt med at være jaloux selvom jeg ikke selv var specielt tro… Dobbeltmoral er en fantastisk ting Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xxlaiaxx 43 Skrevet 9. September, 2024 Det er ikke ligefrem særlig ophidseende, at tænke på at være manden en glædespige kommer hjem og kysser om aftenen, efter at hun har haft 10 pikkemænd i munden i løbet af dagen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den nye grydeske 352 Skrevet 10. September, 2024 xxlaiaxx skrev, 1 time siden: Det er ikke ligefrem særlig ophidseende, at tænke på at være manden en glædespige kommer hjem og kysser om aftenen, efter at hun har haft 10 pikkemænd i munden i løbet af dagen. Det er nok ikke anderledes for hendes mand, end det er for kunderne sidst på dagen, de kysser også og der har hun også haft XX antal pikke i munden, så det kan du/tænke på næste gang en GP bliver besøgt. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xxlaiaxx 43 Skrevet 10. September, 2024 Den nye grydeske skrev, for 31 minutter siden: Det er nok ikke anderledes for hendes mand, end det er for kunderne sidst på dagen, de kysser også og der har hun også haft XX antal pikke i munden, så det kan du/tænke på næste gang en GP bliver besøgt. Jeg kommer aldrig til at dele mundvand med en GP af netop denne grund. Vi kan sige du tænker over det når det bliver din tur igen, også giver du den bare gas med tungen. God fornøjelse! 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wannabewild 154 Skrevet 10. September, 2024 (edited) Meow1990 skrev, for 9 timer siden: Dejlig læsning Hvilke nationaliteter havde de, og hvordan kom det i stand? 1. 2 generations amerikanske kineser. Mødt i USA 2. Thai mødt i Thailand 3. Polen levede sammen i Tyskland Mødte dem alle som kundeforhold til at begynde med. Det udviklede sig naturligt. Du ved, et møde om måned, blev til 2 om måned. Så blev det 1 om ugen og 2 om ugen. Så blev det til lidt mad efter arb, så kom biograf tur og inden man opdagede det, var man sammen næsten hverdag. Redigeret 10. September, 2024 af wannabewild 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Meow1990 38 Skrevet 11. September, 2024 wannabewild skrev, den 10.9.2024 at 06:06: 1. 2 generations amerikanske kineser. Mødt i USA 2. Thai mødt i Thailand 3. Polen levede sammen i Tyskland Mødte dem alle som kundeforhold til at begynde med. Det udviklede sig naturligt. Du ved, et møde om måned, blev til 2 om måned. Så blev det 1 om ugen og 2 om ugen. Så blev det til lidt mad efter arb, så kom biograf tur og inden man opdagede det, var man sammen næsten hverdag. Forholdet med den thailandske kvinde, kom hun nogensinde til Danmark, eller var der tale om et langdistanceforhold? dbh, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1081 Skrevet 11. September, 2024 xxlaiaxx skrev, den 10.9.2024 at 00:55: Det er ikke ligefrem særlig ophidseende, at tænke på at være manden en glædespige kommer hjem og kysser om aftenen, efter at hun har haft 10 pikkemænd i munden i løbet af dagen. Hvis hun sutter med gummi har hun haft 10 kondomer i munden, ikke 10 pikke. Og så er vi mange der slet ikke er så sarte at den slags bagateller går os på 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1081 Skrevet 11. September, 2024 køb dansk skrev, den 9.9.2024 at 18:25: Flere mænd har skrevet som betingelse "hun skal altid være klar / have lyst til mig" Den går altså ikke! Så opfatter du hende stadig, som om hun er på arbejde - bare for dig, og gratis! Det er den ene af mine to bekymringer. Om jeg vil kunne håndtere at hun kommer træt hjem og ikke har lyst til mig uden at få de negative tanker... Den anden er frygten for om hun pludselig oplever sex der er bedre end den hun har med mig. Irrationelt ad pommeren til fordi jeg jo ikke vil begrænse min elskedes oplevelser, imens jeg naivt håber på at jeg for altid vil være hendes nr. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cassanova 576 Skrevet 11. September, 2024 Har ingen erfaring med at være kæreste med en GP eller date en. Det er iøvrigt udover min fatteevne at skulle være kæreste med en GP. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1402 Skrevet 11. September, 2024 Jeg tror godt jeg kunne være kæreste med en GP. Det er vel et spørgsmål om gensidig kærlighed, ærlighed og respekt - i nævnte rækkefølge. Men jeg ville kræve at hun var fuldstændigt afklaret omkring det hun laver og selvfølgelig beskytter sig selv. Grundlæggende er min holdning at sex kan deles med flere, det kan kærligheden ikke. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Marcian 40 Skrevet 11. September, 2024 cassanova skrev, for 39 minutter siden: Har ingen erfaring med at være kæreste med en GP eller date en. Det er iøvrigt udover min fatteevne at skulle være kæreste med en GP. Hvorfor dog det? Det er helt uden for min fatteevne at en person som er på dette Forum ser ned på folk som vælger kærlighed til. I min verden er du en kæmpetaber. Jeg er med på at du ikke ser dig selv sådan og det er nok det allerværste. Held og lykke videre. Jeg tror du får brug for begge dele med dit livssyn 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1081 Skrevet 11. September, 2024 Needy skrev, 1 time siden: Grundlæggende er min holdning at sex kan deles med flere, det kan kærligheden ikke. Det kan læres... For et par år siden anså jeg også mig selv for at være emotionelt monogam, men mødet med et par vidunderlige kvinder fra branchen og med lidt (læs meget) hjælp fra et par terapeuter og en god veninde opdagede jeg at jeg har kapaciteten til at elske og være forelsket i flere på en gang 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wannabewild 154 Skrevet 12. September, 2024 Meow1990 skrev, for 12 timer siden: Forholdet med den thailandske kvinde, kom hun nogensinde til Danmark, eller var der tale om et langdistanceforhold? dbh, Nejnej, Det var i Thailand, mens jeg var der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1191 Skrevet 12. September, 2024 (edited) Needy skrev, for 9 timer siden: Grundlæggende er min holdning at sex kan deles med flere, det kan kærligheden ikke. Nu ved jeg jo ikke helt hvad du mener med at kærlighed ikke KAN deles. Mener du bør eller mener du at et menneske kun kan føle kærlighed til et eneste andet menneske? Eller? Det er jo ikke noget man selv bestemmer. Hvis jeg føler Kærlighed til min kone er det jo sådan det er. Det gør jeg også til nære familiemedlemmer og kan også sagtens føle det andre mennesker jeg er tætte med, herunder andre kvinder end min kone. Redigeret 12. September, 2024 af Slowman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2160 Skrevet 12. September, 2024 (edited) Slowman skrev, for 4 timer siden: Hvis jeg føler Kærlighed til min kone er det jo sådan det er. Det gør jeg også til nære familiemedlemmer og kan også sagtens føle det andre mennesker jeg er tætte med, herunder andre kvinder end min kone. Enig. Jeg er flere gange røget ind i diskussioner omkring kærlighed. Tror det blandt andet handler om, at for en del (bestemt ikke alle) af de der lever i fast parforhold, er det umuligt at forestille sig kærlighed som andet end knyttet til familien. Og for nogle er det voldsomt (angst)provokerende at tænke at det overhovedet er en mulighed. Jeg er langtidssingle, med familie (børn/børnebørn) Og jeg plejer at udtrykke det sådan, at for mig er det følelsesmæssige landkort anderledes end for mange, der lever i familie. Jeg kan godt blive lidt ked af det, når nogle så at sige tager patent på 'kærlighed' og tit også 'følelser' som noget, der kun hører til i familien. Jeg vil sige som @Refresh - jeg opfatter heller ikke mig selv som 'følelsesmæssig monogam' ... Har i øvrigt et mellemværende (ganske fredsommeligt) med @Refresh omkring forelskelse - efter nogle skriv i en gammel tråd ... men den tænker jeg vi tager over PB på et tidspunkt, hvis det er OK. Men bl. a.: Refresh skrev, for 12 timer siden: jeg har kapaciteten til at elske ... i flere på en gang er jeg enig i, er muligt Refresh skrev, for 12 timer siden: jeg at jeg har kapaciteten til at .... være forelsket i flere på en gang .. er jeg ikke enig i, er muligt ... Redigeret 12. September, 2024 af sneræven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 972 Skrevet 12. September, 2024 sneræven skrev, for 5 minutter siden: .. er jeg ikke enig i, er muligt ... Så fordi du ikke mener du kan være forelsket i flere på en gang så mener du ikke det er muligt andre kan? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nice and easy Skrevet 12. September, 2024 Needy skrev, for 14 timer siden: Grundlæggende er min holdning at sex kan deles med flere, det kan kærligheden ikke. Nok rigtigt nok for mange af os. Men alligevel, er der ikke noget med, at jo mere man deler ud af sin kærlighed, jo mere får man tilbage? Mvh. Nice and easy. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLegend 125 Skrevet 12. September, 2024 Nogen gange kan man også dele for meget ud, så modparten ikke synes det er skægt mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg