Guest Luna_Daydream Skrevet 8. September, 2023 Jeg har selv været flittig læser af https://slavindemariamagdalena.wordpress.com/ i en del år efterhånden (og er selv featured i den, et hemmeligt sted ) men trænger til fornyelse... Hun er desværre ikke så aktiv længere *snøft* Har i nogle gode? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest hrolandj Skrevet 8. September, 2023 Luna_Daydream skrev, for 39 minutter siden: Har i nogle gode? Ja, masser - men vil ikke reklamere her... Skriv evt. PB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Luna_Daydream Skrevet 8. September, 2023 hrolandj skrev, for 7 minutter siden: Ja, masser - men vil ikke reklamere her... Skriv evt. PB Woops - Er der en retningslinje jeg har overtrådt ved at nævne den blog jeg gør? eller er det blot din personlige præference ikke at nævne dem her ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest hrolandj Skrevet 8. September, 2023 Luna_Daydream skrev, for 23 minutter siden: Woops - Er der en retningslinje jeg har overtrådt ved at nævne den blog jeg gør? eller er det blot din personlige præference ikke at nævne dem her ? Det er blot min personlige præference for ikke 'unødigt' at nævne mine egne projekter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr_Swingking 404 Skrevet 14. September, 2023 Luna_Daydream skrev, den 8.9.2023 at 23:53: Jeg har selv været flittig læser af https://slavindemariamagdalena.wordpress.com/ i en del år efterhånden (og er selv featured i den, et hemmeligt sted ) men trænger til fornyelse... Hun er desværre ikke så aktiv længere *snøft* Har i nogle gode? Hvad er det for nogen blogs du søger? Hvilken type indhold?...JoJo...har nok regnet ud, at der skal være lidt sexsnak.....Jeg er jo ikke 40 mere, men er det sexede historier, personlige oplevelser eller hu? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Luna_Daydream Skrevet 15. September, 2023 Mr_Swingking skrev, den 14.9.2023 at 16:25: Hvad er det for nogen blogs du søger? Hvilken type indhold?...JoJo...har nok regnet ud, at der skal være lidt sexsnak.....Jeg er jo ikke 40 mere, men er det sexede historier, personlige oplevelser eller hu? Jamen jeg er faktisk ret åben! Det må gerne være personlige oplevelser- og knapt så meget "politik" og tydeligt styrede budskaber... Må meget gerne være en blogs om kinks/bdsm - sugardating mv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg