Hop til indhold
Guest LevLivetNydeDet

Sarah - Miss WOW...!!!!

Recommended Posts

Guest LevLivetNydeDet

At komme ind af døren og tabe øjne, næse og mund og pusten og det eneste der kan komme ud af munden på en er WOW !!

Det havde jeg ikke forventet skulle ske på mit første besøg hos en GP.

Jeg havde kigget på hendes billeder mange gange og i LANG tid, og blev RAMT af billederne af hende i hendes blå lingeri sæt.

Hun har et par finde anmeldelser her inde fra og alt i alt virkede det hele bare super fint, men alle de dårlige historier her inde, farvede mig og afholdte mig fra at tage skridtet, for det hele lød og så ud som om al ting bare var for godt til at være  sandt.

MEN.

Det var ikke bare for godt til at være sandt, for alt hvad jeg havde set og læst, stod slet ikke mål med hvad jeg oplevede da jeg mødte Sarah i virkeligheden, for alt var en langet bedre og vidunderligere oplevelse end hvad jeg havde læst og forestillet mig.

Og alle tanker jeg havde af negativt art, blev i den grad sat til skamme og udraderet fra første sekundt.

Fra første besked, imødekommenhed, god dialog, venlighed, med pauser i dialoge ind imellem, men grunden til det er ganske enkelt hende utrolige nærvær ved besøg, telefonen er lagt væk fra jeg kom til jeg gik.

Jeg havde skrevet hvad jeg ønsket, når jeg skulle se hende og ALT blev til virkelighed og med de ekstra der blev lagt oven , var det også en fantastisk oplevelse fra A til Å.

Hun er virkelige smuk, naturlig, velduftende, smilede, humoristisk åben intelligent, veltalende og wow sikke et nærvær og det er også i hende meget nærværende smukke iagttagende og observerende øjne.

Der er hende på billederne 100%, de står bare ikke mål med virkeligheden, for der er hun langt smukkere og virkelig BREATTAKING.

Det en stor nydelse at være sammen med hende sexuelt, og hun nyder hvad hun gør og nyder at give og tilfredsstille, jeg ved ikke hvad professionelt er i den her gænge, men intet af det jeg oplevede virkede professionelt eller som nogle tinge der blot skulle gøres som en del af besøget, det virkede meget meget virkeligt og hun havde sig selv med i det hele vejen.

Stedet var et pænt sted rent og pænt, hun er virkelig smuk, hun har en fantastisk personlighed, og er virkelig påp alle måder en meget meget vidunderlig kvinde, der er ingen tvivl om jeg havde lyst til at "putte hende i lommen" og tage hende med hjem og beholde hende af alle de bedste årsager.

Chancen for at jeg skal besøge hende igen er over 800% og at det bliver mere end et genbesøg er også over 800%

Pas på hende hun er virkelig vidunderlig og fortjener den bedste behandling for den giver hun også igen.

Vidunderlige Sarah - Miss WOW...!

Redigeret af LevLivetNydeDet

Del dette indlæg

Link til indlæg
dhnmdst skrev, for 2 minutter siden:

Men har hun ikke en del akne i ansigtet…?

Nej, men lidt ar fra derfra. Så det er altså ikke et pizzafjæs du møder. Bare rolig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
frddblk skrev, for 3 timer siden:

Nej, men lidt ar fra derfra. Så det er altså ikke et pizzafjæs du møder. Bare rolig.

Måske man skulle kigge forbi… ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
ButterflyMan skrev, for 2 timer siden:

Hun har været her mange gange og har blandede anmeldelser.

Eneste grund til at jeg ikke har besøgt hende er at hun ikke tilbyder mega 

/B

Skriv og spørg til hendes extras ofte findes de uden de står der.

jeg tænker at blandede andmeldelser, beror mere på forskellig kemi og at alle mennesker kan have en dårlig dag, (det et hårdt arbejde de udfører de kære piger) og hvordan den enkeltes tilgang er til den GP man besøger, end den enkelte GP når det generelle indtryk fra andre andmeldelser, så det ville jeg se bort fra hvis det var mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er GPer der lejlighedsvis får et godt review blandt et hav af dårlige. Det kunne måske være tilfældet her. De reviews jeg har læst af hende indikerer en meget pro tilgang og meget lidt GFE. Det er selvfølgelig ikke unormalt i branchen, men bare ikke noget jeg går efter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest LevLivetNydeDet
dhnmdst skrev, den 10.9.2023 at 01:00:

Måske man skulle kigge forbi… ;) 

Jeg syntes du skulle komme afsted i en fart, hun er smuk og naturlig fra yderst til inderst det ses også tydeligt på det smukke billede uden makeup. Mange ting er naturligvis smag og behag, men jeg vælger til enhver tid en smuk naturlig kvinde som hende, frem for en kvinde der først er spartlet ud med foundation og der ud over har fået adskillige overflade behandlinger med pudder og hvad der ellers bruges til krigsmaling.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest LevLivetNydeDet
Ubeskriveligt skrev, for 7 timer siden:

Der er GPer der lejlighedsvis får et godt review blandt et hav af dårlige. Det kunne måske være tilfældet her. De reviews jeg har læst af hende indikerer en meget pro tilgang og meget lidt GFE. Det er selvfølgelig ikke unormalt i branchen, men bare ikke noget jeg går efter.

Jeg forstår ikke hvor du får det fra, går man ind og søger på hendes navn og checker efter, så de andmeldelser der er med link til hende profil, de er alle stor rosende og positive, de få der er af negativ art er til piger med samme navn, men når man følger linket er det en helt anden pige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest LevLivetNydeDet
ButterflyMan skrev, den 10.9.2023 at 12:42:

Hun har været her mange gange og har blandede anmeldelser.

Eneste grund til at jeg ikke har besøgt hende er at hun ikke tilbyder mega 

/B

Jeg syntes du skulle skrive og spørge hvad hun har af extra, for det jeg ikke i tvivl om hun har, dertil kan jeg faktisk kun finde positive ting om hende her inde når jeg følger linket i andmeldelser med hendes navn.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest LevLivetNydeDet
Ubeskriveligt skrev, for 7 timer siden:

Jeg forstår ikke hvor du får det fra, går man ind og søger på hendes navn og checker efter, så de andmeldelser der er med link til hende profil, de er alle stor rosende og positive, de få der er af negativ art er til piger med samme navn, men når man følger linket er det en helt anden pige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest LevLivetNydeDet
dhnmdst skrev, den 9.9.2023 at 21:10:

Men har hun ikke en del akne i ansigtet…?

Der er ingen akne i ansigtet, hun har et smukt naturligt ansigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest LevLivetNydeDet
AB455 skrev, den 9.9.2023 at 21:17:

Hun ser bestemt også dejlig ud. Godt at høre at du havde en god første oplevelse. 

Hun kan på alle måder varmt anbefales

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg bemærker at anmelder kun har indlæg i denne tråd. Og at hans oplevelse stemmer dårligt overens med den jeg havde for et års tid siden, hvor jeg lovede mig selv aldrig at komme tilbage ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Blueberry skrev, for 16 timer siden:

Jeg bemærker at anmelder kun har indlæg i denne tråd. Og at hans oplevelse stemmer dårligt overens med den jeg havde for et års tid siden, hvor jeg lovede mig selv aldrig at komme tilbage ;)

Har jeg kun indlæg i denne tråd? Skal jeg nok have skåret lidt ud i pap. Tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg
frddblk skrev, for 53 minutter siden:

Har jeg kun indlæg i denne tråd? Skal jeg nok have skåret lidt ud i pap. Tak.

“Anmelder” er i dette tilfælde det samme som “OP” som ikke er dig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Blueberry skrev, den 14.9.2023 at 19:55:

Bemærker du også at det er anmelders første besøg hos en GP ?

Erfaring siger mig at kemi og tilgang til den enkelte GP, gør der altid vil være nogen der har gode og nogle der har ikke så gode oplevelser med den enkelte GP, da vi jo alle er forskellige mennesker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
HyggeKrig skrev, for 8 timer siden:

Bemærker du også at det er anmelders første besøg hos en GP ?

Erfaring siger mig at kemi og tilgang til den enkelte GP, gør der altid vil være nogen der har gode og nogle der har ikke så gode oplevelser med den enkelte GP, da vi jo alle er forskellige mennesker.

Jeg har også være der og det er ABSOLUT ikke mit første hverken indlæg eller besøg hos en GP og jeg kan KUN bekræfte LevLivetNydeDets oplevelse, af en smuk og dejlig kvinde der giver en super oplevelse. 

Hun er helt klart det vi på Jysk kalder "Go fisse"

Sarah får helt klart min største anbefaling.

Del dette indlæg

Link til indlæg
HyggeKrig skrev, den 10.9.2023 at 15:37:

Skriv og spørg til hendes extras ofte findes de uden de står de

Der har altid stået sådan her i hendes annonce:

" I don’t do : anal, CIF, CIM/megafrench"

Det har afholdt mig fra at spørge -_-

Men det faktum at hun kommer igen gennem flere år og typisk i flere uger ad gangen tyder på at hun har masser af kunder 

/B

Redigeret af ButterflyMan
Mere

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest LevLivetNydeDet
Blueberry skrev, den 14.9.2023 at 19:55:

Jeg tænker du nu har en halv kvalt insinuering om noget der på ingen måde har med virkeligheden at gøre. Jeg har ingen indlæg for da det var mit første besøg hos en GP, at du har haft en anden oplevelse en mig, er sikkert fordi vi er to forskellige mennesker til en start og der fra var vi der på to forskellige dage og derudover er der MEGET langt imellem de to besøg, så jeg tænker jo bare, meget kan ændre sig, mennesker, tidspunkter, kemi osv. og jeg ser da også tydeligt flere i denne tråd rose den skønne vidunderlige Sarah lige som jeg...:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...