kenzo 62 Skrevet 9. September, 2023 (edited) Er der nogen der har været ved Frida i Varde for nylig , er stedet diskret https://annoncelight.dk/profile/Danske+Frida Redigeret 9. September, 2023 af kenzo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest polleplet Skrevet 10. September, 2023 jeg besøgte hende for et par måneder siden. Hun er venlig og snakker meget. Stedet ligger meget centralt, men er aligevel diskret. jeg havde i hvert fald ikke gættet at der låg en lejlighed lige der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
torben35 91 Skrevet 11. September, 2023 polleplet skrev, for 11 timer siden: Hun er venlig og snakker meget. Hvordan var oplevelsen? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varde danske frida 2 Skrevet 11. September, 2023 (edited) polleplet skrev, den 10.9.2023 at 20:41: jeg besøgte hende for et par måneder siden. Hun er venlig og snakker meget. Stedet ligger meget centralt, men er aligevel diskret. jeg havde i hvert fald ikke gættet at der låg en lejlighed lige der. Ok må nok lade vær med at snakke Ørene at jeg vil prøver ..dejligt du syndes lejligheden er diskret knus og kram Frida Redigeret 11. September, 2023 af Varde danske frida Lyd fil 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg