Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har prøvet at få en aftale på plads to gange, og er blevet brændt af begge gange.

Den første gang skrev vi fint sammen og aftalte at jeg kunne komme. Jeg bekræftede en time før og en halv time før, samt da jeg gik fra metroen med 8 minutters gågang til stedet - hvor det så blev aflyst af hende da hun havde en kunde som ville fortsætte hans tid. Jeg skrev at det var fint og at jeg venter på en cafe rundt om hjørnet, men der kommer ikke noget nyt svar over den næste halvanden time på trods af sms og opkald.

Den næste gang var et par dage senere, hvor jeg så dagen forinden havde reserveret en bestemt tid på selve dagen. Det bekræfter vi også begge en halv time før, jeg bliver også guidet fra metroen til stedet og bekræftet da jeg står på vejen med instruks om hvordan jeg kommer ind i kælderen - men indenfor må hendes kollega Agnes så skuffe mig igen, hun har en kunde som vil fortsætte hans tid et par timer.

Helt ærligt ved jeg ikke om Coco faktisk er til stede? :huh:

Måske er det blot et forsøg på at lokke kunder til Agnes og Roxana nu hvor man alligevel er der...

Del dette indlæg

Link til indlæg
VikingThor skrev, den 13.12.2023 at 12:02:

Jeg har prøvet at få en aftale på plads to gange, og er blevet brændt af begge gange.

Den første gang skrev vi fint sammen og aftalte at jeg kunne komme. Jeg bekræftede en time før og en halv time før, samt da jeg gik fra metroen med 8 minutters gågang til stedet - hvor det så blev aflyst af hende da hun havde en kunde som ville fortsætte hans tid. Jeg skrev at det var fint og at jeg venter på en cafe rundt om hjørnet, men der kommer ikke noget nyt svar over den næste halvanden time på trods af sms og opkald.

Den næste gang var et par dage senere, hvor jeg så dagen forinden havde reserveret en bestemt tid på selve dagen. Det bekræfter vi også begge en halv time før, jeg bliver også guidet fra metroen til stedet og bekræftet da jeg står på vejen med instruks om hvordan jeg kommer ind i kælderen - men indenfor må hendes kollega Agnes så skuffe mig igen, hun har en kunde som vil fortsætte hans tid et par timer.

Helt ærligt ved jeg ikke om Coco faktisk er til stede? :huh:

Måske er det blot et forsøg på at lokke kunder til Agnes og Roxana nu hvor man alligevel er der...

Det god nok fræk måde at lokke kunder til , man tro man skal ud og køre Ferrari, Også kommer der en Lada :angry: og lokke kunder ud med transport og spildt tid , man skulle boykotte dem!

Del dette indlæg

Link til indlæg
womansman skrev, den 14.12.2023 at 17:29:

Det god nok fræk måde at lokke kunder til

De gør det kun, fordi det virker, og det gør det kun, fordi mænd ingen selvrespekt har, når pikkemanden har overtaget styringen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...