Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har besøgt Mona, som er ny pige i Virum. Hun har været her en uges tid, og bliver de vidst sædvanlige 3 måneder. Billederne er retvisende. Hun er ... omkring 40 vil jeg tro, med en spændstig og veltrænet krop. Bryster er uden hjælpestoffer og en A-skål. Hendes massage er absolut godkendt ... passende hård og fokuseret. Pirringen undervejs er meget begrænset .. specielt fordi, når melodien skifter til HE, så kommer der godt nok gang i hendes. Det bliver helt sikkert til gentagelse.

Jeg har prøvet at booke tid med Ann ... men det er ikke lykkedes for mig endnu. Måske er hun et spøgelse.

Mona

Del dette indlæg

Link til indlæg
puj skrev, den 22.9.2023 at 08:14:

Enig. Alice er rigtig god og så har nu nogle kæmpe store bryster :wub:

Er Alice på nogen af billederne i annoncen? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Srixon skrev, for 19 minutter siden:

Er Alice på nogen af billederne i annoncen? 

Blandt andet billede nr 12.

Hun står i en hvid kjole med hænderne i siden

Hun er også på et billede i en have hvor hun har en rød/pink kjole på, der står faktisk også Alice i et hjørne af billedet

Redigeret af Gløden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gløden skrev, for 1 time siden:

Blandt andet billede nr 12.

Hun står i en hvid kjole med hænderne i siden

Tak. 
Ja hun ser ud til at have et godt brystparti. Ved du om man må lege med dem? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Srixon skrev, for 1 time siden:

Ved du om man må lege med dem?

Tror jeg ikke!

Annoncen lægger ikke op til mere end massage

Redigeret af Gløden
anderledes svar

Del dette indlæg

Link til indlæg
Srixon skrev, for 2 timer siden:

Tak. 
Ja hun ser ud til at have et godt brystparti. Ved du om man må lege med dem? 

Selvfølgelig må du det.  Bare spørg pænt.  Så  slipper hun dem fri.   Money talks 

Del dette indlæg

Link til indlæg

De herrer @JacobCalde85 @Solskin mfl. synes det er dårlig stil af afspore en tråd, der handler om Mona, og begive sig ud i alle mulige gætterier om Alice!

Jeg har besøgt Mona et par gange inden for de sidste par uger, og jeg er ganske enig med @unip - Mona leverer fin massage, ikke i den hårde ende som feks Dao i Hvidovre, men bestemt godkendt. Jeg havde på mit første besøg hos Mona bestilt 1 time massage. Mona fandt steder i skulderen og lægmuskler der trængte til en kærlig hånd, efter et par gode ture i Fitnesscenteret. Hun har en ganske behagelig massageform, som bedst kan beskrives som langsomt glidende, uden det i min optik bliver ligegyldigt 'oliesjask'. Faktisk lå jeg der, og fik lyst til mere, end blot massage. Der var så godt som ingen pirring under massagen, men afslutningsvist blev jeg dog spurgt om jeg ville have andet !

På mit andet besøg hos Mona - valgte jeg FP - for at finde ud af hvad den kvinde kan. Kludene kom af, et hurtigt brus til mig, og så var vi begge klar til at gå på opdagelser sammen. Den lidt generte Mona fra mit første besøg, forvandlede sig til 'tiger', der blev ikke sparet på indlevelsen, det var GFE på øverste hylde.. Mona er som @unip skrev i starten af tråden slank, og jeg vil tilføje smidig. Jeg gætter på at Mona er omkring 170 cm. Brysterne er små 'ung pige agtige', men ganske følsomme. Missen er delvis glat og bliver våd som våd. De øvrige detaljer fra seancen bliver mellem Mona og mig. Efter 1 time +, forlod jeg stedet med røde kinder. Standard pris. De bedste anbefalinger :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Zen245 skrev, for 2 timer siden:

synes det er dårlig stil af afspore en tråd, der handler om Mona, og begive sig ud i alle mulige gætterier om Alice!

Du har helt ret!:oops:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...