Tor78dk 3 Skrevet 11. September, 2023 Er der nogen der har haft glæden af den frække kvinde DENFEMININE - DIN INDGANG TIL EN VERDEN AF ÆGTE FEMININITET I TØNDER OG SØNDERJYLLAND mvh Tor 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Milner 543 Skrevet 11. September, 2023 Jeg har ikke været der, - men at hun skriver: ""DenFeminine, en elegant dansk blondine på 43 år. Jeg er indbegrebet af feminin skønhed og klasse, med stil og elegance... Og så stikker hun både røv og fisse lige op i kameraet.. LOL...... 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bjørn 142 Skrevet 11. September, 2023 Præcis som jeg gerne vil se en kvinde 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2278 Skrevet 11. September, 2023 Milner skrev, for 16 minutter siden: Og så stikker hun både røv og fisse lige op i kameraet.. LOL...... Det er tydeligvis forskelligt hvordan man forestiller sig en kvinde med klasse, stil og elegance agerer..... 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dristige 224 Skrevet 11. September, 2023 SweetKisses skrev, for 1 time siden: Det er tydeligvis forskelligt hvordan man forestiller sig en kvinde med klasse, stil og elegance agerer..... Nemlig, det ene udelukker jo heldigvis ikke det andet 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dinjo 27 Skrevet 14. September, 2023 Har nogen været der?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
M50plus 7 Skrevet 14. September, 2023 dinjo skrev, for 54 minutter siden: Har nogen været der?? Tror det ikke. Den går direkte på en telefonsvarer, og der svares ikke på mails Jeg har en mistanke om, at det er en fake- der forsøger på et eller andet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tor78dk 3 Skrevet 14. September, 2023 dinjo skrev, for 3 timer siden: Har nogen været der?? fik et svar på mail i går, hvor hun bad mig om at kontakte hende på hookup. Der stoppede min interesse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg