Guest sexes Skrevet 12. September, 2023 Synes der er extra mange at de for bløde mænd lige for tiden. Der kommer altså også et tidspunkt hvor i bliver for bløde, og det kommer til at gå ud over jeres livskvalitet, og generelt er det også et turn off hos pigerne, vilket jo er noget i bløde mænd interessere jer meget for. Så lad skægget gro, brug jeres muskler, og skid det et langt stykke om den næste pige tænder på jer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Titommeren 322 Skrevet 12. September, 2023 ENIG med sexes. Jeg har udvidet konceptet: Jeg skider også på, om jeg tænder på den næste pige. Jeg knepper hende alligevel… 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2278 Skrevet 12. September, 2023 Og mange mænd har fået rigtig travlt med hvad andre mænd gør og siger(/skriver)... Det kan der helt sikkert også være forskellige meninger om... 3 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sexes Skrevet 12. September, 2023 Titommeren skrev, for 2 timer siden: ENIG med sexes. Jeg har udvidet konceptet: Jeg skider også på, om jeg tænder på den næste pige. Jeg knepper hende alligevel… Genialt, bare luk øjnene og lad hende sut den op fra slap. SweetKisses skrev, for 1 time siden: Og mange mænd har fået rigtig travlt med hvad andre mænd gør og siger(/skriver)... Det kan der helt sikkert også være forskellige meninger om... Og de lyserøde, dem må du sandelig ikke glemme. Man skal endelig blande sig, men fortrækker at man blander sig i hvad der bliver sagt, og ikke hvordan det bliver sagt, noget de lyserøde sansynligvis gør mest, men de i hård konkurrence med de bløde mænd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2278 Skrevet 12. September, 2023 (edited) sexes skrev, for 19 minutter siden: Og de lyserøde, dem må du sandelig ikke glemme. Man skal endelig blande sig, men fortrækker at man blander sig i hvad der bliver sagt, og ikke hvordan det bliver sagt, noget de lyserøde sansynligvis gør mest, men de i hård konkurrence med de bløde mænd. Jamen du er har helt ret - nu handlede dit opslag bare om mændene, derfor jeg kun kommenterede på netop dét.. Jeg troede faktisk at kvinder havde monopol på ligegyldigt brok - men det er fantastisk med ligestilling. Selvom det netop er forskellen på mænd og kvinder du egentlig efterlyser i dit opslag... Men du ved jo hvad vi kvinder vil have.... Nu skal jeg nok lade vær med at provokere mere, det er bare lidt kærlig dril, skrevet med et smil på læben. Redigeret 12. September, 2023 af SweetKisses 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
otto06 773 Skrevet 12. September, 2023 SweetKisses skrev, for 2 timer siden: Og mange mænd har fået rigtig travlt med hvad andre mænd gør og siger(/skriver)... Det kan der helt sikkert også være forskellige meninger om... Skønt indlæg... Jeg krummer lidt tæer når nogle mænd beskriver deres egen mandighed.. Det har aldrig været nødvendigt og har næppe nogensinde haft positiv effekt... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 12. September, 2023 otto06 skrev, for 8 minutter siden: Jeg krummer lidt tæer når nogle mænd beskriver deres egen mandighed.. Det har aldrig været nødvendigt og har næppe nogensinde haft positiv effekt... Enig i tåkrumningen. Men jeg er faktisk ret overbevist om, at mænd der beskriver deres egen mandighed og andres ikke-mandighed har et udtalt (og ikke-mandigt) behov for at beskrive deres egen mandighed. For andre gør det ikke og ser ikke mandigheden. De ser et ynkeligt skvat. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2278 Skrevet 12. September, 2023 otto06 skrev, for 45 minutter siden: Skønt indlæg... Jeg krummer lidt tæer når nogle mænd beskriver deres egen mandighed.. Det har aldrig været nødvendigt og har næppe nogensinde haft positiv effekt... tvr skrev, for 10 minutter siden: Enig i tåkrumningen. Men jeg er faktisk ret overbevist om, at mænd der beskriver deres egen mandighed og andres ikke-mandighed har et udtalt (og ikke-mandigt) behov for at beskrive deres egen mandighed. For andre gør det ikke og ser ikke mandigheden. De ser et ynkeligt skvat. Én ting er at påberåbe egen mandighed (manddom?), men en anden ting er at nedgøre andre - hvad end det er mandighed, manddom, personlighed el.lign. - og i dette tilfælde var det egentlig dét jeg forsøgte at anfægte her, altså behovet for at brokke sig over, og nedgøre andre Jeg fornemmer dog, at det ikke rigtig blev modtaget som håbet, for straks blev der peget fingre i en anden retning.. Men man kan jo ikke ændre hele verden ved at kommentere på indlæg på Eroguide, og det må jeg lære at leve med 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sexes Skrevet 12. September, 2023 Budskabet er ment som et venligt skub i en bedre retning, til mere selvværd og bedre sex. Har personligt oplevet hvordan jeg i et tidligere forhold bid for bid mistede mig selv, og blev alt for blød, tror faktisk dette sker for en del mænd, hvorfor, ved jeg ikke helt. Jeg nedgøre ikke nogen konkret, men noget, men hvis andre mænd trives godt med at være meget blød så det jo bare fantastisk, jeg gjorde bare ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
asdfpaj 93 Skrevet 12. September, 2023 "Soya mænd ta til lægen og få tjekket jeres testosteron" Måske du skulle sætte dig ind i hvad der nedsætter mænds testosteron. Men nu er jeg jo også bare en blød feminin mand, der går op i videnskab. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sexes Skrevet 12. September, 2023 asdfpaj skrev, for 34 minutter siden: "Soya mænd ta til lægen og få tjekket jeres testosteron" Måske du skulle sætte dig ind i hvad der nedsætter mænds testosteron. Men nu er jeg jo også bare en blød feminin mand, der går op i videnskab. Jeg troede faktisk jeg vidste hvad det var op og ned angående mad og testosteron, så man kan altså heller ikke øge sit testosteron ved at spise æg? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2278 Skrevet 12. September, 2023 sexes skrev, 1 time siden: Budskabet er ment som et venligt skub i en bedre retning, til mere selvværd og bedre sex. Har personligt oplevet hvordan jeg i et tidligere forhold bid for bid mistede mig selv, og blev alt for blød, tror faktisk dette sker for en del mænd, hvorfor, ved jeg ikke helt. Jeg nedgøre ikke nogen konkret, men noget, men hvis andre mænd trives godt med at være meget blød så det jo bare fantastisk, jeg gjorde bare ikke. Jeg kan ikke læse dit "venlige skub" i det du har skrevet - men i min optik er dét, at miste sig selv i et forhold og dét at gå op i hvor vidt en glædespige tænder på én ikke helt det samme... Jeg nyder virkelig de mænd der bekymrer sig om, hvorvidt det også er en god oplevelse for mig, dem der sørger for at barbere sig, dufte dejligt, skifte sengetøj osv. inden jeg kommer... muskler eller ej.. Det er nemlig ikke kun udseende (maskuline, veltrænede mænd) der kan tænde en kvinde (læs: mig) så hun sprøjter ud over deres ellers rene sengetøj... Bløde, kærlige, betænksomme mænd, går også rent ind. Og de, der har mistet sig selv i et tidligere (usundt?) parforhold, hjælper jeg også gerne på vej, både med flabede kommentarer og med kærlige, blide berøringer - der har hårde, testosteronfyldte mænd nemlig også brug for Bare husk, at vi alle er forskellige - og nogle ting mere/anderledes over tingene, end andre 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2026 Skrevet 12. September, 2023 sexes skrev, for 5 timer siden: Budskabet er ment som et venligt skub i en bedre retning, til mere selvværd og bedre sex. Jeg ville nu osse sige, hvis det var dét der var hensigten, så kom du altså ret dårlig fra start ... Jeg blev noget pissed-off over dit oplæg, men synes ikke der var meget idé i at hvæse ad det ... det fører ikke nogen vegne, og, som man siger, man skal vælge sine kampe med omhu ... SweetKisses skrev, for 3 timer siden: Bløde, kærlige, betænksomme mænd, går også rent ind. Det har jeg egentlig osse indtryk af - ud fra hvad jeg læser rundt omkring ... Men hvis I gerne vil en 'blød' mand, så vis ham det for pokker, meget direkte ... Vi er vant til at blive 'friendzone't, så vi regner med I bare gerne vil snakke .. De par gange jeg selv har 'scoret' efter min skilsmisse, for rigtig mange år siden, var det kvinden der tog initiativet ... (det var så helt forfejlet, af forskellige, gode grunde, men det er en anden historie) SweetKisses skrev, for 3 timer siden: Og de, der har mistet sig selv i et tidligere (usundt?) parforhold, hjælper jeg også gerne på vej, Uha, ja, det var osse mit problem - og parforholdsmæssigt, kom jeg aldrig videre ... Det er et meget svært emne at tage op, også fordi det drejer sig om mere end sex, ting i livet i det hele taget ... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 12. September, 2023 Nu betragter jeg mest TS første indlæg som en trolle provokation. Nyt ord lige hørt: SOYAMAND. Det kommer lige fra det røgfyldte brune, eller fitteklubbens mandehørmende omklædningsrum. Det sagt så forveksler TS 2 begreber - blød mand, og respektfuld mand. Ordene kan med fordel Googles. Man bliver jo ikke en hård mand, som åbenbart er det eneste rigtige for TS, fordi man lader skægget gro, eller skider på dette og hint. Det er mere end forsvarsmekanisme, fordi man ikke kan finde den mand i sig selv, som man gerne vil være. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 12. September, 2023 Aarhuselsker skrev, for 42 minutter siden: Nu betragter jeg mest TS første indlæg som en trolle provokation. Nyt ord lige hørt: SOYAMAND. Det kommer lige fra det røgfyldte brune, eller fitteklubbens mandehørmende omklædningsrum. Det sagt så forveksler TS 2 begreber - blød mand, og respektfuld mand. Ordene kan med fordel Googles. Man bliver jo ikke en hård mand, som åbenbart er det eneste rigtige for TS, fordi man lader skægget gro, eller skider på dette og hint. Det er mere end forsvarsmekanisme, fordi man ikke kan finde den mand i sig selv, som man gerne vil være. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2278 Skrevet 12. September, 2023 Aarhuselsker skrev, 1 time siden: Nu betragter jeg mest TS første indlæg som en trolle provokation. Nyt ord lige hørt: SOYAMAND. Det kommer lige fra det røgfyldte brune, eller fitteklubbens mandehørmende omklædningsrum. Det sagt så forveksler TS 2 begreber - blød mand, og respektfuld mand. Ordene kan med fordel Googles. Man bliver jo ikke en hård mand, som åbenbart er det eneste rigtige for TS, fordi man lader skægget gro, eller skider på dette og hint. Det er mere end forsvarsmekanisme, fordi man ikke kan finde den mand i sig selv, som man gerne vil være. … men derfor kan man vel godt give lidt røg retur? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 12. September, 2023 (edited) SweetKisses skrev, for 19 minutter siden: … men derfor kan man vel godt give lidt røg retur? Ja da, men han kan nok ikke ryges ud Redigeret 12. September, 2023 af Aarhuselsker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sexes Skrevet 12. September, 2023 He he, hvorfor er der lige pludselig en baby midt i det hele, jeg fatter ikke en meter. Er det mig som er en baby? Ja bare det var tilfældet nogle gange, med et par lange hænge patter til at sutte i, og en blød og varm mund om min pik. Jeg ser ikke mig selv som en trold, har bidraget med en del anmeldelser, men jo det kan godt opfattes noget provokerende mit skriv, synes også man skal kunne tåle at blive lidt provokeret, og ikke bare opføre sig som en baby, men derfor mener jeg stadig noget, og ikke bare ude på ballade. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2278 Skrevet 13. September, 2023 @sneræven du har helt ret i det du skriver - jeg har også selv i mange år friendzone'et nogle, der havde langt flere gode egenskaber at byde på, end dem jeg faktisk faldt for... . I købesex-verden møder man mange typer mænd, og det kan ikke undgås at man får en "yndlings type"... Men fordi man er hård og spiller med musklerne, er det ikke ens betydning med, at man er et dårligt menneske - og det er ikke sådan jeg læser dette indlæg Nærmere som en akavet måde at få sine mandlige artsfæller op af stolene, mens der bliver råbt "pik er gud!".... At det egentlig stammer fra, at trådstarter tidligere har været i et forhold hvor han mistede sig selv en smule, er for mig lidt et kliché... For selvom man er blød, og bekymrer sig for andre, kan man sagtens være et helt menneske Jeg tror mange, som du blev provokeret af dette indlæg, og det kriblede lidt for meget i mine fingre efter at komme med et modsvar Og hurra for det, for jeg er blevet langt klogere på trådstarter og hans mening med hans skriv... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
otto06 773 Skrevet 14. September, 2023 SweetKisses skrev, den 12.9.2023 at 13:06: Én ting er at påberåbe egen mandighed (manddom?), men en anden ting er at nedgøre andre - hvad end det er mandighed, manddom, personlighed el.lign. - og i dette tilfælde var det egentlig dét jeg forsøgte at anfægte her, altså behovet for at brokke sig over, og nedgøre andre Jeg fornemmer dog, at det ikke rigtig blev modtaget som håbet, for straks blev der peget fingre i en anden retning.. Men man kan jo ikke ændre hele verden ved at kommentere på indlæg på Eroguide, og det må jeg lære at leve med Arh, er det ikke bare ligesom i trafikken.. Én lille fejl og man får fingeren.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fluefisker 348 Skrevet 14. September, 2023 Er det i virkeligheden ikke bare at vi har skabt et samfund hvor alle må/skal være unikke og specielle?? Når der så samtidigt ikke må være forskel på mænd og kvinder kan det da godt nogen gange være svært, ja nærmest umuligt at navigere! Har aldrig forstået hvorfor kvinder bestræber sig på at være klædt som mænd og opføre dig som mænd i den hellige ligeberettigelse !! Jeg mindes stadigvæk et billede fra et bestyrelseslokale hvor teksten under billedet var”find kvinden” ligesom jeg nærmest blev overfaldet fordi jeg tillod at holde døren for en kvinde puha mandschauvinist jo tak der var sgu ikke meget romantik i luften der! er det bare fordi jeg er en ældre senil mand eller savner i ikke engang imellem spillet, flirten, galantheden, udfordringen, mødet, uvisheden, samtalen blive forført …… og for at komme tilbage til tråd starter her behøver det ikke være ren testeteron eller lyserød ble der er så meget mere i det spil der burde være mellem mænd og kvinder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fluefisker 348 Skrevet 14. September, 2023 Ups og glemte lige tilbage til rødderne “survival of the fitest” af Herbert Spencer, der kan jo ikke benyttes mere nu vil det vel hedde “ham der sidder højest på barstolen” god snart weekend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 14. September, 2023 Fluefisker skrev, for 4 timer siden: igesom jeg nærmest blev overfaldet fordi jeg tillod at holde døren for en kvinde puha mandschauvinist Er det ikke en historie ??? Hvis den er sand, tror jeg du har fundet een af de meget få kvinder der reagerer sådan. Fluefisker skrev, for 4 timer siden: savner i ikke engang imellem spillet, flirten, galantheden, udfordringen, mødet, uvisheden, samtalen blive forført …… Nej. For det er da en skrøne at den slags ikke sker længere, lige som det er en skrøne at man ikke kan få lov at holde døren, betale middagen, give komplimenter osv. Pas på ikke at blive en bitter gammel mand, der mener alt var bedre i gamle dage og giver kvinderne og deres (helt og aldeles retfærdige) ligestilling skylden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2278 Skrevet 14. September, 2023 Fluefisker skrev, for 4 timer siden: ligesom jeg nærmest blev overfaldet fordi jeg tillod at holde døren for en kvinde puha mandschauvinist jo tak der var sgu ikke meget romantik i luften der! Det er rigtigt, at der er kvinder, der bliver sure over at mænd holder døren, eller giver komplimenter - ja. Men tror at størstedelen af os kvinder stadig nyder det. Når det så er sagt, så har vi lært at have en god portion skeptis, når vi møder mænd der er venlige, fordi at chancen for det kun handler om sex er meget stor. Og så bliver det pludselig ikke bare en god gerning, men en gerne med bagtanke - og det er vi kvinder vokset op med en konstant påmindelse i baghovedet. Jeg tror mange af os, ville elske at gå i blomsterbede kjoler og stiletter dagen lang - men har du en ide om, hvor svært det kan være, at blive taget seriøst som kvinde, hvis du er den eneste der sidder i netop det outfit? Samfundet har gjort, at mange føler et behov for at passe ind - og det føler mange kvinder også, når de bevæger sig i en mandsdomineret forretnings- eller politiskverden. og hvis vi ikke retter ind, og klæder os så feminint og sexet som vi egentlig har lyst til, så er det pludselig vores egen skyld, at vi bliver antastet på gaden og voldtaget i nattelivet…. der er mange aspekter i det - og igen bliver jeg provokeret af, at andre har travlt med at fortælle folk hvordan de bør agere. Hvorfor kan der ikke være plads til forskellighed og lyst til at være sig selv - om det er som en “blød” mand, eller en “hård” kvinde?…. der er intet rigtigt eller forkert… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 14. September, 2023 Fluefisker skrev, for 3 timer siden: Ups og glemte lige tilbage til rødderne “survival of the fitest” af Herbert Spencer, der kan jo ikke benyttes mere nu vil det vel hedde “ham der sidder højest på barstolen” god snart weekend Du mener nok "Survival of the fittest". Og jo, netop dét, at den der tilpasser sig situationen/omgivelserne/miljøet/ændringerne, er dén der overlever. Dem der ikke er tilpasningsdygtige er dem der iforsviner. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg