Fluefisker 348 Skrevet 14. September, 2023 SweetKisses skrev, for 3 timer siden: Men tror at størstedelen af os kvinder stadig nyder det. bliver så afgjort også ved, men som du siger engang imellem er det udslagsgivende at sparke lidt fordi at chancen for det kun handler om sex … og det er vi kvinder vokset op med en konstant påmindelse i baghovedet. Py ha det er da en grum ting hvis man sltid skal gå og være mistænksom at blive taget seriøst som kvinde, når de bevæger sig i en mandsdomineret forretnings- eller politiskverden. uden at være jyde vil jeg sige det godt nok er trælst - og der må jeg som repræsentant af hankønnet beklage meget, den sviger virkeligt, da det burde være de bemidlede og ofte ofte også uddannede mænd der findes der, hvilket bare med al tydelighed viser at der er forskel på intelligens og uddannelse!! Samt at empati nok ikke er et fag i deres uddannelses system! egen skyld, at vi bliver antastet på gaden og voldtaget i nattelivet…. Igen et samfunds problem !! Det er vist på tide at få ændret hele skolesystemet og få indført nye fag helt fra grundskolen! Hvorfor kan der ikke være plads til forskellighed og lyst til at være sig selv - det er i virkeligheden der jeg gerne ville hen men syntes bare, at forskelligheden udmønter sig til stereotyper der kun tænker på dem selv Citat der er intet rigtigt eller forkert… netop Og nej jeg er ikke bare en trist gammel sær mand der burde leve i fortiden, men syntes bare vi gør livet sværere for os selv end hvad der er nødvendigt!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ErnstOle 544 Skrevet 14. September, 2023 sexes skrev, den 12.9.2023 at 22:13: Er det mig som er en baby? Ja bare det var tilfældet nogle gange, med et par lange hænge patter til at sutte i, og en blød og varm mund om min pik. Bizart. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2026 Skrevet 14. September, 2023 (edited) Fluefisker skrev, for 13 timer siden: Er det i virkeligheden ikke bare at vi har skabt et samfund hvor alle må/skal være unikke og specielle?? Når der så samtidigt ikke må være forskel på mænd og kvinder kan det da godt nogen gange være svært, ja nærmest umuligt at navigere! Haha, ja, jeg ser det næsten nøjagtig omvendt. Jeg synes at vi har alt for meget med stereotyper omkring at være mand og at være kvinde, Altså sådan, hvis man skal nå mænd, så skal det være noget med øller, biler, sport og røde bøffer ... Og at ordentlige mænd elsker actionfilm og andre ShootEmUp film. Jeg gider ikke nogen af delene. Kun røde bøffer. Der er netop brug for at se, at der er flere forskellige typer af både mænd og kvinder ... Og ja, det kan være svært at navigere i .. men det giver også nogle frihedsgrader ... Redigeret 14. September, 2023 af sneræven 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 888 Skrevet 15. September, 2023 (edited) Hørte engang en podcast med en læge, der har speciale i mænds hormoner, altså testosteron først og fremmest (men østrogen spiller også en rolle for processer i mænds hjerne, som styrer lystens omsætning til erektion). Mangel på testosteron giver faktisk sure og vrisne mænd. At regulere deres niveau medicinsk kan gøre dem mere afslappede og hvile mere i sig selv. Og lægens påstand var, at for mange mænd går rundt med et for lavt testosteron og at det er et overset problem som mange praktiserende læger ikke er opmærksom på eller ved nok om. Højt testosteronniveau er til gengæld ikke nødvendigvis lig med høj selvsikkerhed eller højt sexdrive, men nok mere ting som at være mere risikovillig, det man ofte ser hos unge mænd når de kaster sig ud i risikofulde aktiviteter som ræs med biler, motorcykler, vandscootere, mountainbikes, bjergklatring etc. Det med at være en "rigtig" mand er nok mere et spørgsmål om holdning til at omsætte egen vilje i samspil med andre mennesker og det kan gøres bullying eller med anerkendelse af andres behov og en evne til at ville gøre noget godt for andre. Der bliver det faktisk interessant, for visse mandetyper har langt mere succes med kvinder, hvis de forstår at være drevet af en vilje iklædt ægte sympati for modparten! Kvinder kan godt li mænd der tager initiativ, men vil ikke domineres eller blive overset. Jeg så en søndag morgen, en mand komme sjoskende ned ad gaden med en pose klirrende tomme flasker. Håret uredt, slidte og beskidte bukser, lange skægstubbe og i et par udtrådte badesandaler. Han udstrålede totalt at han var sgu ligeglad med alt. Jeg var nødt til at vende mig om for at tjekke ham en ekstra gang og bag på den lidt hullede (engang) hvide T-shirt stod der: HOLD KÆFT KÆLLING Redigeret 15. September, 2023 af Hedonis 2 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sexes Skrevet 15. September, 2023 Denne tråd begynder at udvikle på en go måde, og med flere meninger, super. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 15. September, 2023 Hedonis skrev, for 2 timer siden: Jeg så en søndag morgen, en mand komme sjoskende ned ad gaden med en pose klirrende tomme flasker. Håret uredt, slidte og beskidte bukser, lange skægstubbe og i et par udtrådte badesandaler. Han udstrålede totalt at han var sgu ligeglad med alt. Jeg var nødt til at vende mig om for at tjekke ham en ekstra gang og bag på den lidt hullede (engang) hvide T-shirt stod der: HOLD KÆFT KÆLLING Klasse !! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2026 Skrevet 15. September, 2023 (edited) SweetKisses skrev, den 14.9.2023 at 13:55: Når det så er sagt, så har vi lært at have en god portion skeptis, når vi møder mænd der er venlige, fordi at chancen for det kun handler om sex er meget stor. Og så bliver det pludselig ikke bare en god gerning, men en gerne med bagtanke - og det er vi kvinder vokset op med en konstant påmindelse i baghovedet. Jeps ... lige præcis! De mere forsigtige mænd véd det også, og derfor tør de ikke vise de er interesseret i pigen seksuelt. Tilbage i min ungdom var det en stående vending fra pigerne, "det er så dejligt du ikke kun er interesseret i een ting" eller "dig kan man da snakke med" ... ... bum! ... Så står man dér ... Jeg kan huske en konkret episode fra min ungdom, hvor jeg traf en rigtig sød pige på et diskotek ... Vi mødtes en del gange der på stedet - uden aftaler, jeg kom der en fast aften om ugen, og det vidste hun .. vi dansede og havde nogle fantastiske snakke .. Så en aften tog jeg mod til mig og spurgte om vi skulle tage ud at spise sammen ... Hun sagde hun ville tænke over det ... Så så jeg ikke i et par uger, hvorefter hun kom en aften - med en anden gut om halsen ... Siden så jeg hende aldrig mere .. Det er ikke ment 'mavesurt' men mere noget med at både mænd og kvinder er i klemme i de ting .. som vi så prøver at indkredse, hvad er ... Som mænd, kan vi sagtens være interesseret i BÅDE sex OG at snakke ... Og det er det der er så fint ved at besøge jer GP'er .. det kan I sagtens rumme ... Redigeret 15. September, 2023 af sneræven 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Luna_Daydream Skrevet 16. September, 2023 Kan ikke andet en at trække lidt på smilebåndet over denne tråd... Den er fantastisk...! Der ér bare noget iøjefaldende maskulint (og provokerende) over, at være lidt firkantet, straight-to-the-point og lidt politisk ukorrekt, ik.. I min optik, kommer mænd til at tage os kvinder "lidt for alvorligt", og det gør i nok fordi vi langt henad vejen lidt er jeres bløde punkt (far/datter/beskytter dynamikken) I er dybt fascineret og draget af kvinder på alle mulige måder, og får vækket en hel masse meget dybe og stærke instinkter, når i møder den rigtige kvinde... I elsker også på en meget inderlig og helt speciel måde, når i endeligt elsker - og det gør jer simpelthen bare sårbare! Mænd håndterer så ofte den sårbarhed på en lidt uhensigtsmæssig måde... I bliver usikre på jer selv. Bange for at miste! Måske endda dybt jaloux... og når i så kommer i kontakt med de her ret ubehagelige følelser, så bliver i enten dominante (agressive- hævdende- temperamentsfulde) og kontrollerende eller også bliver i medgørlige og submissive (sådan lidt karikeret, ik)... Mit bedste råd til en mand der er sårbar er: Go do some man-sh*t ... Tag på vandring med en backpack og overnat i er shelter alene. Kløv noget brænde. Tag en tur på motercyklen eller atv'en. Tænd et bål og drik en øl under stjernehimmelen. Tag på jagt eller på skydebanen- gå i træninscenteret anything! der får jer tilbage til jeres maskuline centrum. Tilbage til roen og stabiliteten, overblikket og fattetheden... Kvinder er lige så forskellige som mænd er, så jeg kan kun tage udgangspunkt i mig selv... Jeg har brug for at en mand altid er den stærkeste. Både mentalt, følelsesmæssigt og fysisk. Jeg skal kunne se op til ham og beundre ham og han skal betragte mig som en ligeværdig partner, rent værdimæssigt (lytte til min feedback, respektere -og vise hensyn til mig) og være én han har lyst til at passe på! Det er ham der [Leder] og ham der har det sidste ord. Han tager den endelige beslutning og har dermed også vægten af ansvaret på sine skuldre. Det skal han vise, at han kan bære- bl.a. ved at være mere velovervejet end impulsiv... Han skal være gammel nok og moden nok, til at have lært at tøjle sine følelser! Selvkontrol er et kæmpe turn-on for mig! Han må gerne have sårbare øjeblikke i mit nærvær- det er da kun en ære -specielt hvis det er fordi han elsker mig! Men helt grundlæggende skal han være følelsesmæssigt stabil, rolig og fattet. Det gælder især, når jeg ikke er det!.. Hvis jeg giver hårdt modspil, så skal han stå fast! Han må ikke lade sig påvirke og hyle ud af den! og han må på ingen måde "krybe langs væggen" eller "forsvinde et andet sted hen"- men han må godt være lidt forsigtig ud af hensynet til mig. Hvis jeg er sur og brokker mig og vil skændes, så skal han smile kærligt og overbærende, give mig et kæmpestort kram og finde noget at spise til mig... Han skal have brede skuldre- lade mig læsse af. Være lidt en "far" på det punkt Han skal stå ved sig selv og holde hovedet højt. Driller jeg, så dril igen! Laver han fejl, så træk på skuldrene og lær af det... Sig pyt, med ophøjet ro -også selvom jeg synes det er verdens undergang! (Igen, han er klippen der kan tåle at jeg reagerer, uden at lade sig påvirke for meget af det). Han skal stå ved sine grænser og ikke lade sig manipulerer eller presse til noget han ikke har lyst til. Uanset kontekst (og måske specielt ifht børneopdragelse). Ifht dating og seksualitet, så skal han være en gentleman, hele vejen igennem. Han skal vise en grundlæggende ærekærhed overfor mig som hans kvinde, uden at det behøver at være kliché. Han skal kunne læse mine behov og have lyst til at passe på mig- er han forudseende (uden at det bliver umyndiggørende) så er det et kæmpe plus! Fx have en pose lakrids/chokolade gemt til en rainy day- have hygiejne produkter med på tur- vide hvornår jeg bliver træt og har brug for en undskyldning for at tage hjem osv. I sengen skal han kunne forføre og vigtigst af alt skabe tryghed! Han skal overordnet set, tage sig god tid! og være nysgerrig og opmærksom på mine signaler, små som store. Han skal turde at slippe sit begær helt frit og bare nyde mig, som var jeg den mest eksklusive og mest spændende kvinde han nogensinde mødt.. Det må gerne være passioneret og lidt råt og autentisk- men der skal også være plads til ømhed dyb elskov engang imellem.. og latter og uhøjtidelighed! Hvis en mand er de ting for mig, så er jeg helt naturligt den absolut bedste version af hvem jeg er som kvinde. Jeg er blød og feminin.. Lattermild.. Smilende.. Omsorgsfuld.. Servicerende.. Tillidsfuld... Nysgerrig og opmuntrende. ..og unguarded.. Jo ældre jeg bliver, jo mere indser jeg hvor håbløst lang tid det faktisk tager at "finde sig selv", både for mænd og kvinder .... Har man overhovedet noget der bare minder om kvalitet, før de 40? *fniiiis* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Luna_Daydream Skrevet 16. September, 2023 Ifht det der med om en mands interesse kun handler om sex, så tror jeg det handler om at kvinder generelt gerne vil noget mere end blot at blive objektificeret? Der skal være balance- og rette ting til rette tid. Er jeg på en date, så skal han vise interesse i mig som menneske! Han må godt komplimentere mig på en classy måde ("hvor ser du dejlig ud") men har jeg en følelse af at han æder mig med øjnene, er det et turnoff... En forsigtigper er også et turnoff - stå ved, at du er en mand og at du synes jeg er dejlig, men lad være med at være intimideret af mig- eller at være en sjofel gris Jeg kan også godt lide en mand der er en lille smule "hard to get". Hvis jeg rent faktisk er i tvivl om hvorvidt du ville sige ja til at tage mig med hjem, så er jeg straks mere interesseret. Jeg vil ikke have magten til at kunne sno dig om min lillefinger- du må til gengæld gerne vise at du har magten til at sno mig om din lillefinger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 16. September, 2023 OK, @Luna_Daydream that's it. You and me. Now. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Luna_Daydream Skrevet 16. September, 2023 tvr skrev, for 7 minutter siden: OK, @Luna_Daydream that's it. You and me. Now. *smiler genert* ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 16. September, 2023 Luna_Daydream skrev, for 53 minutter siden: Kan ikke andet en at trække lidt på smilebåndet over denne tråd... Den er fantastisk...! Dit indlæg har mange fine observationer. Men de her tre sætninger viser fint hvorfor mange mænd idag nemt bliver forvirrede: Jeg har brug for at en mand altid er den stærkeste. Både mentalt, følelsesmæssigt og fysisk. / Det er ham der [Leder] og ham der har det sidste ord. Han tager den endelige beslutning og har dermed også vægten af ansvaret på sine skuldre. / han skal betragte mig som en ligeværdig partner Det er godt nok en ligestilling som vil noget. Jeg tror jeg går ud i skoven en uge, kløver lidt brænde, skyder en bjørn og funderer over det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Luna_Daydream Skrevet 16. September, 2023 (edited) Bananas skrev, for 29 minutter siden: Dit indlæg har mange fine observationer. Men de her tre sætninger viser fint hvorfor mange mænd idag nemt bliver forvirrede: Det er godt nok en ligestilling som vil noget. Jeg tror jeg går ud i skoven en uge, kløver lidt brænde, skyder en bjørn og funderer over det. Vil du præcisere hvad mænd finder forvirrende? Jeg kan mærke at jeg får lyst til at understrege, at jeg finder alle mulige slags mænd både charmerende, dejlige og godt selskab *smiler* .... men taler vi om partner-potentiale, så er det jeg har beskrevet mit personlige og det jeg instinktivt tiltrækkes af både følelsesmæssigt og seksuelt... Skovhuggeren - Vikingen - Håndværkeren - Landmanden... You get the drift .... Mit indtryk er, at jeg nok i virkeligheden er lidt gammeldags? Jeg tror mange yngre kvinder klart foretrækker en mere moderne mand! Redigeret 16. September, 2023 af Luna_Daydream Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den lille frøken 1402 Skrevet 16. September, 2023 (edited) Luna_Daydream skrev, for 2 timer siden: Vil du præcisere hvad mænd finder forvirrende? Jeg kan mærke at jeg får lyst til at understrege, at jeg finder alle mulige slags mænd både charmerende, dejlige og godt selskab *smiler* .... men taler vi om partner-potentiale, så er det jeg har beskrevet mit personlige og det jeg instinktivt tiltrækkes af både følelsesmæssigt og seksuelt... Skovhuggeren - Vikingen - Håndværkeren - Landmanden... You get the drift .... Mit indtryk er, at jeg nok i virkeligheden er lidt gammeldags? Jeg tror mange yngre kvinder klart foretrækker en mere moderne mand! Mht dine forrige indlæg så kan jeg sagtens følge dig. Men.... jeg synes faktisk også du stiller store krav til en mand og det tillader jeg mig at sige fordi jeg selv har haft de samme krav/ønsker indtil jeg efter års selv granskning over valg af forkerte mænd - indså at jeg i virkeligheden nok ønskede mig min far tilbage. Der er nemlig rigtig mange far kvaliteter i de ting du nævner. En urokkelig , stabil mand der tager det ansvar fra en som kan være svært at bære nogle gange. Han skal være den stærkeste, både mentalt og fysisk og følelsesmæssigt. Han skal kunne rumme ens urimeligheder og ikke lade sig rokke. Han skal passe på en. Osv.Er det ikke kun ens far der i virkeligheden kan leve op til det på en sund måde ? Jeg faldt for de forkerte mænd i en lang årrække fordi jeg måske inderst inde lagde for meget vægt på far kvaliteterne i mine krav. Mændene jeg fandt var dominerende og overbeskyttende på en ufed måde. Det var fedt i starten af forholdene men blev usundt i længden . Og jeg måtte sent i livet men heldigvis - erkende- at ligeværdet er det allervigtigste i et forhold. Det at begge parter blot er fejlbarlige mennesker og at en mand kan fejle og også har brug for at være den svage indimellem er lærdom jeg har taget med mig gennem mit liv. At Jeg kan få støtte af ham når jeg behøver og han kan få støtte af mig når han behøver . At det ikke kun er ham der skal være min klippe men også mig der skal være hans. Vi skal passe på hinanden. . Redigeret 16. September, 2023 af Den lille frøken 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Luna_Daydream Skrevet 16. September, 2023 Den lille frøken skrev, for 2 timer siden: Er det ikke kun ens far der i virkeligheden kan leve op til det på en sund måde ? Og jeg måtte sent i livet men heldigvis - erkende- at ligeværdet er det allervigtigste i et forhold. Det at begge parter blot er fejlbarlige mennesker og at en mand kan fejle og også har brug for at være den svage indimellem er lærdom jeg har taget med mig gennem mit liv. At Jeg kan få støtte af ham når jeg behøver og han kan få støtte af mig når han behøver . At det ikke kun er ham der skal være min klippe men også mig der skal være hans. Vi skal passe på hinanden. . Jeg hører 100% hvad du siger og erkender blankt at jeg nok har lidt "Daddy Issues" Jeg er stadig naiv og håbefuld og tror på, at der findes mænd med de kvaliteter derude.. De er nok bare ikke helt unge længere? ... Jeg stiller som sådan egentlig ikke krav om de her ting.. Jeg bliver simpelthen bare ikke tiltrukket eller forelsket i mænd der ikke har de kvaliteter...? Jeg har kun været forelsket 2 gange på mine knapt 37år, så det siger lidt sig selv Selvfølgelig skal en mand også føle sig støttet, og at han har komplet opbakning og fortrolighed fra sin kvinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2026 Skrevet 16. September, 2023 @Luna_Daydream og @Den lille frøken Det er dog nogle vildt, vildt spændende indlæg I har skrevet ... Min første reaktion på @Luna_Daydream's indlæg var, H-o-l-y M-o-ly da, dælme ikke så underligt at vi almindeligt dødelige mænd opgiver at gøre kur til jer piger ... Det er lige præcis et skrækeksempel på den liste af krav, der gør, at nogenlunde fornuftige mænd holder sig laaaaangt væk fra Dating-sites, hvor lignende, men knap så uddybede lister af krav optræder i rigtig mange af profilerne ... Men jeg ser også det skriv, som et godt og ærligt input, der fortæller hvad lige netop du tænder og ikke tænder på ... Det viser så også, jfr det @Bananas skriver, hvorfor det er så hulens svært for os mænd at navigere i. Hér tænker jeg også på det du skriver: Luna_Daydream skrev, for 9 timer siden: og når i så kommer i kontakt med de her ret ubehagelige følelser, så bliver i enten dominante (agressive- hævdende- temperamentsfulde) og kontrollerende eller også bliver i medgørlige og submissive (sådan lidt karikeret, ik)... ... altså, lige meget hvad vi gør ... Men stor respekt for dit skriv, det er en god åbning for en dialog, som @Den lille frøken jo også 'hopper på' Det fine ved EroGuide er netop, at man her kan få nogle af de dialoger, hvor det er 'tilladt' at diskutere seksualitet og præferencer på tværs af køn, alder og holdninger ... Du skriver i en anden tråd, at du overvejer på et tidspunkt at uddanne dig som sexolog .. Det er en hammergod idé ... Jeg har selv meget glæde af samtaler med en GP der også har fået en række sexologkurser ... Jeg er ikke helt klar over om du selv er GP, men du kan under alle omstændigheder få noget input fra 'den anden side' (mændenes) som jeg tænker både vil interessere dig, og som du kan bruge til noget undervejs .... Jeg tænker lidt, at den situation du har med at du kun tænder på mænd der er som du beskriver det .... ... det svarer til det der har gjort tingene meget bøvlede for mig, nemlig at jeg tænder på kvinder med et venligt væsen, og sødt ansigt og en pæn krop ... og meget gerne ukonventionelle ... Det er ikke helt nemt at fortrænge det man tænder på, uanset at det giver problemer for een eller gør tingene helt umulige .. Jeg skal lige sige, at jeg er den absolutte modsætning til dit ideal ... og i øvrigt, hvis jeg pludrer, så skyldes det at jeg lige nu sidder i en post-GP-besøgs rus, efter et besøg i torsdags ... Den rammer ind for fuld hammer lige nu (sker tit et par dage efter) og har en mere heftig virkning end seks-syv genstande (og giver ingen tømmermænd... ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2026 Skrevet 16. September, 2023 Luna_Daydream skrev, for 9 timer siden: I er dybt fascineret og draget af kvinder på alle mulige måder, og får vækket en hel masse meget dybe og stærke instinkter, når i møder den rigtige kvinde... I elsker også på en meget inderlig og helt speciel måde, når i endeligt elsker - og det gør jer simpelthen bare sårbare! Se, den er interessant ... For nogle af os mænd, så optræder de instinkter, du omtaler, langt, langt bredere end blot 'den rigtige kvinde' ... Forstået sådan, at de retter sig mod rigtig mange kvinder - i een eller anden udstrækning, alle kvinder ... Men over for nogle kvinder, er instinkterne selvfølgelig særlig stærke ... Jeg véd det ud fra mine egne fornemmelser fordi jeg livet igennem har haft rigtig meget at gøre med kvinder, i forbindelse med mit arbejde og til dels også i privat- og fritidsliv. Det er meget, meget svært for os mænd at få en dialog med jer kvinder omkring det, fordi i er benhårde omkring kravet om eksklusivitet ... Men tro mig ... p-l-e-a-s-e ... ... ikke-eksklusiv kærlighed kan også være kærlighed ... Luna_Daydream skrev, for 9 timer siden: Ifht det der med om en mands interesse kun handler om sex, så tror jeg det handler om at kvinder generelt gerne vil noget mere end blot at blive objektificeret? ... og I objektificerer ikke os mænd ... ? Vi skal være hero'er der - som jeg så det beskrevet en gang - skal kunne græde med jer over en død kattekilling og smide en rocker ned fra altanen ... Og så er vi 'forelskelsesobjekter' .. Tro mig, jeg har set mænd der er eksperter i at få kvinder til at forelske sig i dem ... og de mænd er absolut ikke Guds bedste børn ... Get my drift ... véd godt jeg provokerer ... Og igen, husk jeg sidder i en salig post-GP-besøgs-rus ... så er måske lidt (for) fjollet ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 17. September, 2023 tvr skrev, den 12.9.2023 at 12:53: har et udtalt (og ikke-mandigt) behov for at beskrive deres egen mandighed Det er jo det sjove: Machomænd udviser typisk meget såkaldt feminine træk: De er meget forfængelige, nærtagende og går ekstremt meget op i, hvad andre tænker om dem. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 17. September, 2023 Hedonis skrev, den 15.9.2023 at 13:30: Hørte engang en podcast med en læge, der har speciale i mænds hormoner, altså testosteron først Det kunne være 24 spørgsmål til professoren med Lone Frank. Pointen er at nå den rette balance - både for lidt og for meget er en dårlig ide. For meget giver fx humørsvingninger og øget risiko for hjerte-/karsygdomme. Testosteron øges naturligt gennem træning med tunge vægte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 888 Skrevet 18. September, 2023 Bebop skrev, den 17.9.2023 at 12:39: Testosteron øges naturligt gennem træning med tunge vægte. Is that a fact? Jeg har faktisk tænkt på at begynde på noget vægttræning. I min alder er det nødvendigt at gøre noget aktivt for at bevare styrken og så ville det jo være en udmærket sidegevinst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2026 Skrevet 18. September, 2023 (edited) Luna_Daydream skrev, den 16.9.2023 at 14:12: I er dybt fascineret og draget af kvinder på alle mulige måder, og får vækket en hel masse meget dybe og stærke instinkter,.. ( ..... ) I elsker også på en meget inderlig og helt speciel måde, (..... ) - og det gør jer simpelthen bare sårbare! Vil da lige sige, synes det er hammergodt beskrevet .... Luna_Daydream skrev, den 16.9.2023 at 14:12: når i endeligt elsker Tjooh ... Man kan sige det sådan (lidt sat på spidsen) at nogle af os elsker meget mere end I aner ... (jfr ovenfor) Men det ka' vi jo for pokker ikke gå rundt og vise jer - derude i den virkelige verden ... ... jo, med øjnene osv ... Luna_Daydream skrev, den 16.9.2023 at 14:12: Mænd håndterer så ofte den sårbarhed på en lidt uhensigtsmæssig måde... I bliver usikre på jer selv. Bange for at miste! Måske endda dybt jaloux... og når i så kommer i kontakt med de her ret ubehagelige følelser, så bliver i enten dominante (agressive- hævdende- temperamentsfulde) og kontrollerende eller også bliver i medgørlige og submissive (sådan lidt karikeret, ik).. Ja, du har helt ret (selv om jeg ironiserede lidt over det, oven for). Derfor er I kvinder bange for vores følelser - og med god grund ... Luna_Daydream skrev, den 16.9.2023 at 14:12: Hvis jeg er sur og brokker mig og vil skændes, så skal han smile kærligt og overbærende, give mig et kæmpestort kram og finde noget at spise til mig... Han skal have brede skuldre- lade mig læsse af. Være lidt en "far" på det punkt Han skal stå ved sig selv og holde hovedet højt. Driller jeg, så dril igen! Laver han fejl, så træk på skuldrene og lær af det... Sig pyt, med ophøjet ro -også selvom jeg synes det er verdens undergang! (Igen, han er klippen der kan tåle at jeg reagerer, uden at lade sig påvirke for meget af det). Uuh-ha ... ... "Angsten for Mors vrede" Den kan gøre det meget svært for mange mænd, at give kvinder modspil, eller rumme når I brokker jer ... Redigeret 18. September, 2023 af sneræven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 792 Skrevet 18. September, 2023 sneræven skrev, for 1 minut siden: Vil da lige sige, synes det er hammergodt beskrevet .... Tjooh ... Man kan sige det sådan (lidt sat på spidsen) at nogle af os elsker meget mere end I aner ... (jfr ovenfor) Men det ka' vi jo for pokker ikke gå rundt og vise jer - derude i den virkelige verden ... ... jo, med øjnene osv ... Ja, du har helt ret (selv om jeg ironiserede lidt over det, oven for). Derfor er I kvinder bange for vores følelser - og med god grund ... Hér er du til gengæld inde på noget, der er meget vanskeligt ... Det du beskriver der, er meget svært for ('ordentlige') mænd. Det har at gøre med 'angsten for Mors vrede' ... I piger er pisket nødt til at tænke over, hvor stor en magt I har, af den grund ... Som jeg læste et sted, "Både mænd og kvinder frygter en vred kvinde" ... Mangler du ikke lige at skam Rose 4-5 lyserøde mere inden du skal sove. godnat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2026 Skrevet 18. September, 2023 (edited) Larschristian skrev, for 5 minutter siden: Mangler du ikke lige at skam Rose 4-5 lyserøde mere inden du skal sove. godnat Nej, jeg skamroser ikke. Det ligger slet ikke til mig. Jeg synes bare helt ærligt at Den Lille Frøken beskriver tingene godt ... Jeg bliver selv for knudret nogle gange, og jeg synes d.l.f udtrykker det meget mere præcist. Jeg véd godt du er uenig med mig i de her spørgsmål .. men fred da være med det ... Redigeret 18. September, 2023 af sneræven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 792 Skrevet 18. September, 2023 sneræven skrev, for 2 minutter siden: Nej, jeg skamroser ikke. Det ligger slet ikke til mig. Jeg synes bare helt ærligt at Den Lille Frøken beskriver tingene godt ... Jeg véd godt du er uenig .. men fred da være med det ... Den lille frøken nu forvirre du mig det må være i en anden tråd du lefler 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2026 Skrevet 18. September, 2023 (edited) Nåhja - det er rigtigt ... Min fejl ... Jeg er inde i to tråde stort set på een gang ... Men pointen er præcis den samme i den her tråd ... Jeg véd i øvrigt ikke hvorfor jeg skulle skamrose ... i dette tilfælde Luna Daydream ... Jeg har intet som helst at vinde ved det ... Det handler mere om, at det er en hjælp for mig, når andre formulerer det jeg selv oplever ... Og hvis du læser længere oppe, kan du se at jeg både er enig og uenig med hende .. Redigeret 18. September, 2023 af sneræven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg