Jaker 7 Skrevet 12. September, 2023 (edited) Kort opsamling - hold nu op, sikke en skøn kvinde og det var bare "lækkert" på den fede måde ... sikke en skøn kvinde @Pianistinden For mig drejer det sig også rigtigt meget om trygheden - her har Pianistinden en særdeles grundig og ganske hyggelig proces omkring snak og kemi-tjek, førend en aftale kan komme på tale. Rart og uhøjtideligt, og lidt som at være til jobsamtale. Siden jeg så annoncen første gang, er aldersspændet udvidet med 5 år i opadgående retning, hvilket blev min redning. Aftalen kom i hus, og oplevelsen stod for døren - et sted på Fyn. Ganske diskret og hyggeligt. Og døren blev åbnet af en smuk, smilende og grinende kvinde, og stemningen var bare god fra starten af. Ingen saftige detaljer om det intime, blot vil jeg sige at det var meget intimt og tæt, jeg mærkede konstant Pianistinden var der kun for mig og havde 100% opmærksomhed og satte sig - bogstaveligt talt - på min krop. Og det var lækkert, vådt og varmt .... Tiden gik, jeg mistede lidt tidsfornemmelsen og stjal lidt ekstra tid, efter lidt hygge og snak i sengen efter endt (svedig) hyrdetime Jeg nød det virkeligt - at have sex - men ikke mindst at møde Pianistinden - kommer gerne igen - hvis du læser det her, så mange mange tak for jeg kom igennem nåleøjet @Pianistinden https://annoncelight.dk/showad/362135 Jaker Redigeret 12. September, 2023 af Jaker dobbelt link ? 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jaker 7 Skrevet 12. September, 2023 https://annoncelight.dk/showad/362135 med link der virker ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. September, 2023 Har aldrig besøgt denne smukke og sensuelle/femmine kvinde, men lige en kvinde efter min smag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1574 Skrevet 12. September, 2023 Hun ser virkelig fræk ud, men da jeg ikke sender ansigtsbilleder (eller billeder generelt) af mig selv, så får jeg ikke besøgt hende, men tak for anmeldelsen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3112 Skrevet 12. September, 2023 Tusinde tak for en dejlig stund og din skønne beskrivelse @Jaker Don't be a stranger :-* 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ståpik 202 Skrevet 12. September, 2023 Pianistinden skrev, for 52 minutter siden: Tusinde tak for en dejlig stund og din skønne beskrivelse @Jaker Don't be a stranger :-* Er der ligefrem amoriner i luften?.:-D 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3080 Skrevet 12. September, 2023 Ståpik skrev, for 26 minutter siden: Er der ligefrem amoriner i luften?.:-D Umuligt. Nisten skulle være min helt alene. Men pyt hun må da også gerne få lidt besøg af jer andre... "Men det, der virkelig psyker mig Det er, jeg ved, hun hygger sig Med sin skumle score-kaj Og ikke tænker spor på mig Tænk, hun har så dårlig smag Og vælger så'n en evnesvag Tænk, hun er så pjattet Med et skvat, der er så vattet" Skal ikke tages heeeeeeelt så bogstaveligt Dejligt at læse at du også, @Jaker, havde et dejligt besøg hos den skønne kvinde 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3112 Skrevet 12. September, 2023 @AB455 *hvor er min dansende dame emoji når jeg skal bruge hende!?* Din tidligere sang, røg direkte ind på favoritterne på Spotify, så denne der må jeg også hellere tjekke ud 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jaker 7 Skrevet 13. September, 2023 Pianistinden skrev, for 14 timer siden: Tusinde tak for en dejlig stund og din skønne beskrivelse @Jaker Don't be a stranger :-* I won't ;) ønsker til slikposen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jaker 7 Skrevet 13. September, 2023 AB455 skrev, for 13 timer siden: Umuligt. Nisten skulle være min helt alene. Men pyt hun må da også gerne få lidt besøg af jer andre... "Men det, der virkelig psyker mig Det er, jeg ved, hun hygger sig Med sin skumle score-kaj Og ikke tænker spor på mig Tænk, hun har så dårlig smag Og vælger så'n en evnesvag Tænk, hun er så pjattet Med et skvat, der er så vattet" Skal ikke tages heeeeeeelt så bogstaveligt Dejligt at læse at du også, @Jaker, havde et dejligt besøg hos den skønne kvinde Skønt kvad, @AB455 men .... ny sherif i byen Skal nu ej heller tages heelt så bogstaveligt, det var en skøn oplevelse, og jeg forstår til fulde du har noget særligt med Nisten, det gør mig kun glad 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3112 Skrevet 14. September, 2023 Jaker skrev, den 13.9.2023 at 08:13: I won't ønsker til slikposen? Ja Malaco jordbærstænger 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mortenkok Skrevet 16. September, 2023 Hvad skete lige her? Havde borte taget, Nisten skrev ellers sobert men sådan er der så meget, så tilbage til Anmeldelsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KongTrader 58 Skrevet 17. September, 2023 Landsbytossen skrev, for 3 timer siden: Du må udtrykke dig mere klart næste gang, fremfor at citere mig og kommentere på det, hvis du stiler det til en anden fair nok bro -- undskyld 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg