Hop til indhold
torben35

Lang Pause

Recommended Posts

Hej jeg vil lige høre om der er andre der har haft en lang pause fra sex og købesex 

Jeg har ikke været sammen med en pige i over 11 år bla. På grund af dårligt selvværd og på grund af dårlig økonomi.

Nu har jeg tabt over 20 kg og mit selvværd er blevet bedre igen.

Jeg har også fået en bedre økonomi og har sparet penge op til at besøge en pige.

Jeg syntes at det er lidt grænseoverskridende at skulle besøge en pige og skulle skrive til en pige.

Hvordan kom i andre I gang igen efter en lang pause med at besøge piger og har i nogle gode råd.

Pigerne må også gerne byde ind :)

Ps. Da jeg sidst var ved en pige i Danmark var ved bluemoon 47 i Esbjerg hvor der stod adresser på hjemmesiderne.

Mvh Torben 

Del dette indlæg

Link til indlæg
torben35 skrev, for 10 minutter siden:

Nu har jeg tabt over 20 kg og mit selvværd er blevet bedre igen.

Det er sgu flot!!

Tillykke med det.

Jeg tror også at nogle af pigerne herinde vil svarer dig og måske her kan du allerede "skabe" en kontakt og senere kontakte dem via deres mere "officielle kanaler", eller send dem evt et besked i PB

Good Luck

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa Torben.

Jeg vil anbefale, du finder en pige der tilbyder et par af dine de ting du ønsker - evt finde ud af hvad du ønsker ved et møde, hvis ikke du helt selv ved det endnu? 
Undersøg hvornår hun er på vagt og hvor. Enten ring eller skriv. Alle os piger er forskellige og ingen ønsker det på samme måde, så derfor er forarbejdet utroligt vigtigt, så du viser at du er intresseret i pigen og respektere hendes måde at arbejde på. De fleste af os ønsker konkret og effektiv kommunikation. Hvor, hvornår, hvorlænge. 
Jeg ønsker dig alt held og Lykke og flot gået med vægttabet ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Stærkt gået Torben, og velkommen retur ^_^

Som Sia skriver, så er det en god idé at snuse lidt rundt blandt de pige du finder tiltrækkende, og læse godt op på hvad de tilbyder - om det egentlig stemmer overens med det du ønsker. 

Og lige som den gang man gik til mundtlig eksamen, så er det altid en god idé lige at sige "jeg er lidt nervøs, jeg er ikke så vant til det her..." Så kan du hurtigt mærke på jeres beskeder eller telefonsamtale, om hun er den rigtige for dig.. Vi er nemlig slet ikke så farlige, mange af os glædespiger er meget lyttende og forstående :rolleyes:

Mht. at tage kontakt første gang, tænker jeg, at du med det her indlæg allerede har taget et stort skridt den vej - forestiller mig, at det også har taget et langt tilløb og mangegennemlæsninger, før du var klar, så igen: stærkt gået Torben! 

Lige som med dit vægttab, er jeg sikker på du også nok skal klare det her som en Champ! :wub: Jeg håber at du har mange gode stunder i vente! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest henlan

Ved ikke rigtigt om jeg er i samme situation som Torben, men jeg havde en 39 år lang pause fra kvinder, (til dels af de samme årsager samt sygdom) inden jeg opsøgte glædespiger. Det har forandret mit liv, givet mig livskvalitet, selvtillid og mindsket min depression, så jeg kan kun anbefale Torben at springe ud i det. Pigerne er usædvanligt søde og rare, synes jeg.:)

Redigeret af henlan

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det da bare at springe ud det med begge ben og se om det ikke kan give dig lidt ekstra selvtillid, med nogle gode oplevelser som bonus<3.. 

Bare du sørger for at fortælle det og ellers så kan de fleste af os piger altså godt fornemme nervøsitet og tager hensyn til det^_^.. 

Jeg er personligt lidt af en chubbychaser sååååå det med vægttabet:P.. Dog skal man altid gøre hvad der få en til at have det allerbedst og det er jo også sundest siger hoveder der er meget klogere end mig så tillykke med en flot præstation:D.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad med at oprette en efterlysning med en opfordring til at piger der kan se sig selv i de overvejelser du gør dig, de kan kontakte din profil?

Jeg tænker nogen gange at det altid er pigerne, der skal formidle sig som et muligt valg for os mænd.

Og så skal manden først til at vælge mellem alle mulighederne, for i dialog med måske flere piger at spore sig ind på hvem der kan være det rette valg.

Måske det er en lettere måde for begge parter at finde et match, hvor pigen er det rette valg for dig?

PS

Jeg har en enkelt gang haft fornøjelsen af at møde JenniferRomantica, og det var en god oplevelse :)

Det er ingen hemmelighed at jeg ellers er til det mere flygtige unge model segment.

Men når det er sagt, så tror jeg at mænd med mere seriøse overvejelser, som eksempelvis dig selv står sig godt ved at vælge en erfaren kvinde.

Som de kvinder der med indsigt, empati og reflektion deltager i forum på EG.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
SiaUngQ skrev, for 21 timer siden:

Jeg ønsker dig alt held og Lykke og flot gået med vægttabet ;)

Tak :)

SweetKisses skrev, for 21 timer siden:

Stærkt gået Torben, og velkommen retur ^_^

Tak :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
henlan skrev, for 20 timer siden:

Det har forandret mit liv, givet mig livskvalitet, selvtillid og mindsket min depression

Respekt dejligt at høre at det har givet dig livskvalitet :)

Jeg har også kæmpet med depression og angst og droppede bla. Alkohol for over 4 år siden fordi jeg brugte det til at dæmpe min angst.

Havde også lidt den følelse at når man ikke kan elske sig selv så kan andre heller ikke elske en.

Hvor henne i landet besøger du piger?

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 20 timer siden:

Jeg er personligt lidt af en chubbychaser sååååå det med vægttabet:P.

Så må jeg til at tage på igen ;)

Ej bare gas :) jeg får det medicin for diabetes som alle snakker om ozempic.

Det er først efter det at jeg har fået styr på mit blodsukker tal.

Jeg er også meget aktiv og det er for at jeg kan tillade mig at spise slik kage og is.

Hvis du skulle forvilde dig over til det mørke Vestjylland er du velkommen til at skrive ;)

Mvh Torben 

Del dette indlæg

Link til indlæg
torben35 skrev, for 27 minutter siden:

Så må jeg til at tage på igen ;)

Ej bare gas :) jeg får det medicin for diabetes som alle snakker om ozempic.

Det er først efter det at jeg har fået styr på mit blodsukker tal.

Jeg er også meget aktiv og det er for at jeg kan tillade mig at spise slik kage og is.

Hvis du skulle forvilde dig over til det mørke Vestjylland er du velkommen til at skrive ;)

Mvh Torben 

Damn lige den eneste del af Jylland jeg endnu ikke har fundet et sted at arbejde fra:P.. Typisk mit held:ph34r:.. Hvis jeg købte en kirkegård ville folk stoppe med at dø:lol:..

Når man er over 30 så man ikke en del af det unge segment længere:PB).. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 22 minutter siden:

Når man er over 30 så man ikke en del af det unge segment længere:PB).. 

Du er forever young, JRo - I sind, mentalitet, og humor. Og det er blandt andet det som gør dig så unik og en fornøjelse at være sammen med. At du så også kropsmæssigt stadig kan opfylde illusionen om ungdom, er bare en bonus oveni alt det andet du bidrager med ved et møde.:wub:

@torben35, Jennifer er absolut værd at besøge, selv hvis du skal rejse et par timer for at nå et sted hun arbejder, og hun skal nok sørge for at din 11 års tørkeperiode ophører på den helt rigtige måde. Highly recommended!

/Francois

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest henlan
torben35 skrev, for 3 timer siden:

Respekt dejligt at høre at det har givet dig livskvalitet :)

Jeg har også kæmpet med depression og angst og droppede bla. Alkohol for over 4 år siden fordi jeg brugte det til at dæmpe min angst.

Havde også lidt den følelse at når man ikke kan elske sig selv så kan andre heller ikke elske en.

Hvor henne i landet besøger du piger?

Stort at droppe alkohol, Torben!:) Det droppede jeg selv i 1995, og har ikke fortrudt. Jeg har altid kæmpet med grænsepsykose og autisme, og alkoholen gjorde bare det hele værre og gav mig en falsk følelse af selvtillid.

Det virkede oprindeligt enormt grænseoverskridende på mig, blot at ringe til en telefondame på en klinik og booke en tid, men for et år siden tog jeg springet og kontaktede Eventyrpigerne i Fjenneslev, hvor jeg har mødt nogle utroligt søde og rare piger. Har også snakket lidt med June i Ahornsgade på Nørrebro, som virker rigtigt sød. Overvejer i øvrigt at kontakte hende her...hvis jeg en dag tør!:unsure:

Købesex har ikke kureret mine lidelser, men i høj grad givet mig livskvalitet og lyst til at leve igen. Cølibat er stærkt nedbrydende, synes jeg,:mellow: og gav mig en stærk dødstrang. Kan ikke anbefales.

Redigeret af henlan

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Hvis jeg købte en kirkegård ville folk stoppe med at dø:lol:..

Er ret sikker på at det er sådan Zombieapokalypsen starter :shock: @JenniferRomantica køber en kirkegård og hendes rå og utæmmede sexappeal og skønhed  vækker alle de døde til live igen og sådan startede det :P ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, 1 time siden:

Er ret sikker på at det er sådan Zombieapokalypsen starter :shock: @JenniferRomantica køber en kirkegård og hendes rå og utæmmede sexappeal og skønhed  vækker alle de døde til live igen og sådan startede det :P ;)

Jeg skal nok redde dig:P<3.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 3 timer siden:

Det lyder sjovt og er en aftale ;)

Jeg har altid sagt at det eneste man har brug for, for at overleve en Zombie Apokalypse, er Mila Jovovich... Jeg tror jeg tilføjer @JenniferRomantica til listen over hvad der skal med i rygsækken :D

/Francois

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 6 timer siden:

Det er S-Å meget Spot On ... :D:D

Hvis vi nu havde haft en forfatter blandt os med manisk skrivekløe, så tror jeg vi havde fundet en værdig konkurrent til Game of Thrones .. eller hvad der nu lige er oppe i tiden, hvad véd jeg gamle mand ... 

Jeg selv har kronisk skrivekløe, men mestrer desværre ikke fiktion .... 
Og er generelt lidt en tør nørd, som nogle har sagt ... ;):D

Sikke en ballade sådan en serie ville sætte i gang - sidder og gnækker lidt ved tanken ... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har selv levet i et monogamt forhold med højre hånd fra 24 til 35-årsalderen pga forskellige psykiske problemer :ph34r:
Det var ret svært at komme igang igen med alt det, der havde hobet sig op. Elending kondi, nervøsitet, rejsningsproblemer, forhudsforsnævring, forsinket udløsning (meget).

De første gange var selvfølgelig akavede af H til, men det tror jeg ikke man skal tage så tungt. GP'er oplever jo alt muligt mærkeligt, og er som regel meget rummelige :lol:
Efterhånden som man laver fejlsøgning og rettelse af de ting, der er galt, så kan man ende et godt sted :rolleyes: 

Det kan hjælpe kort at sige hvilke problemer du har, så de ved hvad de kan forvente. Så kommer de heller ikke til at tro, at det er dem, der er noget i vejen med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
asdfpaj skrev, for 15 timer siden:

Har selv levet i et monogamt forhold med højre hånd fra 24 til 35-årsalderen pga forskellige psykiske problemer :ph34r:
Det var ret svært at komme igang igen med alt det, der havde hobet sig op. Elending kondi, nervøsitet, rejsningsproblemer, forhudsforsnævring, forsinket udløsning (meget).

Det kan hjælpe kort at sige hvilke problemer du har, så de ved hvad de kan forvente. Så kommer de heller ikke til at tro, at det er dem, der er noget i vejen med.

Dejligt at du er kommet i gang igen :)

Jeg overvejer om jeg skal starte med en gang massage ved en thai eller måske en dansk pige så det ikke er sex der er på programmet til at starte med :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...