Hop til indhold

Recommended Posts

Ja det er hende der før hed Tida, og før det hed hun Wanda, og da hendes telefonnummer er kodet ind på min telefon, så er jeg helt sikker.

Jeg vil faktisk ikke helt afvise at billederne godt kan være hende, måske for et par år siden eller lidt mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pepsimax 75 skrev, for 12 timer siden:

Bliver nødt til at køre forbi og se hvem der lukker op ;)

Ja, hun er nu altså heller ikke så dårligt, snakkede faktisk selv mes hende sidste fredag, men kunne ikke få kalenderen til at passe sammen, så det bliver en anden gang inden så længe.

Jeg tænkte faktisk på om hun knepper uden gummi, det har jeg vist aldrig fået spurgt hende om, men kunne godt tænke mig det.

- noget som ved det?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Haløjsa var forbi i aftes hvilken skønhed der åbnede døren lille ung pige på max 25 år med stor patter som man virkelig kunne se igennem den lange hvide kjole hun havde på førte mig ind på badeværelset hvor hun tænkte bruseren og førte mig ind under den varme bruser hvor hun efterfølgende gik med ind under bruser stadig væk iført hendes hvide kjole som nu er helt gennemsigtig og man virkelig kunne se hendes fantastiske krop...:) nå okay tilbage til virkeligheden sorry ved godt i allerede havde tænkt jer at besøge hende ;)

Lille dame 

Alder måske 50 år 

Vægt 70 kg 

Spurgte om hende på annoncen men ikke muligt...

Så sagde jeg farvel og tak 

Døren blev lukket ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pepsimax 75 skrev, den 17.9.2023 at 10:51:

Haløjsa var forbi i aftes hvilken skønhed der åbnede døren lille ung pige på max 25 år med stor patter som man virkelig kunne se igennem den lange hvide kjole hun havde på førte mig ind på badeværelset hvor hun tænkte bruseren og førte mig ind under den varme bruser hvor hun efterfølgende gik med ind under bruser stadig væk iført hendes hvide kjole som nu er helt gennemsigtig og man virkelig kunne se hendes fantastiske krop...:) nå okay tilbage til virkeligheden sorry ved godt i allerede havde tænkt jer at besøge hende ;)

I tankerne var jeg med hele vejen, kunne se hende for mig :D  Og så ramte virkeligheden :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pepsimax 75 skrev, den 17.9.2023 at 10:51:

Lille dame 

Alder måske 50 år 

Vægt 70 kg 

Spurgte om hende på annoncen men ikke muligt...

Så sagde jeg farvel og tak 

Døren blev lukket ;)

Mærkeligt, de plejer at beholde deres egen telefon, og det telefonnummer hun bruger er det samme som Wanda/Tida har brugt. Men så må hun jo have overtaget Tida's telefon.

Så har vi lige mistet både Mika og Tida på en uge - ikke godt for os i Thisted !!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...