Antrahx 34 Skrevet 14. September, 2023 Må indrømme jeg er blevet ret glad for det sted, virkelig pænt rent og lækker lejlighed. Besøgte hende her igår, hun er lige så lækker som på billederne, og kysser dybt og frækt, havde desværre kun råd til 30 minutter, næste gang skal jeg helt sikkert have en time. https://annoncelight.dk/showad/384501 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SeriøsXXX 106 Skrevet 20. September, 2023 Det ser godt ud, har prøvet at kontakte hende uden held, lever hun op til det som hun lover på profilen ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TomHansen44 15 Skrevet 21. September, 2023 SeriøsXXX skrev, for 15 timer siden: Det ser godt ud, har prøvet at kontakte hende uden held, lever hun op til det som hun lover på profilen ? Hun er taget hjem til Mexico. Jeg havde en fræk time med hende.. fræk tøs som er lidt muskuløs og med stor klitoris... Men det blev fandme vildt.. sf Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SeriøsXXX 106 Skrevet 21. September, 2023 Øv det var da kort tid hun var her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg