Guest sexes Skrevet 14. September, 2023 Kun godt tænke mig at høre nogle friske erfaringer om jeres besøg hos bc. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 893 Skrevet 14. September, 2023 sexes skrev, for 2 timer siden: Kun godt tænke mig at høre nogle friske erfaringer om jeres besøg hos bc. Du er ikke helt ny her - du har også skrevet 177 indlæg - du burde vide en overskrift bør indholde navn, by som minimum - og at et link i teksten… hvis du skal forvente vi skal bruge tid på at skrive retur - bør vi ikke skulle starte med at søge, om det er den rigtige pige pige vi skriver om 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1582 Skrevet 14. September, 2023 Denne kvinde? https://annoncelight.dk/showad/336135 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fila 144 Skrevet 14. September, 2023 Hun er blevet vanskelig at lave aftaler med. Hun var aldrig helt stabil med aftalte tider. På et tidspunkt blev det bedre, men jeg har aldrig været sikker på, at aftaler blev overholdt. Jeg har været der mange gange og vi har altid talt godt sammen, men hun er nærmest holdt op med at svare på beskeder, og jeg ved ikke hvorfor. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sexes Skrevet 14. September, 2023 Jamen godmorgen til dig fræk6. Nu findes der mig bekendt kun en black candy her i Jylland, og dem som har besøgt hende ved udemærket godt hvilken by hun befinder sig i. Og man har intet at bruge et link til, hvis man allerede har besøgt hende. Men nu blev jeg da lidt nysgerrig, så hvis der nogle som det her på det seneste, har besøgt en anden pige i Jylland, som også hedder black candy, så høre jeg gerne fra jer. Hun kun så få navnet black candy 2, så vi kan holde styr på alle disse mange black candy'er. Her er et link så man kan blive bekræftet i at det denne black candy jeg er interesseret i, fordi som sådan har du jo ret, synes bare ikke det var nødvendigt lige i det her tilfælde. https://annoncelight.dk/showad/336135 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sexes Skrevet 14. September, 2023 fila skrev, for 37 minutter siden: Hun er blevet vanskelig at lave aftaler med. Hun var aldrig helt stabil med aftalte tider. På et tidspunkt blev det bedre, men jeg har aldrig været sikker på, at aftaler blev overholdt. Jeg har været der mange gange og vi har altid talt godt sammen, men hun er nærmest holdt op med at svare på beskeder, og jeg ved ikke hvorfor. Det er selvfølgelig træls at du ikke ved hvorfor, mit råd er at holde en pause på 6 måneder eller noget i den stil og så prøv at kontakte hende igen. Det også træls at skrive til en som ikke virker interesseret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bosse1910 157 Skrevet 14. September, 2023 Har besøgt Kesa /black candy en del gange, sidste gang lige inden hun tog på ferie. Har aldrig haft problemer med at få tid eller kontakt til hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sexes Skrevet 14. September, 2023 Bosse1910 skrev, for 27 minutter siden: Har besøgt Kesa /black candy en del gange, sidste gang lige inden hun tog på ferie. Har aldrig haft problemer med at få tid eller kontakt til hende. Hejsa, ved du måske noget om det der wellness massage, som jeg kan se hun skriver om, har hun fået massage bord? Der kun jo sagtens være plads til det, hvis er flyttet ind i det større rum. Hvad med den anden pige, som man kan se på det sidste foto, gad vide om der mulighed for at hygge sig med dem begge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 893 Skrevet 14. September, 2023 sexes skrev, for 5 timer siden: Jamen godmorgen til dig fræk6. Nu findes der mig bekendt kun en black candy her i Jylland, og dem som har besøgt hende ved udemærket godt hvilken by hun befinder sig i. Og man har intet at bruge et link til, hvis man allerede har besøgt hende. Men nu blev jeg da lidt nysgerrig, så hvis der nogle som det her på det seneste, har besøgt en anden pige i Jylland, som også hedder black candy, så høre jeg gerne fra jer. Hun kun så få navnet black candy 2, så vi kan holde styr på alle disse mange black candy'er. Her er et link så man kan blive bekræftet i at det denne black candy jeg er interesseret i, fordi som sådan har du jo ret, synes bare ikke det var nødvendigt lige i det her tilfælde. https://annoncelight.dk/showad/336135 Hej jeg skrev det for at hjælpe dig, nu og senere - ingen der er seriøse her, gider skrive flere linier/afsnit til en der kun fatter sig i korthed, hvem ved hvor mange der er med kun et navn - alle husker måske ikke lige et navn - sandsynligheden er langt større hvis man oplyses om navn, by og et link…. Du kan evt. også selv bruge søgefunktioner - her vil du finde flere anmeldelser på den pige, du søger oplysninger på tag kun mit indslag som for at hjælpe dig, så du får de gode svar fra andre - håber du finder de oplysninger du søger - og du snart smider en anmeldelse - efter dit besøg 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sexes Skrevet 15. September, 2023 fræk6 skrev, for 13 timer siden: Du kan evt. også selv bruge søgefunktioner - her vil du finde flere anmeldelser på den pige, du søger oplysninger på Jov den er jeg med på, men som sagt mere nye erfaringer var det jeg søgte, har selv en masse erfaringer, fra utallige besøg hos bc, så har ikke lige brug for at læse noget der er gammelt. Kan godt se du bare er ude på at hjælpe, så altsammen er jo super. Har før oplevet nogle ting hos bc som var knap så godt, så var nysgerrig efter friske erfaringer. Hun er jo, kan jeg læse lige kommet hjem fra ferie, så hun er formentlig frisk, og klar til besøg fra en masse mænd fra nær og fjern. Jeg tænker andre end mig også kunne være nysgerrig efter noget frisk info, så nu må vi bare være lidt tålmodig. Der kunne være nogle besøgende, som tænker, "jamen bc hende er der jo skrevet så meget om, så det kan vel næppe være interessant", men jo det kan det, for nyt info er guld. Skriver hvis det ender med et besøg i denne omgang. I dag bliver det formentlig en pige i Aarhus, tror det bliver en der allerede er skrevet om, men måske en ny. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Funktionæren Skrevet 15. September, 2023 Jeg kan godt lide at vi viser respekt, at skrive med småt er…..småt Kesa har været på ferie, jeg har altid fået svar fra hende, hun skriver hun har et andet job også, så hun sidder ikke klar og svarer med det samme Som sagt har jeg kun positivt at melde, mit sidste besøg er vel for 14 dage siden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sexes Skrevet 15. September, 2023 Funktionæren skrev, for 25 minutter siden: Jeg kan godt lide at vi viser respekt, at skrive med småt er…..småt ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fila 144 Skrevet 15. September, 2023 sexes skrev, for 2 timer siden: nysgerrig efter friske erfaringer Jeg er kommet der i nogle år, og jeg tror ikke du vil opleve nogen særlig forskel fra dine tidligere besøg. Angående wellness, så er indretningen i lokalerne som tidligere. Ikke ligefrem feng shui-inspireret..men godt fyldt med ting og sager, og ingen plads til massagebriks. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg