MitABC 32 Skrevet 14. September, 2023 De Herrer.. For noget tid siden var jeg på besøg hos Naya i Roskilde. Denne anmeldelse har været mange tanker undervejs, mest fordi jeg ikke helt kan finde ud af hvordan jeg har det med den oplevelse jeg havde med hende. Det var nemlig noget særpræget for mig, og ikke noget der er sket for mig før. Men! Lad mig lige starte med at slå fast, at jeg INTET negativt har at sige om hende. First things first. Kommunikationen gik nemt på engelsk over Whatsapp, og aftalen kom hurtigt i hus - jeg bestilte 45 minutter til den angivne pris i annoncen. Stedet er det, af mange, velkendte hus i Gevninge, men for mig var det mit første besøg i dette etablissement. Jeg skrev som aftalt 1 time før og bekræftede vores aftale, og så igen når jeg var der. Døren blev hurtigt åbnet, inden for 30 sek. vil jeg tro, men det er mig lidt ligemeget. Der er ikke meget trafik på vejen, og naboens buske er vokset godt om. Da jeg trådte ind af døren, og så Naya, var det en smuk, ung, nougatbrun, naturlig skønhed, med langt sort glat hår - wow. Billederne er rimelig retvisende, dog havde hun ikke make-up på (eller i hvert fald meget lidt) da jeg besøgte hende. Men det gjorde mig ikke noget, for hun havde en helt naturlig udstråling som gjorde noget for mig. Vi gik ovenpå, ordnede betaling og så snart pengene var lagt væk, så var hun PÅ. Hun smed noget af hendes sparsomme påklædning, og begyndte at gnide sig sensuelt op og ned af mig, alt imens jeg forsøgte at få mit tøj af. Bukserne røg af og hun var klar med kondomet og ....... Så må i gætte jer til resten. På et tidspunkt kunne jeg ikke holde erektionen, hun forsøgte at hjælpe, det hjalp lidt men jeg døde rimelig hurtigt igen, hun forsøgte ihærdigt igen og igen, men lige lidt hjalp det. Der var ikke noget at gøre, den var helt færdig. Det virkede på hende som om at hun var oprigtigt ked af at jeg ikke kunne afslutte. Igen, så har jeg intet negativt at sige om hende, hun gjorde alt lige som jeg kan lide det, og endnu bedre var at kemien også var til stede - som jeg i øvrigt tror er en vigtig ting for hende. Hvis kemien er der, så går hun længere end hvis den ikke er der, det gælder også med kys. Vi endte med at ligge og nusse hinanden, lytte til musikken hun havde sat på og snakkede. Eller, det er måske så meget sagt, for hun snakker ikke ret meget engelsk. Men er kyndig i spansk/portugisisk så kan man helt sikkert snakke med hende. Vi klarede det med en translator app på hendes tlf, og det fungerede helt fint. Det var for mig meget intimt og der var dyb øjenkontakt det meste af tiden under hele besøget. Hun virkede ikke til at have travlt med at få mig ud af døren heller. Det var mig selv der påpegede at tiden var ved at være gået, der var måske 2-3 minutter tilbage, og hendes svar var "yes, almost" og så puttede hun sig helt tæt ind til mig og kyssede mig flere gange og tiden fik lov til at gå som den gjorde. Vil jeg besøge hende igen? Ja, det vil jeg rigtig gerne, for hun er fantastisk, nærværende, skøn, smuk, ligetil, sexet, øm, vild og meget meget mere. De herrer, Pas godt på hende. Link til Naya 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg