KomIgen 49 Skrevet 14. September, 2023 Først links: Gina:https://annoncelight.dk/showad/383857 Elena:https://annoncelight.dk/showad/383505 Ægte billeder. Prisen for trekant var 2xtiden vi aftalte. Og konklusion - varm anbefaling! Det er efterhånden noget tid siden, at jeg har været herinde og ligeledes noget tid siden, at jeg har besøgt en GP. Vælg selv hvor meget du gider at læse eller tag ovenstående konklusion. Nå men jeg befandt mig i Aalborg og øjnene faldt på Gina, da hun på billederne viste en dejlig krop med store bryster, hvilket var lige hvad jeg havde lyst til. Nem kontakt og aftale. Meget centralt i midtbyen med kort til parkering, men ikke en diskret adresse, dog vil jeg vurdere at trafik og forbipasserende ikke lægger mærke til hvad der sker. Gina lukker mig ind og mine forventninger om fremtoning og positivt humør bliver indfriet. Hun viser mig hen til et værelse, men på vejen siger hun lige hurtigt “say hi to the other girls”… Det skulle vise sig at blive de første ord til en bedre oplevelse end jeg turde håbe på! Jeg ser lige hurtigt at to andre kvinder sidder på en sofa i stuen. De er vist fire lækre kvinder i samme lejlighed. Og mine øjne falder på Elenas fantastisk lækre udseende. Det må Gina have spottet, for da vi kommer ind på værelset og får en god dialog om ønsker og aftaler, spørger hun kækt om jeg skal have en eller to mere med i legen. Det takker jeg hurtigt ja til og hun henter de to, så de kan komme og præsentere sig. Jeg kan ikke komme på rosende nok ord for Elena. Udseende, frækhed og humør er verdensklasse i mine øjne. Jeg aftaler at Gina, Elena og jeg skal nyde hinandens selskab. Og nydelse det var det! Det korte referat er en super lækker oplevelse, hvor der ikke blev kigget på klokken og fokus var på at nyde hinanden. Den længere version kommer her… De startede med at smide det meste af deres lingeri og lade deres hænder drillende glide over det meste af min krop. Jeg svarede selvfølgelig igen af samme skuffe og greb grådigt efter bryster og røv. Mens Gina velvilligt lod mig udforske sine bryster gled Elena ned, satte kondom på og begyndte at sutte min pik. Det er hun ganske god til. Så skiftevis nyde de store bryster på Gina og kigge ned på Elena utroligt frække ansigt der kiggede op med læberne om pikken eller en drillende tunge derpå. Derefter smed de det sidste, så vi alle var nøgne og Elena lagde sig ned på ryggen og spredte sine ben, så jeg kunne se alt og blive endnu mere tændt af, hvordan hun legede med sig selv med drillende øjne op mod mig og Gina. Det kunne jeg ikke stå for og mens Gina lod sine hænder forkæle mig, så satte jeg mig mellem Elenas ben og gled op i hendes stramme våde fisse. Først lidt langsomt tempo, men jeg kunne ikke holde mig tilbage fra at begynde at kneppe hende hårdere og dybere. Det gjorde hende bare endnu mere fræk. Hendes hånd gled ned og pirrede mine kugler, og jeg dristede mig til at lade en finger finde hendes klit. Det kunne hun tydeligvis lide. Fuck hvor var det frækt, men stakkels Gina havde jo ikke fået pik endnu. Det fangede de to kvinder og udvekslede et par ord hvorefter Gina satte sig på alle fire ved siden af. Jeg trak mig ud og Elena var hurtig til at skifte kondom, så jeg kunne trænge op i Gina bagfra. Så lækkert syn og med en Elena som meget energisk lod sin tunge og hænder glide over min krop imens. Jeg fik fremstammet noget med at jeg var vild med Ginas bryster og gerne ville have hende liggende på ryggen, så jeg kunne kneppe hende, mens jeg nyder synet af brysterne. Hun lagde sig hurtigt på ryggen og imens satte Elena sig til rette, så hun kunne onanere, mens hun frækt kiggede på os og opfordrede mig til at røre hende også. Shit jeg skulle koncentrere mig for ikke at eksplodere. Jeg kunne ikke holde mig tilbage fra at lade venstre hånd pirre klitten på Gina, mens jeg kneppede hende, og den højre hånd pirre Elenas klit. Den leg ville hun udvide, så hun vendte sig om på alle fire og struttede sig lækre røv over mod mig, så mine fingre kunne lege endnu mere på hendes klit. Nu kunne jeg snart ikke rumme mere og inden seancen havde jeg spurgt Gina, om jeg måtte komme på hendes bryster. Det kostede 100 kr, så det tog jeg selvfølgelig med. Gina satte sig drilsk op med brysterne trykket op mod mig og begynde at spille pik, mens Elena satte sig, så hun kunne onanere igen og jeg kunne røre hende. Det var så frækt og der gik ikke lang tid før jeg måtte overgive mig i en kæmpe orgasme og sprøjte en stor ladning ud på Ginas bryster. De smilende kvinder hjalp med lidt aftørring, mens jeg kom til mig selv. Vi kindkyssede farvel og jeg kunne meget tilfredsstillet smutte af sted igen. 3 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gina Roxana 2 Skrevet 12. November, 2023 Hello dears, from November 13th we can meet again in your city. We look forward to seeing you in our new location. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sleino 46 Skrevet 12. November, 2023 Gina Roxana skrev, for 1 time siden: Hello dears, from November 13th we can meet again in your city. We look forward to seeing you in our new location. Hi Gina, glad to hear you are back, do you plan to stop by Aarhus in December? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gina Roxana 2 Skrevet 13. November, 2023 Sleino skrev, den 12.11.2023 at 19:25: Bună Gina, mă bucur să aud că te-ai întors, intenționezi să treci la Aarhus în decembrie? Hello I will come in Aarhus in 2 week's Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg