Hop til indhold
Kælepotten

Neger - mulat - sorte piger

Recommended Posts

De dejlige chokoladepiger har mange forskellige navne, og én ting er helt sikkert - jeg ELSKER at se på de dejlige smukke mørke kroppe, og deres lyserøde misser.

MEN - jeg har i de seneste 10 års tid besøgt omkring 15 forskellige af dem, og der har kun været 1 af dem, hvor såvel billeder, ydelser og fornøjelsen var lige så god som lovet inden betalingen fandt sted.

Er der nogen der har "positive" erfaringer med nogle af disse mørke piger, som de vil dele ud af - jeg er snart desperat efter et stykke rent chokolade (uden fejl og mangler).

Og - når ja, det er i Jylland eller på Fyn jeg søger - helst omkring Århus

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har grundliggende samme "perversitet" :mrgreen: som dig, og jeg har desværre også samme erfaringer med bemeldte mørke farver.

Af en eller anden grund er det problematisk med de kære negerpiger. Jeg ved ikke hvorfor.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Jeg har samme lyst som jer og erfaring.

Du spørger specifikt om Århus.

Jeg har gennem tiden flere gange besøgt de mørke piger i Marstrandsgade og Kongvangs Alle bl.a., hver gang med dårlige oplevelser til følge. Jeg har også besøgt andre mørke piger på nu lukkede bordeller hvor oplevelsen var meget svingende.

For et par år siden tog jeg konsekvensen og stoppede endegyldigt med at besøge de mørke piger, medmindre jeg kunne få en god troværdig anbefaling af en i Århus. Det er ikke sket, tværtimod.

Og man ser det jo generelt herinde i anmeldelserne og det har været diskuteret meget også, der har også været kvalificerede gæt på hvorfor det er sådan.

Det er altså svært at finde en afrikansk pige der giver en god behandling, medmindre nogen mod min forventning men til min glæde kan anbefale en af disse piger. Jeg gider ikke selv kaste tusinde kroner sedler efter dem mere.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan anbefale Hot Michelle i Kolding, som jeg har besøgt 5 eller 6 gange. 25 år - 173 cm - 75 kg - kæmpe bryster. Hun er en sød pige og taler perfekt dansk. Min menu plejer at bestå af en halv times blid 800 kr. eller superfransk, hvor jeg kommer i hendes mund 600 kr. Hun har ikke annonceret de sidste 3 uger - måske er hun på ferie i hjemlandet. Jeg melder tilbage, når der er nyt fra Kolding.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Godt nok fra østfronten.

Jeg har fået god behandling hos flere sorte piger på Hvidovrevej overfor Hvidovre Station i Københavnstrup. Dem med lys i vinduet hvis optaget. Stedet er vist lukket og slukket. SUK SUK.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Godt nok fra østfronten.

Jeg har fået god behandling hos flere sorte piger på Hvidovrevej overfor Hvidovre Station i Københavnstrup. Dem med lys i vinduet hvis optaget. Stedet er vist lukket og slukket. SUK SUK.

Ja, pigerne på Hvidovrevej har jeg læst meget godt om i tidens løb. Jeg nåede aldrig selv at besøge stedet, og nu er det vitterligt lukket. Det skete 15. december iflg. deres profil.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Professoren

SmukJJ85mulat har fået pæn omtale. Skal helt sikkert have en aftale med hende!

...og hvorhen skal denne omtale findes? Er der et link til info om pigebarnet?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan anbefale Hot Michelle i Kolding, som jeg har besøgt 5 eller 6 gange. 25 år - 173 cm - 75 kg - kæmpe bryster. Hun er en sød pige og taler perfekt dansk. Min menu plejer at bestå af en halv times blid 800 kr. eller superfransk, hvor jeg kommer i hendes mund 600 kr. Hun har ikke annonceret de sidste 3 uger - måske er hun på ferie i hjemlandet. Jeg melder tilbage, når der er nyt fra Kolding.

Gør ENDELIG det. Jeg har også besøgt hende flere gange, og altid er det en god oplevelse. Men jeg har ikke kunnet få fat i hende i længere tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...