Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har nogle gang haft besøgt denne skønne kvinde så nu må jeg hellere lige give hende en anmeldelse.

når man ankommer kommer man til en dejlig diskret lejlighed med gode parkerings muligheder.

i døren bliver man mødt af den skønneste smilende kvinde som gerne kvinder et stort kram og måske et kys hvis du er heldig.

jeg vil ikke komme ind på selv akten men må sige at jeg aldrig har prøvet et mere dybdegående blow og følelse end det hun giver.

hun er en kvinde som meget gerne vil tale og gøre besøget personligt og hun yder en helt fantastisk service.

det skal kun lyde stor ros herfra og jeg er sikker på at hvis i behandler hende pænt så vil hun gøre det samme med jer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Samson

Helt enig.. også min absolutte nr 1 GFE.

Sjoveste oplevelse for nyligt var en guffer imens jeg så Vingegaard tage sin etapesejr..  dog uden lur bagefter.:wub:

Lærer man hende at kende( og det er nemt) så kan man få alverden, som ja, en ægte kæreste - bare uden alt bøvlet.

Absolut skøn, sjov og intelligent kvinde. Gid der var flere af hendes slags!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...