Jkh 4 Skrevet 15. September, 2023 Jeg har nogle gang haft besøgt denne skønne kvinde så nu må jeg hellere lige give hende en anmeldelse. når man ankommer kommer man til en dejlig diskret lejlighed med gode parkerings muligheder. i døren bliver man mødt af den skønneste smilende kvinde som gerne kvinder et stort kram og måske et kys hvis du er heldig. jeg vil ikke komme ind på selv akten men må sige at jeg aldrig har prøvet et mere dybdegående blow og følelse end det hun giver. hun er en kvinde som meget gerne vil tale og gøre besøget personligt og hun yder en helt fantastisk service. det skal kun lyde stor ros herfra og jeg er sikker på at hvis i behandler hende pænt så vil hun gøre det samme med jer. 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Samson Skrevet 15. September, 2023 Helt enig.. også min absolutte nr 1 GFE. Sjoveste oplevelse for nyligt var en guffer imens jeg så Vingegaard tage sin etapesejr.. dog uden lur bagefter. Lærer man hende at kende( og det er nemt) så kan man få alverden, som ja, en ægte kæreste - bare uden alt bøvlet. Absolut skøn, sjov og intelligent kvinde. Gid der var flere af hendes slags! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest test22 Skrevet 15. September, 2023 Er det hende her? https://annoncelight.dk/showad/319502 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joan 124 Skrevet 16. September, 2023 Fedt så har jeg noget og glæde mig over når det nærmere sig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg