Hop til indhold

Recommended Posts

G.G. skrev, for 43 minutter siden:

Nogen der kan komme med nyttig info om hende?  Gætter selv på hun er fake

Svært at sige men vendingen "first time in your city" ses ofte i fake annoncer. 

/B

Del dette indlæg

Link til indlæg
Where2 skrev, den 15.9.2023 at 18:38:

Hvor fandt du hendes priser? 

Jeg spurgte hende, det er std priser for high end piger, det virkede som om hun ikke havde travlt da jeg spurgte. Har ik haft tid til at kigge forbi endnu. Nogen der har?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aventura skrev, for 5 timer siden:

Sjovt, hun er den mest sete GP på Nympho i denne uge, men der er INGEN der har været forbi?

Det ka sku da ik passe!?!

ALLE sexkøbere i DK er IKKE nødvendigvis medlemmer af EG, andre igen ønsker at holde deres besøg for sig selv.

Der skal nok være noget om Sasha,.....lige pludseligt,........ måske fra dig selv, når du bliver træt af at vente på at en anden har besøgt pigen, og skriver om sit besøg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har besøgt hende. Hun er ægte nok og service er fin. Billede hvor hun har hvid skjorte på ligner hende mest

Redigeret af peterfils
Tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Where2 skrev, for 1 minut siden:

Tak for anmeldelsen. Hvordan var hendes kys!

Hun brugte ikke tunge men udelukkende læber (de er dog store, så det føltes meget godt). 

Del dette indlæg

Link til indlæg
peterfils skrev, for 12 timer siden:

Interessant. Jeg kan forsikre dig om at det 100% er hende. Hvor kom de fra på Yandex?

Det var disse 2 billeder

1865428081.jpg

4755583858.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Arne Jensen skrev, for 38 minutter siden:

Det var disse 2 billeder

1865428081.jpg

4755583858.jpg

Har prøvet at søge selv og klikke videre på de links Yandex rigtigt nok giver på de 2 billeder, men de fører ingen steder hen hvor man så kan se billederne. Anyway kan være nogle andre bruger hendes billeder. Som sagt er det 100% hende man møder (er slet ikke i tvivl).

Spurgte også om hun havde haft okay med kunder, hvor hun sagde hun havde haft fint med besøg. Håber derfor der er andre der også kan bekræfte, at det er hende. 

FYI sendte hun mig også et selfie inden mit besøg, da jeg selv ønskede at være sikker grundet manglende anmeldelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
peterfils skrev, for 3 minutter siden:

Har prøvet at søge selv og klikke videre på de links Yandex rigtigt nok giver på de 2 billeder, men de fører ingen steder hen hvor man så kan se billederne. Anyway kan være nogle andre bruger hendes billeder. Som sagt er det 100% hende man møder (er slet ikke i tvivl).

Spurgte også om hun havde haft okay med kunder, hvor hun sagde hun havde haft fint med besøg. Håber derfor der er andre der også kan bekræfte, at det er hende. 

FYI sendte hun mig også et selfie inden mit besøg, da jeg selv ønskede at være sikker grundet manglende anmeldelser.

Jeg har også selv prøvet på de links uden held ^_^

Jeg kan godt lide billedet med den lille, faste og frække røv :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Arne Jensen skrev, for 6 minutter siden:

Jeg har også selv prøvet på de links uden held ^_^

Jeg kan godt lide billedet med den lille, faste og frække røv :P

Yes, hun er bestemt også værd at besøge. Ganske pæn, men som sagt forvent ikke ren GFE oplevelse med dybe tungekys.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...