Hop til indhold
HappyWifeHappyLife

Sexy Emma i Hampen - Min første GP oplevelse:-)

Recommended Posts

Wow - Det var første tanke der fløj igennem hovedet da døren blev lukket op at en høj smuk kvinde med stort smil, flot langt hår og virkelig fræk beklædning.

https://annoncelight.dk/showad/293150/

Jeg er nybegynder i det her univers og havde egentlig forsvoret at ville gøre det helt store ud af anmeldelsesdelen. Mit besøg hos Emma var første gang hos en glædespige og i guder hvor er jeg glad og tilfreds over at have valgt netop Emma.

Mildt sagt var jeg enormt nervøs, men Emmas nærvær og åbenhed var befriende, så det blev til en virkelig positiv oplevelse. Hun fortalte kort at hun nok skulle sige til eller fra undervejs.

Detaljerne udelades, men jeg kan oplyse at hun smagte vidunderligt og har en dejlig fræk tunge. Hendes blik hvor hun kigger op i øjnene på en, mens hun giver det mest fantastiske BJ eller de gange hvor hun liderligt ser på os knalde i det store vægspejl er bare HVER EN ØRE VÆRD!!!

Inden besøget har jeg læst en del af anmeldelserne herinde og kan se der er lidt jammer over Emmas priser. Dertil kan jeg kun sige at jeg synes hun sagtens kan være dem bekendte. Jeg gætter på at klynkehovederne har et lille skilt sengen hvor de også hylder Janteloven.

Shit hvor er jeg dum at lave en positiv anmeldelse, for Emma er bare en man har lyst til at putte i lommen og tage med hjem - eller rettere have helt for sig selv…. MEN fordi Emma elsker sit job og nyder sex hvis ellers man opfører sig ordentligt - så får hun 10Stjerner herfra så hun kan få besøg af en masse gentlemens der nyder en god Amarone Vin fremfor en BagInBox fra Otto Duborg.

Kommer jeg igen….. Ja, ingen tvivl om det for ligesom den perfekte sovs først lykkes efter mange forsøg - så skal jeg lige tunes ind på det der kondom-sex. Det har altid drillet mig og selvom Emma var SUPER ferm til at monterer regnfrakken og lokke med LilleLars så tog det en smule af fornøjelsen fra tid til anden….. Men, med netop Emma er jeg sikker på at ingredienserne til den unikke sovs nok skal komme på plads engang.

Emma - Thank you for making my first experience so nice:-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Le fiss'carl skrev, for 1 time siden:

ja-ja og ikke en øje er tørt

Mærkeligt der intet kritisk er i anmeldelsen, eller for den sags skyld "detaljer"

Jeg kan kun bekræfte Emma er top doller. en man husker, og jeg har besøgt over 100 piger de sidste 10 år.

Del dette indlæg

Link til indlæg
HappyWifeHappyLife skrev, for 6 timer siden:

Kommer jeg igen….. Ja, ingen tvivl om det for ligesom den perfekte sovs først lykkes efter mange forsøg - så skal jeg lige tunes ind på det der kondom-sex. Det har altid drillet mig og selvom Emma var SUPER ferm til at monterer regnfrakken og lokke med LilleLars så tog det en smule af fornøjelsen fra tid til anden….. Men, med netop Emma er jeg sikker på at ingredienserne til den unikke sovs nok skal komme på plads engang.

Ja, det kan være sværere at komme med kondom - men et forslag kan være at afmontere det til slut, selv onanere og så lade pigen tage over til de allersidste hug.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Le fiss'carl skrev, for 4 timer siden:

ja-ja og ikke en øje er tørt

Mærkeligt der intet kritisk er i anmeldelsen, eller for den sags skyld "detaljer"

Hvis du i stedet for at sidde og undre dig prøvede at søge på Emma fra Hampen, ville du finde utallige indlæg der roser hende til skyerne.

Jeg har selv være der og kan som stigstig kun bekræfte at hun er absolut "Topdollar".

Du kunne også tage ud og besøge hende, så tror jeg du vil blive glad i stedet for bare og sidde ved tastaturet og skumle over andres beskrivelser af oplevelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for anmeldelsen og din debut. 
Det kan være meget farligt at starte op i dette game og meget vanedannende. 
Jeg har også besøgt Emma for nogle måneders siden i Hampen og jeg håber på at besøge hende igen. 
Jeg havde præcis samme gode oplevelse som dig. Emma ser brandgodt ud og giver en meget nærværende service. Oplevelsen er helt klart i min top 3. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
HappyWifeHappyLife skrev, den 16.9.2023 at 16:55:

Wow - Det var første tanke der fløj igennem hovedet da døren blev lukket op at en høj smuk kvinde med stort smil, flot langt hår og virkelig fræk beklædning.

https://annoncelight.dk/showad/293150/

Jeg er nybegynder i det her univers og havde egentlig forsvoret at ville gøre det helt store ud af anmeldelsesdelen. Mit besøg hos Emma var første gang hos en glædespige og i guder hvor er jeg glad og tilfreds over at have valgt netop Emma.

Mildt sagt var jeg enormt nervøs, men Emmas nærvær og åbenhed var befriende, så det blev til en virkelig positiv oplevelse. Hun fortalte kort at hun nok skulle sige til eller fra undervejs.

Detaljerne udelades, men jeg kan oplyse at hun smagte vidunderligt og har en dejlig fræk tunge. Hendes blik hvor hun kigger op i øjnene på en, mens hun giver det mest fantastiske BJ eller de gange hvor hun liderligt ser på os knalde i det store vægspejl er bare HVER EN ØRE VÆRD!!!

Inden besøget har jeg læst en del af anmeldelserne herinde og kan se der er lidt jammer over Emmas priser. Dertil kan jeg kun sige at jeg synes hun sagtens kan være dem bekendte. Jeg gætter på at klynkehovederne har et lille skilt sengen hvor de også hylder Janteloven.

Shit hvor er jeg dum at lave en positiv anmeldelse, for Emma er bare en man har lyst til at putte i lommen og tage med hjem - eller rettere have helt for sig selv…. MEN fordi Emma elsker sit job og nyder sex hvis ellers man opfører sig ordentligt - så får hun 10Stjerner herfra så hun kan få besøg af en masse gentlemens der nyder en god Amarone Vin fremfor en BagInBox fra Otto Duborg.

Emma - Thank you for making my first experience so nice:-) 

Virker lidt forvirrenden nu, er det ikke Anja du har besøgt,  du skriver om Emma, 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...